Bekijk originele versie : meiden van den haag,ASOCIAAL
Oem_Lena
24-05-2003, 00:40
salaam
sins een maand woon ik in den haag,en wat ik hier zie is niet normaal
de meiden hebben hier geen zelfrespect, strake broek en een hoofddoekje,of ze lopen half naakt buiten,schamen die meiden hun niet?
als zij langs moskee soena lopen en al die mannen kijken naar hun,nou begrijp ik marokkanse jongens waarom zij zo slecht over de meiden praten zij vragen er om, vind ik.en het is zo vies waar marokkanen wonen,ik begrijp het echt niet,ik zelf ben opgegroeit in een hollandse dorp waar geen marokkanen wonen,en nu ik hier in den haag woon,begrijp ik waarom nederlanders marokkanen haten,marokkanen zijn asociaal.
abdel_nador
24-05-2003, 00:46
schilderwijk gesjelig allemaal :D
beppie_truus
24-05-2003, 00:55
Origineel gepost door lala_amira2
salaam
de meiden hebben hier geen zelfrespect, strake broek en een hoofddoekje,of ze lopen half naakt buiten,schamen die meiden hun niet?
als zij langs moskee soena lopen en al die mannen kijken naar hun,nou begrijp ik marokkanse jongens waarom zij zo slecht over de meiden praten zij vragen er om, vind ik.en het is zo vies waar marokkanen wonen,ik begrijp het echt niet,ik zelf ben opgegroeit in een hollandse dorp waar geen marokkanen wonen,en nu ik hier in den haag woon,begrijp ik waarom nederlanders marokkanen haten,marokkanen zijn asociaal.
mievrouw niet iedereen ist sjo :verdriet:
salaam
Niet iedereen is zo :D
maroc_chica
24-05-2003, 01:06
salaam
wejoooooooooow is het daar echt zo errug,
ik woon nu in een boerenstad met allen maar hollanders geen ene marokkaan te bekennen en het is hier lekker rustig
Oem_Lena
24-05-2003, 01:11
`ja niet iedereen is zo,maar 90% van de meiden hier zijn zo
en zijn hier ook meiden van den haag?
beppie_truus
24-05-2003, 01:14
`ja niet iedereen is zo,maar 90% van de meiden hier zijn zo
en zijn hier ook meiden van den haag?
ik kom uit den haag en kan je vertellen dat meer dan 10% "normaal" is hoor
beppie_truus
24-05-2003, 01:22
Origineel gepost door 7akam
Wouk net zeggen ik bedoel Amsterdam oki Foked up niet te redden maar Den Haag valt wel mee.. :D..
het is altijd een minderheid die nadrukkelijk aanwezig is maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de meederheid ook zo is ;)
appie666
24-05-2003, 01:35
Den Haag staat zeker bekend om zijn schijnheilige 'modehoofddoek-hoeren'!
Niet normaal meer! Volgens hebben ze niet door wat de betekenis van die hoofddoek is, ze spotten gewoon met de islam!
just_fouad
24-05-2003, 02:15
tis maar hoe je het bekijkt
lovely_mariam
24-05-2003, 02:48
Origineel gepost door 7akam
Wouk net zeggen ik bedoel Amsterdam oki Foked up niet te redden maar Den Haag valt wel mee.. :D..
waarom niet meer te redden ik kom zelf uit Amsterdam en ik ben niet zo dussss ik begrijp wat je bedoelt er zijn hier wel genoeg bi.tches jammer genoeg maar jah is wel te doen ik haat de jongens hier....pfff niet normaal zeg ..mijn beste vriend is een uitzondering :D
hee ben jij dat op de avatar??? :verliefd:
Oem_Lena
24-05-2003, 05:32
Origineel gepost door beppie_truus
ik kom uit den haag en kan je vertellen dat meer dan 10% "normaal" is hoor
oh die komen zeker niet buiten?wat ik tot nu toe heb gezien :( echt niet normaal,en ik zeg niet dat die meiden slecht zijn of zo want ik ken ze niet,maar die kleding dat is geen gezicht zo vooral die hoofddoekjes.
Miss_Arabia
26-05-2003, 00:43
Nou ik vind den haag een gezellige stad!! En schilderswijk...... Helemaal top, hier voel ik me tenminste thuis en niet in een boeredorp! Sorry hoor, en okee er zijn wel veel scheinheilige meiden die hier rondlopen maar bedenk wel goed dat niet ALLE meiden van hier zo zijn... En als je het niet bevalt dan verhuis je maar lekker weer naar je boere dorp!
Oem_Lena
26-05-2003, 01:22
Origineel gepost door Miss_Arabia
Nou ik vind den haag een gezellige stad!! En schilderswijk...... Helemaal top, hier voel ik me tenminste thuis en niet in een boeredorp! Sorry hoor, en okee er zijn wel veel scheinheilige meiden die hier rondlopen maar bedenk wel goed dat niet ALLE meiden van hier zo zijn... En als je het niet bevalt dan verhuis je maar lekker weer naar je boere dorp!
den haag is ook wel een gezellige stad,schilderswijk is vies,en of de meiden van denhaag schijnheilig zijn dat weet ik niet en dat zeg ik ook niet,wand zo lang woon ik hier ook nie,ik vind alleen de hoofddoekjes met strake of korte rokje geen gezicht :zwaai:
fatimaMihakoesen
26-05-2003, 09:03
Overdrijven is ook een vak ;) :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.