Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kazaa meest gedownloade programma ooit

Pagina's : [1] 2

Redactie
24-05-2003, 11:47

AMSTERDAM - Het muziek-uitwisselprogramma Kazaa is het meest gedownloade programma ooit. Vrijdag passeerde het ooit Nederlandse programma de recordhouder ICQ ('I seek you'). Kazaa is tot nu toe 230 miljoen keer gedownload. Per week halen zo'n 2,5 miljoen mensen per week het programma op. ICQ moet het doen met 'slechts' 300.000 keer per week. ICQ stond jarenlang op nummer 1, als populairste programma. Het programma stond donderdagmiddag op 229.363.307 keer gedownload. Kazaa op dat moment op 229.150.955, volgens de statistieken van Download.com. Concurrentie ICQ heeft last van hevige concurrentie van de steeds populairder wordende Microsoft's MSN. Dit is ook niet zo vreemd. MSN zit ingebouwd in het Windows-pakket. Ook Kazaa moet oppassen voor concurrentie. Vorige week kwam het nieuws naar buiten dat softwaremaker Roxio de muziekdienst Pressplay heeft overgenomen. Roxio wil door deze overname de legendarische muziek-uitwisselprogramma Napster weer nieuw leven inblazen.
Bron: © Zdnet

NaamLooS
24-05-2003, 13:50
f*ck kazaa

klonbyz
24-05-2003, 14:35
Origineel gepost door NaamLooS f*ck kazaa Daar ben ik het nu helemaal mee eens ;) Het schijnt mensen niet te deren dat kazaa een en al spyware is,"het is wel makkelijk" krijg je dan te horen. Dat je surfgedrag van A tot Z wordt geregistreerd schijnt ze ook niets te doen.Aaangezien kazaa steeds meer in populariteit begint toe te nemen,wordt het steeds interresanter voor virusschrijvers om hun "creaties" hierop los te laten. Mijn idee,vuk kazaa...WinMX(1 van de weinige troeploze P2P progs) rulez.

AR
24-05-2003, 16:19
wat d8 je van kazaa lite??? www.k-lite.tk (http://www.k-lite.tk) goede oplossing toch? ;)

klonbyz
24-05-2003, 19:22

Origineel gepost door AR wat d8 je van kazaa lite??? www.k-lite.tk (http://www.k-lite.tk) goede oplossing toch? ;) kazaa lite bevat evenveel spyware als de gewone kazaa. Download ad-aware(gratis progje)en laat em eens je peeceetje inspecteren.Dit progje verwijderd alle spyware op je peecee,en dan werkt kazaa en kazaa lite niet meer. P.S. het is niet alleen je surfgedrag dat wordt geregistreerd.Vanaf het moment dat je on-line gaat tot het moment dat je afsluit heb je een verbinding met de server.Dus ook mail,wachtwoorden e.d. deel je met anderen. Maar iedereen moet het zelf weten,de keus in aan jezelf

House
24-05-2003, 20:23
Imesh is en blijft voor mij nr 1.

klonbyz
24-05-2003, 21:16
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb hahahaha wat een grap :D Zoek eens op de eerste de beste zoekmachine naar de term "spyware",ik denk dat je het dan niet meer zo grappig vind. Beveiligen van peecee's en netwerken is een onderdeel van mijn werk,dus ik weet waar ik over praat. En house,Imesh is nog erger als kazaa,die bevat namelijk het hardnekkige Gator.Ik raad je aan om ad-aware van lavasoft te downloaden,verwijderd alle spyware op je peecee.Heb zelf veel P2P progs geprobeerd eer ik tot de conclusie dat WinMX een van de weinige goede progs is. Maar zoals ik al eerder schreef,iedereen moet het zelf weten

klonbyz
25-05-2003, 02:08
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb ow dan kan je me vast vertellen welke spyware er precies in Kazaa-lite zit! ;) kazaa-lite bezit o.a. cd_clint.dll (cydoor),er wordt je op hun site verteld dat dit dll. bestandje al is "leeggemaakt" in tegenstelling tot kazaa,maar je moet hem niet verwijderen want anders werkt je kazaa-lite niet meer.Bovenstaand progje is gewoon spyware,alleen op de website van kazaa-lite spreken ze dat tegen...dus trek je conclusies maar

klonbyz
25-05-2003, 14:59
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Nou nee hoor dat is een "dummy" ... maar gebruik het vooral niet :D Trouwens waarom zouden ze zoiets zeggen vanuit kazaalite terwijl de meeste mensen het zo na kunnen trekken ... lees daar de discussies maar over op tweakers.net bijvoorbeeld. Je hebt helemaal gelijk,het is een dummy.Als je de volgende keer weer lekker zit te kazaa-lite'en,open dan eens een netstat session en check dan eens of je de volgende verbindingen hebt draaien; www.rgs1.net (HTTP/80) www.rgs2.net (HTTP/80) www.cms1.net (HTTP/80) www.cms2.net (HTTP/80) www.bns1.net (HTTP/80) www.bns2.net (HTTP/80) Wel knap overigens dat een "dummy"(die overigens wel in je registery wordt geinstalleerd onder run services)deze verbindingen tot stand kan brengen. Laten we deze discussie nu sluiten want het word een beetje eentonig.Jij hebt gelijk en ik heb gelijk.Iedereen moet maar gebruiken wat hij/zij zelf wil...maar LEES wel eerst de overeenkomst voordat je op ja drukt voor installatie.Het is veel,en tussen de regeltjes door lees je opmerkelijke zaken,zoals dat je toestemt om spy-ware te gebruiken...veel download plezier.

Pagina's : [1] 2