Bekijk originele versie : Donkere Kringen Onder Je Ogen!!!
DRAMA_QUEEN23
30-04-2006, 17:55
K heb last van donkere kringen onder me ogen en vind ze egt lelijk en wil dus er van af... weet iemand hoe k er van af kan komen...en wat je ervoor moet gebruiken... alvast bedankt...
LAAT HATERS HATEN EN PRATEN... WANT MIJ KAN NIEMAND KRAKEN...!!!
LOVE AND PEACE FOR MY BROTHERS AND SISTERS!!!
DRAMA_QUEEN23
30-04-2006, 22:46
Nobodyyyyyyy......!!!!
La_Bouayach
01-05-2006, 08:58
K heb last van donkere kringen onder me ogen en vind ze egt lelijk en wil dus er van af... weet iemand hoe k er van af kan komen...en wat je ervoor moet gebruiken... alvast bedankt...
LOVE AND PEACE FOR MY BROTHERS AND SISTERS!!! wat heeft dat laatste met je topic te maken of ben je gewoon zielig????
muslimajihad
01-05-2006, 11:28
product: Macwallen by save draft staat de link
te koop: Internet
Euro: 30 a 35
Mar0cia_17
01-05-2006, 11:35
Ik gebruik af en toe
Die van de Hema
Bij mij werkt het wel:)
Natuurlijke oplossing
Slaap gewoon Uit en veel uitrusten;)
oujda_meisje
01-05-2006, 12:40
Hmm..ik heb ooit ergens gelezen dat je aardappel schijfjes op je ogen kunt doen. Nooit geprobeert, but you can try it.
P.s wel on-gefrituurt/gekookt/gebakken/gekruidt...:hihi:
Melhoufa
01-05-2006, 23:30
ik haaaaat juuuhh donkerekringenn onder je oog
fatima86
01-05-2006, 23:47
Hhihihi, je bent een echte dramaqueen hahaha :hihi:
ze zeggen dat je veel bananen moet eten maar daar stopt je kaka van :confused:
OmniaCadunt
01-05-2006, 23:58
Je hebt er een speciale zalf voor bij de drogist... heb het pas in een magazine gelezen, en zelf ook gekocht... :)
OmniaCadunt
01-05-2006, 23:59
Hmm..ik heb ooit ergens gelezen dat je aardappel schijfjes op je ogen kunt doen. Nooit geprobeert, but you can try it.
P.s wel on-gefrituurt/gekookt/gebakken/gekruidt...:hihi:
Ik heb ook zoiets gehoord, vreemd genoeg... :hihi:
AdvocaatHanan
02-05-2006, 00:09
LOVE AND PEACE FOR MY BROTHERS AND SISTERS!!!
Wasallaam a3laikoem,
Ten eerste: wat hebben de laatste twee zinnen met je topic te maken? :maf2:
En ten tweede: [kijk niet gek ofzo;o] Ik gebruik een cremmetje van de Lidl. Het is een heel klein tubetje voor de oogomtrek. Ik heb ook van die donkere kringen onder mijn ogen en heb echt van alles geprobeerd, maar niets hielp. Ik heb dit middeltje voor de lol gekocht en geprobeerd...en het werkt goed. Ik ga niet zeggen dat het helemaal weggaat, want daar moet je geduld voor hebben:). Maar het donkerste gaat gelukkig wel weg.
Ale...het kost maar ongeveer 2,blabla:D. Misschien heb ik je hiermee geholpen..
Wasallaam:kus:
OmniaCadunt
02-05-2006, 00:10
Wasallaam a3laikoem,
Ten eerste: wat hebben de laatste twee zinnen met je topic te maken? :maf2:
En ten tweede: [kijk niet gek ofzo;o] Ik gebruik een cremmetje van de Lidl. Het is een heel klein tubetje voor de oogomtrek. Ik heb ook van die donkere kringen onder mijn ogen en heb echt van alles geprobeerd, maar niets hielp. Ik heb dit middeltje voor de lol gekocht en geprobeerd...en het werkt goed. Ik ga niet zeggen dat het helemaal weggaat, want daar moet je geduld voor hebben:). Maar het donkerste gaat gelukkig wel weg.
Ale...het kost maar ongeveer 2,blabla:D. Misschien heb ik je hiermee geholpen..
Wasallaam:kus:
Weet je de naam er misschien van?!
AdvocaatHanan
02-05-2006, 00:15
Weet je de naam er misschien van?!
Het is van de merk 'CIEN - Creme Voor De Oogomtrek'
Hst is een heel klein tubetje van amper 10 centimeter met een witte kleur en donkerblauwe letters erop. Ik doe er wel lang mee.
Wasallaam...
OmniaCadunt
02-05-2006, 00:16
Het is van de merk 'CIEN - Creme Voor De Oogomtrek'
Hst is een heel klein tubetje van amper 10 centimeter met een witte kleur en donkerblauwe letters erop. Ik doe er wel lang mee.
Wasallaam...
Sjoukran lieverd, ik zal er zeker naar kijken, :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.