Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hand komen vragen

Pagina's : [1] 2

Yas_Min
29-04-2006, 12:53

Wat hadden jullie aan ladies?

bebergeitje
29-04-2006, 12:57
ik had een witte rok aan en een wit t-shirt en daarover een turquoise hemdje

bebergeitje
29-04-2006, 13:38
uppppppppppp

tempted_2_touch
29-04-2006, 13:40
als ze je hand komen vragen sta jij bij de deur opening als ze binnen komen of verstopt in de keuken :haha: komt gelijk je aanstaande ook mee???

Bela.
29-04-2006, 14:51

Wordt spannend ;)

moonlight
29-04-2006, 15:07
Ik had een takshita aan. Succes met de handvraging. Groetjes

miss_burberry
29-04-2006, 15:12
als ze je hand komen vragen sta jij bij de deur opening als ze binnen komen of verstopt in de keuken :haha: komt gelijk je aanstaande ook mee??? Hamka :haha:

Yas_Min
29-04-2006, 15:51
Ja hij komt ook volgende week al, alleen met z'n ouders, zus en broertje. Takchita draag je denk ik alleen als de hele familie komt toch moonlight? :hihi: Zou wel erg funny zijn als jij daar als enigste in een takchita huppelt. Maar ik had in gedachten een nette broek met een mooi tuniekje. Maar waar vind je een mooi tuniekje tegenwoordig? enne ik vind een nette broek mooi met pumps, maar dat gaat dus niet binnenshuis pff. Of een leuk rokje, die iets langere 3/4e rokjes, tips graag van winkels etc.

bebergeitje
29-04-2006, 16:06
tuniekjes ,je kunt een kleedje er op aan ,kijk bij vero moda,en h&m ik ben al een tijdje niet meer wezen schoppen ,dus weet het niet

Bella_Mafia
29-04-2006, 16:10
Ja hij komt ook volgende week al, alleen met z'n ouders, zus en broertje. Takchita draag je denk ik alleen als de hele familie komt toch moonlight? :hihi: Zou wel erg funny zijn als jij daar als enigste in een takchita huppelt. Maar ik had in gedachten een nette broek met een mooi tuniekje. Maar waar vind je een mooi tuniekje tegenwoordig? enne ik vind een nette broek mooi met pumps, maar dat gaat dus niet binnenshuis pff. Of een leuk rokje, die iets langere 3/4e rokjes, tips graag van winkels etc. :hihi: Takshita is idd wat overdreven.. Gewoon iets klassiek netjes aandoen.. Neem eens een kijkje bij Zara ?

jihane16
29-04-2006, 17:02
een leuke jabador ik ga dat inchallah aandoen

omietetouania
29-04-2006, 21:32
Ja een leuke simpele jabad0r..of jelaba die je thuis of als je naar bezoek gaat ook kunt aantrekken..Je hebt best veel leuke simpele. Ik zal dat ook doen insha-allah als het tijd voor mijn dagje is :o Je kunt ook inderdaad bij h&m kijken voor een leuke tuniekje of de vero moda. Als je voor iets veel netter gaat moet je mango proberen en zara..Echt meid. Ga eens een dagje winkelen en zeker dat je iets vindt;) Veel geluk.. boessa

jihane16
30-04-2006, 12:05
Ja een leuke simpele jabad0r..of jelaba die je thuis of als je naar bezoek gaat ook kunt aantrekken..Je hebt best veel leuke simpele. Ik zal dat ook doen insha-allah als het tijd voor mijn dagje is :o Je kunt ook inderdaad bij h&m kijken voor een leuke tuniekje of de vero moda. Als je voor iets veel netter gaat moet je mango proberen en zara..Echt meid. Ga eens een dagje winkelen en zeker dat je iets vindt;) Veel geluk.. boessa JA DAT KAN OOK MAAR EEN LEUKE SIMPELE JABADOR ZOU IK TOCH VOOR GAAN KIEZEN LEKKER SIMPEL EN HET IS TRADITIONEEL HE:banana:

islamya
30-04-2006, 12:18
misschien moet je gewoon aandoen wat je normaal ook aandoet. Zo laat je gelijk zien wie je bent en wat je stijl is. Niet overdreven...gewoon jezelf zijn!

omietetouania
30-04-2006, 13:37

JA DAT KAN OOK MAAR EEN LEUKE SIMPELE JABADOR ZOU IK TOCH VOOR GAAN KIEZEN LEKKER SIMPEL EN HET IS TRADITIONEEL HE:banana: Hahah precies meid;) Ik vind het ook netter dan al het westerse kledij:o

Pagina's : [1] 2