Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stichting Karam in Actie!(Marokko) Filmpje

Pagina's : [1] 2

flevoland
28-04-2006, 18:37

http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2567 St. Karam helpt kansarme jongeren in Marokko. Said hoopt dat meer vrijwilligers dit initiatief zullen gaan steunen.... Dat vinden we ook!!!:goedzo:

Juffrouw_
28-04-2006, 19:10
Die arme jongens :(

Wetenschap
29-04-2006, 03:39
Belachelijk dat de artsen in Marokko niks doen. Mensenlevens stelt daar niks voor blijkbaar.

MissSarah
29-04-2006, 03:43
Belachelijk dat de artsen in Marokko niks doen. Mensenlevens stelt daar niks voor blijkbaar. hier ook niet daarom heb je euthanasie :D

Marrakchia4Life
29-04-2006, 06:56

jah sommige plekken in marokko , (bergen/rif) word gewoonweg niet naar gekeken endat vind ik erg want als je kanker hebt moet je helemaal naar casa of rabat..en de mensen die elemaal aan de andere kant wonen ?

Meiwan
29-04-2006, 15:26
jah sommige plekken in marokko , (bergen/rif) word gewoonweg niet naar gekeken endat vind ik erg want als je kanker hebt moet je helemaal naar casa of rabat..en de mensen die elemaal aan de andere kant wonen ? Het is het Rifgebergte, en bergen heb je ook in Atlas en rest van Marokko en overal is er wel een ziekenhuis te vinden in de regio

Marrakchia4Life
29-04-2006, 15:47
Het is het Rifgebergte, en bergen heb je ook in Atlas en rest van Marokko en overal is er wel een ziekenhuis te vinden in de regio jah maar atlas is centraal hé :) das naast Marrakech als je ziek bent is dat maar een beetje rijden..

flevoland
30-04-2006, 23:07
jah maar atlas is centraal hé :) das naast Marrakech als je ziek bent is dat maar een beetje rijden.. Hier is geen sprake van ziek zijn maar de artsen aldaar zijn wel ziek. Triest voor woorden.

obl3
30-04-2006, 23:10
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/2567 St. Karam helpt kansarme jongeren in Marokko. Said hoopt dat meer vrijwilligers dit initiatief zullen gaan steunen.... Dat vinden we ook!!!:goedzo: Abdelhafid?

Sugah_
30-04-2006, 23:10
Het is het Rifgebergte, en bergen heb je ook in Atlas en rest van Marokko en overal is er wel een ziekenhuis te vinden in de regio In de regio :moe: En hoe lang rijden is dat he mr. wiseguy ? :stoned: Ik kom uit Arif ja, en als ik op vakantie ben daar en ik zou kei ziek worden is dat wel algauw 3 kwartier 'crossen' met de auto naar 't ziekenhuis ey .. :rolleyes:

flevoland
30-04-2006, 23:29
In de regio :moe: En hoe lang rijden is dat he mr. wiseguy ? :stoned: Ik kom uit Arif ja, en als ik op vakantie ben daar en ik zou kei ziek worden is dat wel algauw 3 kwartier 'crossen' met de auto naar 't ziekenhuis ey .. :rolleyes: `Ziekhuizen`zat maar dan alleen als plaatje! kom je eenmaal binnen dan wil je zo snel mogelijk weg. :kwaad:

Sugah_
30-04-2006, 23:30
`Ziekhuizen`zat maar dan alleen als plaatje! kom je eenmaal binnen dan wil je zo snel mogelijk weg. :kwaad: Ik ben nog nooit in 't ziekenhuis geweest in Marokko :kweetnie: Ik ken hier al niet zo goed tegen 't ziekenhuis, word altijd misselijk en duizelig als ik 'n ziekenhuis in kom :o

rianne
30-04-2006, 23:32
Ik ben nog nooit in 't ziekenhuis geweest in Marokko :kweetnie: Ik ken hier al niet zo goed tegen 't ziekenhuis, word altijd misselijk en duizelig als ik 'n ziekenhuis in kom :o Daar moet je met een grote boog omheen lopen. :D

Sugah_
30-04-2006, 23:33
Daar moet je met een grote boog omheen lopen. :D :hihi:

flevoland
30-04-2006, 23:43

Ik ben nog nooit in 't ziekenhuis geweest in Marokko :kweetnie: Ik ken hier al niet zo goed tegen 't ziekenhuis, word altijd misselijk en duizelig als ik 'n ziekenhuis in kom :o Maar goed jij komt uit Nederland, hier is genoeg hukp indien je dat nodig hebt, maar die 2 jongens kunnen na zoveel jaren pas geholpen worden `nederlandse artsen` dat is toch bizar?

Pagina's : [1] 2