Bekijk originele versie : helup!!!!!!!!!!!
nadorian_latifa
23-05-2003, 20:16
he wie kan mij helpen?
ik val op nederlanders!
ik zou echt niet weten hoe het is gekomen, maar het is echt zo.
dus ik hoop dat ik iets aan jullie heb.
alvast bedankt
groetjes latifa
Wat trek jou dan zo aan aan die hollanders???
waarom val je op hollanders?waarom val je ni van een berg ?misschien dat het je zal helpen om te weten waarom??en zul je ook weten of die hollanders achter je zullen vallen!no way!!ga in therapie.mathechemnach wagha?
laydeeh2die4
25-05-2003, 21:39
Origineel gepost door Jemiena
Wat trekt jullie marokaanse jongens aan hollandse meiden eeeeeeeeeeeuh s e x is dat het misschien ....
trekt jou dat niet aan bij de hollanders dan?????
bah bah hollanders dan denk ik aan die puisterige zweterige kaasjes in de trein die in de ochtend snel een boterham met ham eten tfoeeeeeeeeeeeee wollah egt vies joh bah bah
laydeeh2die4
25-05-2003, 21:40
OOOOOOOOOOWWWWW W8 W8 SORRY JEMIENA VERKEERD IK D8 DAT JIJ DEZE TOPIC OPENDE SORRYYYYYYYY
misz_zineb
26-05-2003, 15:11
Origineel gepost door laydeeh2die4
trekt jou dat niet aan bij de hollanders dan?????
bah bah hollanders dan denk ik aan die puisterige zweterige kaasjes in de trein die in de ochtend snel een boterham met ham eten tfoeeeeeeeeeeeee wollah egt vies joh bah bah :goedzo: ik wilde net hetzelfde schrijven maar ik zag dat jij me voor was. ( bent vergeten te zettenn dat ze altijd in hun neus zitten te graaien en het dan opeten!!)gatverbillekis gewoon!! bah bah bah
nee meid...van je afzetten! kijk naar de andere mensen om je heen (de marokkanen) en realiseer je dat een nederlander onacceptabel is.
of je zou een nederlander kunnen bekeren tot een moslim!!! dat zou helemaal goed zijn en je slaat meteen 2 vliegen in een klap!
laydeeh2die4
26-05-2003, 23:58
Origineel gepost door Mo_Marmita
en zij maken later echt geen marmita voor jou!!! :hihi:
iki wel :stout:
kan jij mamita maken joh :D dan heb ik jou egt nodig :D
laydeeh2die4
26-05-2003, 23:59
Origineel gepost door misz_zineb
:goedzo: ik wilde net hetzelfde schrijven maar ik zag dat jij me voor was. ( bent vergeten te zettenn dat ze altijd in hun neus zitten te graaien en het dan opeten!!)gatverbillekis gewoon!! bah bah bah
:eek: hoe kon ik dat vergeten meid helemaal gelijk bah bah
Bleu_Sky
27-05-2003, 10:33
Origineel gepost door mimia
nee meid...van je afzetten! kijk naar de andere mensen om je heen (de marokkanen) en realiseer je dat een nederlander onacceptabel is.
of je zou een nederlander kunnen bekeren tot een moslim!!! dat zou helemaal goed zijn en je slaat meteen 2 vliegen in een klap!
Een Nederlander is niet onacceptabel... Tjonge jonge... en jullie voelen je hier niet thuis omdat jullie worden gediscrimineerd...
Ten eerste: Er bestaan Nederlandse Moslim(a)s en die worden niet perse bekeerd door hun partner (I can know).
Ten tweede: Je moet kijken naar het geloof van een persoon en niet naar het kleurtje en de nationaliteit.
Ik ben vroeger ook altijd maar op nederlandse meiden gevallen ik zag marokkaantjes niet staan ik ben nu getrouwd met een marokkaanse en ik zweeeeeer t je ze zijn schatjes en beter ook.
misz_zineb
27-05-2003, 14:10
Origineel gepost door Mo_Marmita
en zij maken later echt geen marmita voor jou!!! :hihi:
iki wel :stout: kan jij marmita maken?? dan ben jij de man die ik zoek!! :Iluvu: :verliefd:
MAGRIBIA123
27-05-2003, 15:39
als jij op nederlanders valt, zou ik mijn best doen om een nederlander te vinden die een moslim is, dan doe je echt niks verkeerd. je moet met een moslim trouwen dat staat in de koran, maar wij marokanen die mengen ons gare cultuur met de islam.
ik wens je veel succes meid
soumiesa
27-05-2003, 19:26
zozo hoezo marokkanen racisten
nadorian_latifa
27-05-2003, 20:24
owh dank jullie wel voor jullie reacties, ik dacht dat jullie dachten, ów dat kan mij niets schelen, is niet mijn probleem' maar jullie zijn echt tof man.
hartstikke bedankt
en mo_marmita als jij marmita voor mij kan maken, dan heb ik jou zeker nodig.
maar de mazzle.
doei doei beslama.
en jullie hebben helemaal gelijk die hollanders zijn nix.
groetjes latifa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.