Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zouden jullie doen in mijn plaats???

Pagina's : [1] 2 3

benali
23-05-2003, 19:51

ik heb een liefdes probleem,ik heb een relatie van 8m en men vriend zie ik doodgraag. Maar omdat ik marokaans ben kan ik dus geen sex voor het huwlijk hebben.maar mijn vriend kan niet zonder,hij heeft me gezegd ofwel krijg ik het van jou, of blijf ik bij jou maar heb ik sex met anderen.wat moet ik doen of zeggen???? ik zou graag weten wat jullie zouden doen ???

Chaimae
23-05-2003, 19:53
Hallo, je mag als moslim geen sex voor het huwelijk, dat je marokaan bent maakt je nog geen moslim. Ayemaynoe, ik word echt moe. :jammer:

omaymaa
23-05-2003, 19:55
dumpen!!!!, zou ik doen. HIj wilt alleen blijven met je als je sex heb, verder niet, ja met anderen, maar als hij echt van je houdt dan wacht hij. Tfoe wat zijn mannen toch honden!!!!! , dat zegt toch genoeg. Hij is het niet waard

Lady_moi
23-05-2003, 19:56
moest ik een vriend had en moest hij zoiets tegen mij zeggen he dan zou ik heel leuk zonder pardoef te zeggen hoepel op

azou
23-05-2003, 19:57

weg gamet die aapje :auw: :stomp: :D :belgie:

azou
23-05-2003, 19:58
ouf ouf

Lady_moi
23-05-2003, 20:07
Origineel gepost door azou weg gamet die aapje :auw: :stomp: :D :belgie: relaax :D

newkid
23-05-2003, 20:16
Waaaat een enorm ei*kel zeg. Ik word niet goed van zulke mannen. Zij hebben geen enkel respect voor de vrouwen. Ikke en de rest kan...... Helaas maken ze daarmee wel de naam voor de andere mannen. Als ik jou was dan zou ik zeggen "ga maar naar de ander en blijf daar dan maar" Hij is jou niet waard hoor meid, je zou alleen maar spijt krijgen als je geeft wat hij wilt. Tenslotte is sex niet de hoofdzaak in een relatie. En of je nu moslim bent of niet heb respect voor jezelf en hou de eer. Pfoee Je bent toch geen lust object..... Liefs Newkid

Lady_moi
23-05-2003, 20:25
Origineel gepost door newkid Waaaat een enorm ei*kel zeg. Ik word niet goed van zulke mannen. Zij hebben geen enkel respect voor de vrouwen. Ikke en de rest kan...... Helaas maken ze daarmee wel de naam voor de andere mannen. Als ik jou was dan zou ik zeggen "ga maar naar de ander en blijf daar dan maar" Hij is jou niet waard hoor meid, je zou alleen maar spijt krijgen als je geeft wat hij wilt. Tenslotte is sex niet de hoofdzaak in een relatie. En of je nu moslim bent of niet heb respect voor jezelf en hou de eer. Pfoee Je bent toch geen lust object..... Liefs Newkid ben jij een vrouw?

yasminne
23-05-2003, 20:28
Zeg hem als hij van je houdt, dat hij dat nooit zou vragen. Laat hem respect tonen, en zo niet dumpen die handel. Vooral niets aan hem geven, want je zou er spijt van krijgen.

newkid
23-05-2003, 20:30
Origineel gepost door lady_moi ben jij een vrouw? Hmmm, zou je bijna denken!!!!!!!!!. Ik ben het niet, de laatste keer dat ik keek. Nee, ik behoor tot die kleine groep mannen die geen honden zijn :giechel: Ik hou niet van mensen die anderen kwetsen om er alleen maar zelf beter van te worden. :kwaad: NK

chamalgirl
23-05-2003, 20:49
pfffffffff dat je daar nog over twijfelt OPZOUTEN MET DIE HANDEL :kwaad:

K_Prone
23-05-2003, 20:52
Origineel gepost door newkid Hmmm, zou je bijna denken!!!!!!!!!. Ik ben het niet, de laatste keer dat ik keek. Nee, ik behoor tot die kleine groep mannen die geen honden zijn :giechel: Ik hou niet van mensen die anderen kwetsen om er alleen maar zelf beter van te worden. :kwaad: NK Je bent niet de enigste, zulk soort moet je afschieten!

Lady_moi
23-05-2003, 20:54
Origineel gepost door newkid Hmmm, zou je bijna denken!!!!!!!!!. Ik ben het niet, de laatste keer dat ik keek. Nee, ik behoor tot die kleine groep mannen die geen honden zijn :giechel: Ik hou niet van mensen die anderen kwetsen om er alleen maar zelf beter van te worden. :kwaad: NK ooh echt ik geloofde niet wat ik leesde dat een jongen zoiets zegt :goedzo:

newkid
23-05-2003, 21:19

Jaaaa, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Er zijn gelukkig nog jongens die niet zijn als de meeste users... Er is dus nog hoop ;)

Pagina's : [1] 2 3