Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : etos haarkleuring

Bachelorette
29-04-2006, 13:57

Heb voorheen altijd mn haren gekleurd met Garnier. (toppertje :goedzo: ) Laatste keer dat ik het geverfd heb, was afgelopen zomer. Had het donkerbruin geverfd bij de kapper. Mn uitgroei is wat lichter (heb bruin haar van mezelf) en k vind dat egt lelijk al valt het niet zo op. Dr was onlangs een aanbieding bij de Etos...3 halen 2 betalen en heb ik, zonder er echt over na te denken, Warm GoudBlond gehaald. Maar s deze kleuring wel goed? moet ik het eerst ontkleuren? Is de kans groot dat het groen wordt? :eek: Ik wil eigenlijk gewoon dat het lichtbruin wordt :o iemand ervaring? gr. bach ps. Graag zsm antwoord. alles zit nog netjes in de verpakking. mocht het zo zijn dat mensen er slechte ervaring mee hebben, dan ga k em nog ff snel verkopen vandaag :o

HoningZoetje
29-04-2006, 14:17
Heb voorheen altijd mn haren gekleurd met Garnier. (toppertje :goedzo: ) Laatste keer dat ik het geverfd heb, was afgelopen zomer. Had het donkerbruin geverfd bij de kapper. Mn uitgroei is wat lichter (heb bruin haar van mezelf) en k vind dat egt lelijk al valt het niet zo op. Dr was onlangs een aanbieding bij de Etos...3 halen 2 betalen en heb ik, zonder er echt over na te denken, Warm GoudBlond gehaald. Maar s deze kleuring wel goed? moet ik het eerst ontkleuren? Is de kans groot dat het groen wordt? :eek: Ik wil eigenlijk gewoon dat het lichtbruin wordt :o iemand ervaring? ps. Graag zsm antwoord. alles zit nog netjes in de verpakking. mocht het zo zijn dat mensen er slechte ervaring mee hebben, dan ga k em nog ff snel verkopen vandaag :o Nee, de kans dat je haar warm goudblond wordt is klein, voor een streefresultaat kun je toch beter naar de kapper gaan. Gr. Hz

Bachelorette
29-04-2006, 14:36
t hoeft voor mij ook niet die kleur te worden. Het wordt toch wel wat lichter zonder het te ontkleuren...?

meknessia86
29-04-2006, 15:05
Als je van jezelf al bruin haar hebt wordt het alleen wat lichter, neem ik aan! Ik denk niet dat het blond zal worden, daarvoor moet je het wel bleken..............I guess! Good luck!

Bachelorette
29-04-2006, 15:11

tnx...denk dat ik het straks maar ga doen :o

Moeskiela
29-04-2006, 15:24
Ja, wordt gewoon een tintje lichter. Ik heb die ook gebruikt van het Etos merk, geen groen haar en geen andere rare dingen :maf: Moeskiela

Bachelorette
29-04-2006, 15:27
ok gelukkig maar :goedzo: , want ik had al geen zin om naar buiten te gaan het te verkopen :hihi:

Moeskiela
29-04-2006, 15:29
ok gelukkig maar :goedzo: , want ik had al geen zin om naar buiten te gaan het te verkopen :hihi: :hihi: Vandaag kan het allemaal. Ik ga straks de straat op met mijn pet en de radio en dan ga ik optreden..kom het zien...kom het zien :D Moeskiela

Bachelorette
29-04-2006, 20:25
:eek: ik wil schelden :eek: Alleen mn uitgroei is lichter (lichtbruin) geworden. de rest van mn haren is gewoon nog steeds donkerbruin :eek: ik wil schelden :eek: lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :(

love_tinghir
29-04-2006, 20:29
:eek: ik wil schelden :eek: Alleen mn uitgroei is lichter (lichtbruin) geworden. de rest van mn haren is gewoon nog steeds donkerbruin :eek: ik wil schelden :eek: lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :( Moerdaj! :haha:

Bachelorette
29-04-2006, 20:32
Moerdaj! :haha: ahyata...tis een en al imzraaaaaaaaaaaaan:traan1:

love_tinghir
29-04-2006, 20:40
ahyata...tis een en al imzraaaaaaaaaaaaan:traan1: Triet adat fellat? Ewa nogmaals Moerdaj :haha: * Ik dacht dat verven Haram was.

Bachelorette
29-04-2006, 20:42
Triet adat fellat? Ewa nogmaals Moerdaj :haha: * Ik dacht dat verven Haram was. wil ik wat ala? :o verven is haram als je het toont aan de buitenwereld (duh)en zwart verven is voor beide (hijabloos en hijabdragend) haram

love_tinghir
29-04-2006, 20:49
wil ik wat ala? :o verven is haram als je het toont aan de buitenwereld (duh)en zwart verven is voor beide (hijabloos en hijabdragend) haram '' Ts Fattaaaaaaaaaaaaah''. Precies. Ik laat liever mijn haar in laagjes knippen, dán verven.:jammer: Zwart is sowieso Haram ja. Henna doet overigens wonderen!

Bachelorette
29-04-2006, 21:05

k heb een hekel aan rood haar. verf eerder mn haren zwart, dan rood