Bekijk originele versie : rijbewijs kopen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
babyangel
30-04-2006, 18:10
hey allemaal weten jullie mis of je ook rijbewijs of theorie kunt kopen
nou heb al 3 jaar lessen gevolgd en 4 keren al gezakt nu ben ik het echt zat om weer verder te gaan lessen je word er gewoon zat van tewijl je die rijbewijs heel hard nodig hebt maar je kan er ook nix aan doen dat het examen je niet lukt
daarom wilde ik weten of je het ook kunt kopen voor hoeveel en waar
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want word gek vn thuis ze blijven zeuren dat ik me rijbewijs nog steeds niet kunt halen
alvast bedankt
je kunt ook een email sturen als je het niet online wilt zeggen
babyangel
30-04-2006, 18:17
hoezo alleen omdat ik het wil kopen?
DRAMA_QUEEN23
30-04-2006, 18:17
hey allemaal weten jullie mis of je ook rijbewijs of theorie kunt kopen
nou heb al 3 jaar lessen gevolgd en 4 keren al gezakt nu ben ik het echt zat om weer verder te gaan lessen je word er gewoon zat van tewijl je die rijbewijs heel hard nodig hebt maar je kan er ook nix aan doen dat het examen je niet lukt
daarom wilde ik weten of je het ook kunt kopen voor hoeveel en waar
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want word gek vn thuis ze blijven zeuren dat ik me rijbewijs nog steeds niet kunt halen
alvast bedankt
je kunt ook een email sturen als je het niet online wilt zeggenNou meid k heb precies hetzelfde probleem... k ben al 7keer gezakt voor me theorie en k durf niet meer om weer examen te gaan doen... k wil ook me rijbewijs kopen maar weet niet waar enzo...Ik hoop dat iemand het wel weet.... LET ME KNOW PLEASE!!!
babyangel
30-04-2006, 18:32
ik weet wat je bedoelt maar sommige zullen wel denken we zijn lui dat we daarom willen kopen maar dat is het niet we hebben het toch geprobeerd en het wil niet lukken zoveel geld uitgegeven ze zijn echt erg op het examen ik word gewoon bang van ze
hoezo alleen omdat ik het wil kopen?
nee maar is gevaarlijk. Als je goed genoeg kon rijden had je nu al je rijbewijs gehad:vrede:
Straks rij je iemand dood allahyiefadh
babyangel
30-04-2006, 18:48
in die 3 jaren heb ik nog niemand door gereden ik kan rijen maar ben zenuw8tig tijdens examen dat is het daarom haal ik het niet
Dan moet je dit aangeven zodat iemand zonder dat je het weet jouw beoordeeld dit heb ik wel eens gehoord:D
Neem een kalmeringstablet (gratis via huisarts te verkrijgen) voor het rij-examen dan heb je geen last van zenuwen en black-outs als dát het probleem is van je nog niet gehaalde rijbewijs....
Succes meiden.
Mievrouw
30-04-2006, 20:49
Je kan net zo goed door gaan. Dan ben je veel goedkoper uit. Want geloof mij een rijbewijs kopen zal je zeker meer dan 2000 euro kosten.
riffia_esmahan
30-04-2006, 21:09
salam
2000 euro is weinig
ik ken meiden die zeker wel 6000 euro hebben uitgegeven en nog steeds geen rijbewijs hebben gehaald
met 2000euro bof je eigenlijk
maar k dagt dat dat alleen in marokko kon en niet in europa
ik wist niet dat je hier ook een rijbewijs kan kopen
ik loop wel achter wat dit betreft
wat een domme methode: rijbewijs kopen echt dom :confused:
als je niet kan rijden (nog niet) waarom dan een rijbewijs kopen, echt iets raars
ga er gewoon voor want je zal toch ooit slagen rijbewijs kopen is bullshit
Mievrouw
30-04-2006, 21:13
salam
2000 euro is weinig
ik ken meiden die zeker wel 6000 euro hebben uitgegeven en nog steeds geen rijbewijs hebben gehaald
met 2000euro bof je eigenlijk
maar k dagt dat dat alleen in marokko kon en niet in europa
ik wist niet dat je hier ook een rijbewijs kan kopen
ik loop wel achter wat dit betreftK zei minimaal 2000 en zeker géén 2000.
nomennescio
30-04-2006, 21:35
Een vals of vervalst rijbewijs kopen is strafbaar. Hoe frustrerend het ook is dat het niet lukt het rijbewijs te halen, een rijbewijs 'kopen' gaat je alleen maar meer problemen bezorgen. Ik denk niet dat je er een strafblad, publieke vernedering en straf voor over hebt.
MissWhat
01-05-2006, 12:54
Wat wel helpt is een tablet tegen zenuwen,anders moet je 2 x per week rijlessen en geduld hebben..Sommige zijn daar niet voor weg gelegt en dat duurd wel even voordat ze dat hebben..Alles is een rede voor
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.