Bekijk originele versie : Stof voor takshita's
MISS_Tanjawia
28-04-2006, 21:21
Weet iemand misschien waar je mooie stof voor takshita's in Amsterdam kunt kopen? En voor hoeveel ongeveer?
me_amani_me
29-04-2006, 21:20
ja dat wil ik nou ook wel weten
sanae1982
01-05-2006, 01:04
Ik heb mijn stof gehaald bij een winkel in de Albert Cuypstraat, de eigenares is Hindoestaans. Ze heeft echt hele mooie aparte stoffen, ik heb ze nooit ergens anders gezien. Maar ze zijn echt heel prijzig. Verder heb ik stof gehaald bij een Marokkaanse winkel bij de dappermarkt, helemaal aan het eind. Die is wel wat goedkoper, en heeft ook mooie stoffen. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Veel succes met kopen.
die bij albert cuyp heb ik ook stof bij haar gehaald voor mijn bruidstakshita, zij heeft prachtstoffen :wow: :banana:
de winkel heet silkroute, ze is best prijzig maar je hebt mooie stof.
prijzen varieren van 20 tot over de 100 euro per meter.
de winkel ligt enkele winkels verder dan kniphal, achter de kramen van albert cuyp aan je rechterhand (in de straat van knaakland)
verder kan je kijken op de maandagmarkt, of in dappermarkt, daar heb je ook een hindoestaans winkeltje en die marokkaanse winkel.
succes dame ;)
Silkroute
21-06-2011, 14:55
Silkroute stoffen
Word fan op facebook en volg ons: de nieuwste modetrends, nieuwe collecties en profiteer van de speciale aanbiedingen alleen voor leden.
https://www.facebook.com/pages/Silkroute/320029895866
Feministe_NO1
21-06-2011, 15:35
Kaftan fes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.