Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan geen vriendin krijgen, wie kan mij helpen

Pagina's : [1] 2 3

babyboy
23-05-2003, 23:49

halloo, ik kan geen vriendin krijgen omdat ik heel lelijk ben. mensen vinden mij eng. volgens de meeste mensen is innerlijk belangrijk, maar waarom wil niemand mij, komt het doordat ik sproten, puisten, heb, of omdat ik een paardebeugel draag, en een bril draag. maar wil iemand mij aub een serieuze tip geven om een meisje te krijgen. Dus hoe kan ik een vriendin krijgen als ik lelijk ben. alleen serieuze reacties

Hanaetje
23-05-2003, 23:51
Van je beste kant laten zien, ....laat zien hoe je bent, van binnenuit....als je van binnenuit straalt komt dat zo naar buiten...zoals men zegt sommige mensen hebben niet de looks maar hebben een mooie uitstraling dat hen 100maal mooier maakt dan mensen met een knap uiterlijk....

salimma19
23-05-2003, 23:53
Tja............ik op mijn hulp hoef je niet te wachten want daar ben ik veel te mooi voor :ego: hahaha nee hoor..............ach iedereen heeft wel wat. Er zijn maar weinig mensen die echt spuuglelijk zijn. En daar hoor jij vast niet bij :zwaai:

farara
23-05-2003, 23:54
Origineel gepost door sweet_boyyy halloo, ik kan geen vriendin krijgen omdat ik heel lelijk ben. mensen vinden mij eng. volgens de meeste mensen is innerlijk belangrijk, maar waarom wil niemand mij, komt het doordat ik sproten, puisten, heb, of omdat ik een paardebeugel draag, en een bril draag. maar wil iemand mij aub een serieuze tip geven om een meisje te krijgen. Dus hoe kan ik een vriendin krijgen als ik lelijk ben. alleen serieuze reacties Tuurlijk...lijkt me sterk...dat jij dit allemaal hebt.......je liegt volgens mij....... :zwaai:

ziani
24-05-2003, 00:57

jaaaaaaaaaaa. indat geval maatje weet ik een iemand die in bommenvestjes doet ik denk wel dat ik er een kan regelen voor je daarmee . je naar zo,n meisjes school gaat en neem je recht 11 maagden mee ja aaaaaaaaa net echt waarvind je dat jn deze tijden 11 maagden.maar iedergeval vat je hem.dat zou ik jou aan raden kamaratje.een leven zonder wijf is geen leven

babyboy
24-05-2003, 14:56
zie jullie wel. IK BEN HET LEVENDE BEWIJS DAT MEISJES ALLEEN GEINTERESSEERD ZIJN IN UITERLIJK VAN EEN JONGEN

appelsap
24-05-2003, 15:00
:) sweet_boy zal ik meisjes voor je regelen :) :hihi:

Faisel03
24-05-2003, 15:06
E MATCHO ALS JE HIER IN NEDERLAND GEEN GIRL KAN KRIJGEN. GA DAN MAAR IEMAND UIT MAROKKO HALEN. DAT ZAL WEL MAKKELIJK GENOEG VOOR JE ZIJN. EN VEEL STERKTE MET HET ZOEKEN, HIER OF DAAR. IN IEDER GEVAL LATERRR

babyboy
24-05-2003, 15:10
Maar als ik van marokko een meisje haal dan wil ze alleen met me trouwen omdat ik uit nl kom. Is toch fayaa, je leeft met een vrouw die in het echt niet eens van je houd. je gaat je je hele leven verrot voelen

babyboy
24-05-2003, 15:41
ik wordt wel goed geholpen he, tjonge jonge

SweetMe
24-05-2003, 15:48
Kijk er zijn een boel jongens die er niet hottie uitzien ofzo maar de meeste vanhenhebben wel een vriendin, of eerder eentje gehad. maar echt Meiden vallen ook snel op jongens als ze een leuke karakter hebben en er mee kunnen lachen .. Dat trekt hen ook aan .. ach ja je kunt ook proberen om in stoere kleren bij te lopen ofsjow. in ieder geval je moet je er niet al te veel om druk maken >>als je een meisje zoekt vind je er meestal geen > je kunt beter niet aan denken >> ze komen echt vanzelf.. xXxXxX Sweet Me

rachidas
24-05-2003, 15:53
Origineel gepost door sweet_boyyy halloo, ik kan geen vriendin krijgen omdat ik heel lelijk ben. mensen vinden mij eng. volgens de meeste mensen is innerlijk belangrijk, maar waarom wil niemand mij, komt het doordat ik sproten, puisten, heb, of omdat ik een paardebeugel draag, en een bril draag. maar wil iemand mij aub een serieuze tip geven om een meisje te krijgen. Dus hoe kan ik een vriendin krijgen als ik lelijk ben. alleen serieuze reacties luister zoek gewoon iemand die ook sproeten en puisten heeft en een bril snor enz enz ... wedden dat je dan een vriendin krijgt

SweetMe
24-05-2003, 15:58
Zijn er dan zo veel jongens die dat probleem hebben ??

BniChikergirl
24-05-2003, 16:29
Origineel gepost door sweet_boyyy halloo, ik kan geen vriendin krijgen omdat ik heel lelijk ben. mensen vinden mij eng. volgens de meeste mensen is innerlijk belangrijk, maar waarom wil niemand mij, komt het doordat ik sproten, puisten, heb, of omdat ik een paardebeugel draag, en een bril draag. maar wil iemand mij aub een serieuze tip geven om een meisje te krijgen. Dus hoe kan ik een vriendin krijgen als ik lelijk ben. alleen serieuze reacties he sproeten is 1 van de zeven schoonheden ;)

babyboy
24-05-2003, 16:32

zo lief zijn jullie :hihi:

Pagina's : [1] 2 3