Bekijk originele versie : Voor De Gertrouwde Dames Die Gescheiden Feest Hebben Gehouden Help!
oprechtemoslima
29-04-2006, 13:13
Salaam zusters,
(Deze gerbruikersnaam is overigens van mn nicht)
Ik heb een vraag aan de getrouwde dames die gescheiden feest hebben gehouden,hier bedoel ik mee dat je man en jij niet samen 1 feest houden op die dag maar beide een feest.(nou ouderwetse styl)Ik vraag dit omdat ik een beetje beeld wil hebben hoe het gaat.Eind mei trouw ik insch allah.En mn ouders willen perse een gescheiden feest houden helaas:traan1: ...Nu is het zo dat mn aanstaande anderhalf uur van me vandaan woont.
Nu wil ik weten hoe de zusters die ook aparte feesten hebben gehouden hoe ze dat hebben gedaan met fotos maken enzo..
Ik bedoel ik heb een zyana genomen.3jurken,podium enzo...
Meiden in deze sitautie waren jullie mannen bij elke jurk erbij?
of alleen pas op het laatst met jullie bruidsjurk?Volgens mn ouders wel.
Maar de bruiloften waar ik ben gweest is werd het meestal bij elkaar gehouden
dus de man en famillie is de hele dag aanwezig.
hoop adviezen te verkrijgen van jullie zusters
shokran alvast!!!!
thafadjaht
29-04-2006, 14:08
Salaam meid, nou ik ga binnenkort ook trouwen en ga het precies zo doen als jij nu zegt. Mijn man woont ook 1,5 uur bij me vandaan ongeveer en dan is het gewoon moeilijk voor beide partijen om het samen te houden...
het enige nadeel is dat je zo vroeg opgehaald moet worden dus mijn feest is vrij snel afgelopen en dat vind ik jammer voor mijn gasten maar een heleboel gaan ook met me mee
oprechtemoslima
29-04-2006, 14:24
Salaam meid, nou ik ga binnenkort ook trouwen en ga het precies zo doen als jij nu zegt. Mijn man woont ook 1,5 uur bij me vandaan ongeveer en dan is het gewoon moeilijk voor beide partijen om het samen te houden...
het enige nadeel is dat je zo vroeg opgehaald moet worden dus mijn feest is vrij snel afgelopen en dat vind ik jammer voor mijn gasten maar een heleboel gaan ook met me mee
aha ok maar zuster ga jij het in een zaal houden?Zo ja word je dan begleid door hem van huis naar de zaal of niet?
Hoe ga je dat met fotos doen?
en is je man bij elke jurk die je aan hebt bij je of alleen op het laatst?
m3a salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.