Bekijk originele versie : Allahiehfed!!!! schandaliggggg
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
salamoe3alaikoem
Ik wil even iets meedelen.
Zoals we horen moeten meisjes van deze tijd zeer voorzichtig
zijn.
En ik zal u meteen een waargebeurt verhaal vertellen:
Op een dag stond een bende jongens op straat.
Allemaal verzameld en niets te doen,dus ze hebben een plan gezocht om iets te gaan uitspoken.
Ze zagen een meisje voorbij stappen en gingen ernaar toe.
De jongens gooiden een zak over haar hoofd zodanig ze hen niet zou zien ,en zij haar niet.Waarschijnlijk dachten ze:alles is ok.
Ze brachten het meisje naar een garage en hebben haar verkracht .Eerst de eerste,dan de tweede,dan de derde,dan de vierde,dan de vijfde.
En toen de vijfde gedaan was ,wou hij eens zien hoe het meisje eruit ziet.
Hij nam de zak omheen haar gezicht weg,
en wat bleek dat het zijn ZUSJE was!!!!!!
Een paar dagen na het ongeval kon het meisje niet meer samenleven met haar broer en heeft ze zelfmoord gepleegd.
dat ene meisje zal waarschijnlijk niet de enige zijn die zoiets heeft meegemaakt.
voor alle andere slachtoffers,denk eraan,ALLAHOE AKBAR!!!!
dit verhaal is waargebeurd......allahiehfed.
Oh ja dit heb ik weleens ergens anders gehoord of gelezen.
JA wel erg ...vreselijk gewoon.
Ciao Baby ;)
SweetRose
31-05-2002, 23:56
het was toch haar broer die zelfmoord had gepleegd ni??
we hebben het verhaal zelfs tot hier in belgiƫ gehoord...allatief...ocharme iedereen wholah die zoiets moeten meemaken
So people...WATCH ALWAYS OUT!!!!!
xxx
moidiana
01-06-2002, 00:24
heeeeeeeeeel vies!! vreselijk gewoon!!!! ongeloofelijk dat zulke dingen gebeuren!! viezerikken......
Dit verhaal heb ik ook een keer gehoord........en ja het was echt gebeurd.....Alleen haar broer schoot haar dus neer waarna hij zelfmoord had gepleegd.......
Muslimah
01-06-2002, 16:45
salaam
Ja kheb dat verhaal ook ergens gehoord. Maar ik dacht ook dat haar broer was die niet verder kon leven door de schuldgevoelens en zelfmoord heeft gepleegd.
Maar ik vindt het heeeeeeel erg. Dat er zoiets gebeurd...
groetjes
Safira75
01-06-2002, 17:02
Nou lijkt me prima dat die broer dood is. En het gaat er niet om dat hij z'n zusje heeft verkracht. Het gaat erom dat hij een ander mens heeft mishandeld, en verkracht. Dat het z'n zusje is geeft het een extra ziekelijke dimensie...maar is niet de point eigenlijk...net of het minder erg zou zijn wanneer het iemand was die hij niet kende.
tha_lady
01-06-2002, 17:43
:eek:
Origineel gepost door MysteriousWoman
salamoe3alaikoem
Ik wil even iets meedelen.
Zoals we horen moeten meisjes van deze tijd zeer voorzichtig
zijn.
En ik zal u meteen een waargebeurt verhaal vertellen:
Op een dag stond een bende jongens op straat.
Allemaal verzameld en niets te doen,dus ze hebben een plan gezocht om iets te gaan uitspoken.
Ze zagen een meisje voorbij stappen en gingen ernaar toe.
De jongens gooiden een zak over haar hoofd zodanig ze hen niet zou zien ,en zij haar niet.Waarschijnlijk dachten ze:alles is ok.
Ze brachten het meisje naar een garage en hebben haar verkracht .Eerst de eerste,dan de tweede,dan de derde,dan de vierde,dan de vijfde.
En toen de vijfde gedaan was ,wou hij eens zien hoe het meisje eruit ziet.
Hij nam de zak omheen haar gezicht weg,
en wat bleek dat het zijn ZUSJE was!!!!!!
Een paar dagen na het ongeval kon het meisje niet meer samenleven met haar broer en heeft ze zelfmoord gepleegd.
dat ene meisje zal waarschijnlijk niet de enige zijn die zoiets heeft meegemaakt.
voor alle andere slachtoffers,denk eraan,ALLAHOE AKBAR!!!!
dit verhaal is waargebeurd......allahiehfed
wat raar ik was m net op mijn mail aan het lezen!!!! :eek:
echt erg he wat er kan gebeuren!!!
laterZ :blauwkus:
LELIJKERD
01-06-2002, 18:20
zehma die jongen herkent zijn zus van achteren niet, hij hoeft haar gezicht niet persee te zien om haar te herkennen
Ik heb nu al zo'n 4 verschillende versies gehoord....welke moet ik nu geloven??? :confused:
heee ik heb ook verschillende versies gelezen...maar de belangrijkste is... het verhaal erin...
enne jaa dit gebeurt steds vaker.. bijna dagelijks hoor ik wel zulkee verhallen...
alah i 3awen.. heb echt medelijden met mensen die dit meemaken.....
ik heb ongeveer een jaar geleden een andere versie gehoord
een meisje liep met haar vriend in het park op een gegeven moment kwamen zijn vrienden en die hebben een zak over haar hoofd gedaan
ze hebben haar geslagen en een voor een verkracht
opeens kwam haar broer langs en aan hem werd gevraagd of hij ook wou
hij wilde wel en pakte haar ook
opeens dacht hij van ik wil wel zien wie het was en toen zag hij dat het zijn zusje was van de schrik schoot hij een jongen en zichzelf dood
het meisje zwaar gewond en lag in het ziekenhuis
younesel18
01-06-2002, 21:14
Wajaaw, ik schrok wel. Ik kan me hier zo ongelofelijk kwaad om maken. Jongens die zeggen dat ze met een maagd meisje moeten trouwen en wat doen ze? Ze gaan zelfs iemand verkrachten. Hebben ze geen geld voor een h.oe.r.t.je als ze het dan toch doen?. Wat zijn het voor sukkels????(nog maar zacht uitgedrukt.) Als ik ze verrot ga schelden dan zie je alleen maar *** ********* ***** ** **** ****
OUffff...
die jongens verdienen de dood niet het meisje
Maar als ik eerlijk ben, geloof ik je verhaal niet. die broer wist ze3ma niet wat voor kleren zyn zus droeg, wat voor schoene ze heeft. Hoe donker het ook mocht geweest zyn, hy zal toch wel iets moeten herkend hebben... Beetje ongeloofwaardig vindt ik persoonlijk...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.