Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is hier jaloers????

Pagina's : [1] 2 3 4

Tj0epieta
28-04-2006, 17:37

Hello Dames! Zijn jullie ook van die jaloerse types? Vooral als te maken heeft met je man/verloofde/vriend?? Ik was ooit n heel erg open mens. Toen ik nog verloofd was. Ik had er niets op tegen dat mn verloofde met iemand van t vrouwelijk geslacht praatte. Hij daarentegen was jaloers. Lette altijd op waar ik naar toe kijk (ben t intussen gewend) :D Nu zijn we getrouwd, en kon r niet echt tegen dat hij zo jaloers was. Vroeg Allah swt altijd om hulp, dat hij niet zo jaloers moest zijn. En wat gebeurde er? Ik ben op de dag van vandaag nog erger dan hem. Ik voel al snel steken van jaloezie als hij 'per ongeluk' naar iemand kijkt of over iemand praat. Mijn vroegere ik is verdwenen. Verklaring van mijn man hiervan is: 'Denk dat je niet genoeg van me hield!' :maf: Ik weet t niet hoor, maar wil graag weten hoe jullie je gedragen wat dit betreft. Misschien dat ik ook weer verander in mijn vroegere ik...? Biecht maar op dames!! :goedzo:

Voorbijgangster
28-04-2006, 17:39
Hello Dames! Zijn jullie ook van die jaloerse types? Vooral als te maken heeft met je man/verloofde/vriend?? Ik was ooit n heel erg open mens. Toen ik nog verloofd was. Ik had er niets op tegen dat mn verloofde met iemand van t vrouwelijk geslacht praatte. Hij daarentegen was jaloers. Lette altijd op waar ik naar toe kijk (ben t intussen gewend) :D Nu zijn we getrouwd, en kon r niet echt tegen dat hij zo jaloers was. Vroeg Allah swt altijd om hulp, dat hij niet zo jaloers moest zijn. En wat gebeurde er? Ik ben op de dag van vandaag nog erger dan hem. Ik voel al snel steken van jaloezie als hij 'per ongeluk' naar iemand kijkt of over iemand praat. Mijn vroegere ik is verdwenen. Verklaring van mijn man hiervan is: 'Denk dat je niet genoeg van me hield!' :maf: Ik weet t niet hoor, maar wil graag weten hoe jullie je gedragen wat dit betreft. Misschien dat ik ook weer verander in mijn vroegere ik...? Biecht maar op dames!! :goedzo: Ik ben helemáál niet jaloers :o Waarom lieg ik :moe:

Tj0epieta
28-04-2006, 17:42
Ik ben helemáál niet jaloers :o Waarom lieg ik :moe: :hihi: Ik was t totaal niet echt. Ik zei altijd tegen mn man, als je naar Ibiza zou gaan in hartje zomer, dan zou ik daar niets op tegen hebben. :maf2: ha! Ibiza, DON'T THINK SO! :hihi:

Moslima22
28-04-2006, 17:47
Hahahahah jah ik herken mezelf er idd ook goed in. Eerst was ik ook nooit jaloers, maar gaande het huwelijk ben ik echt stikjaloers geworden niet normaal. Soms als hij over meisjes praat of bv gaat chatten krijg ik echt woedeaanvallen. Niet dat ik het uit ofzo maar ik laat wel merken dat ik het niets vind. Hij lacht me gewoon uit, maar als ik vraag als ik zou doen wat hij doet zou hij het ook erg vinden. Soms weet ik er geen raad mee. Hij zegt dan wel dat ie van me houdt ed. maar op dat moment lijkt die liefde er niet te zijn voor mij. Hoe ga jij om met zulke situaties dan? :confused:

esin
28-04-2006, 17:57

Ja ik ben zeker jaloers.... Het is gelukkig wel veel minder geworden....

esin
28-04-2006, 17:59
Hahahahah jah ik herken mezelf er idd ook goed in. Eerst was ik ook nooit jaloers, maar gaande het huwelijk ben ik echt stikjaloers geworden niet normaal. Soms als hij over meisjes praat of bv gaat chatten krijg ik echt woedeaanvallen. Niet dat ik het uit ofzo maar ik laat wel merken dat ik het niets vind. Hij lacht me gewoon uit, maar als ik vraag als ik zou doen wat hij doet zou hij het ook erg vinden. Soms weet ik er geen raad mee. Hij zegt dan wel dat ie van me houdt ed. maar op dat moment lijkt die liefde er niet te zijn voor mij. Hoe ga jij om met zulke situaties dan? :confused: Chatten???? Met wie chat hij dan?...... Ik zou het nooit goedkeuren als mijn man zou chatten met andere vrouwen..

Tj0epieta
28-04-2006, 18:01
Hahahahah jah ik herken mezelf er idd ook goed in. Eerst was ik ook nooit jaloers, maar gaande het huwelijk ben ik echt stikjaloers geworden niet normaal. Soms als hij over meisjes praat of bv gaat chatten krijg ik echt woedeaanvallen. Niet dat ik het uit ofzo maar ik laat wel merken dat ik het niets vind. Hij lacht me gewoon uit, maar als ik vraag als ik zou doen wat hij doet zou hij het ook erg vinden. Soms weet ik er geen raad mee. Hij zegt dan wel dat ie van me houdt ed. maar op dat moment lijkt die liefde er niet te zijn voor mij. Hoe ga jij om met zulke situaties dan? :confused: Als ik jaloers ben, dan zie je dat heel goed aan me. Ik praat dan helemaal niet meer, ben heel kortaf en zeg alleen iets als hij wat vraagt. En als hij vraagt, wat is er? Dan is mijn antwoord (natuurlijk) 'niets'. En dan na n poosje stilte van t 'niets' gooi ik t r uit. Soms kattig, soms als n zombie heel duf. En dan zegt hij, meestal, dat ik ze zie vliegen... :rolleyes: Maar hij probeert altijd heel lief te zijn, want hij weet hoe t is, hij is even erg.. :hihi: Hij is n keer zo jaloers geworden, omdat ik teveel glimlachte met zn vriend (we gingen met zn allen uiteten) :moe: Dus ja, we hebbe beide deze ziekte.... :hihi:

Tj0epieta
28-04-2006, 18:03
Chatten???? Met wie chat hij dan?...... Ik zou het nooit goedkeuren als mijn man zou chatten met andere vrouwen.. In dit geval zou ik de stekker eruit halen van de pc en om zn nek doen.. :moe: Ik mag niet chatten met manne, hij ook niet met vrouwen. Als hij zegt dat ik iets niet mag, dan mag hij dat natuurlijk ook niet.

Moslima22
28-04-2006, 18:05
Ja ik ben HEEEEEEEEEEl jaloers, gaande het huwelijk ben ik jaloerzer geworden. Soms doet mijn man dingen waar ik hem mee confronteer en mezelf in die situatie plaats dan piept ie gelijk anders! Maar ik vind het moeilijk wanneer hij over andere meisjes praat of gaat chatten. Hoe ga jij dan met je jaloezie om?

esin
28-04-2006, 18:06
Als ik jaloers ben, dan zie je dat heel goed aan me. Ik praat dan helemaal niet meer, ben heel kortaf en zeg alleen iets als hij wat vraagt. En als hij vraagt, wat is er? Dan is mijn antwoord (natuurlijk) 'niets'. En dan na n poosje stilte van t 'niets' gooi ik t r uit. Soms kattig, soms als n zombie heel duf. En dan zegt hij, meestal, dat ik ze zie vliegen... :rolleyes: Maar hij probeert altijd heel lief te zijn, want hij weet hoe t is, hij is even erg.. :hihi: Hij is n keer zo jaloers geworden, omdat ik teveel glimlachte met zn vriend (we gingen met zn allen uiteten) :moe: Dus ja, we hebbe beide deze ziekte.... :hihi: Hahaha dit komt me bekend voor.... :haha:

Tj0epieta
28-04-2006, 18:10
Kom op dames!!! Biecht op!! Hoe reageren jullie als jullie n steek van jaloezie voelen. Er was zelfs n keer op tv, weet niet meer of t Tieneke was of iets anders, toen kwamen er n marokkaanse koppel en vertelden dat in de marokkaanse cultuur, jaloezie gelijk aan liefde is... :hihi: REACTIESSSS KOM OP!!

sohaiyla1983
28-04-2006, 18:10
hahhha esinn ik herken me er zelf ook in maar jij bent toch met een turk getrouwd wordt je snel jaloers als hij turks praat met een meisje waar je niets van begrijpt.. alsof jij er niet bij sta.. zou ik persoonlijk wel erg vinden denk ik

esin
28-04-2006, 18:24
hahhha esinn ik herken me er zelf ook in maar jij bent toch met een turk getrouwd wordt je snel jaloers als hij turks praat met een meisje waar je niets van begrijpt.. alsof jij er niet bij sta.. zou ik persoonlijk wel erg vinden denk ik Ik heb dat nog niet meegemaakt dat hij naast mij met andere meisjes sprak in het turks/nederlands, maar ik zou niet jaloers worden als hij turks zou praten met een meisje, maar ik zou wel heel jaloers worden als het een mooie meid is dan zou ik helemaal :maf2: worden......... Taal boeit me dus niet, schoonheid wel... :maf:

Tj0epieta
28-04-2006, 18:28
Ik heb dat nog niet meegemaakt dat hij naast mij met andere meisjes sprak in het turks/nederlands, maar ik zou niet jaloers worden als hij turks zou praten met een meisje, maar ik zou wel heel jaloers worden als het een mooie meid is dan zou ik helemaal :maf2: worden......... Taal boeit me dus niet, schoonheid wel... :maf: :hihi: Al zou ze maar een tand in haar mond hebben en n supereng gezicht, als ze maar niet halfnaakt erbij zit!!! Dat kan me killen! Of n vrouw met n decolté tot aan haar navel.. :zweep:

esin
28-04-2006, 18:30

:hihi: Al zou ze maar een tand in haar mond hebben en n supereng gezicht, als ze maar niet halfnaakt erbij zit!!! Dat kan me killen! Of n vrouw met n decolté tot aan haar navel.. :zweep: Nou meid de zomer komt eraan.......... :D Dan zie je overal naakte vrouwen lopen............. :maf2:

Pagina's : [1] 2 3 4