Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames moeten zelf beslissen of ze besneden willen worden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35

grendel
23-05-2003, 18:47

Ja, kon het ook niet geloven :confused: een familielid van Grendel gaat trouwen. Gefeliciteerd, zou ik zeggen. Heb ik ook gezegd..... :D maarre, nou komt ie........... Meneer eist van mevrouw dat zij besneden wordt (hij komt uit Egypte :rolleyes: ).................. nou heb ik altijd gedacht dat deze praktijken voorkomen uit een bepaalde cultuur of gewoonte .....maar niet vanuit de godsdienst. Maar meneer blijft volhouden dat dit een plicht is vanuit de religie. Heeft iemand anders ooit wel eens gehoord van een Marokkaanse die besneden wordt ? Vraag het me gewoon af..............

Fous
23-05-2003, 18:54
:eek: Nee nooit gehoord over Marokkaanse die besneden worden. Ik heb weleens een documentaire gezien en hierin was te zien dat het voornamelijk in Somalie en omstreken wordt gepraktiseerd. En volgens een vrouw die benijden als cariere heeft gemaakt, wordt het gedaan vanwege culturele tradities. Kinderen van 8 tot en met 15 kunnen besneden worden zegt ze...Ik vond het heel raar om te zien en te horen....

grendel
23-05-2003, 18:57
Origineel gepost door flour :eek: Nee nooit gehoord over Marokkaanse die besneden worden. Ik heb weleens een documentaire gezien en hierin was te zien dat het voornamelijk in Somalie en omstreken wordt gepraktiseerd. En volgens een vrouw die benijden als cariere heeft gemaakt, wordt het gedaan vanwege culturele tradities. Kinderen van 8 tot en met 15 kunnen besneden worden zegt ze...Ik vond het heel raar om te zien en te horen.... Precies, dacht ik ook,...Somalie en zo ....... maar een Marokkaanse, anno 2003 Amsterdam........ :confused: waar gaat dit heen................?????????? ;)

klonbyz
24-05-2003, 14:47
Mensen zijn raar tegenwoordig. Zo stond ik laatst te praten met een nederlandse buurvrouw en haar 2 jarige dochtertje.En de buurvrouw vertelde mij dat haar dochterje binnenkort is bij opa moest gaan logeren.Niet vreemd zou je denken,maar zij(de moeder) vertelde mij dat zij was misbruikt door haar vader,en dat haar dochter het zelfde lot moest ondergaan omdat dat zo hoorde bij nederlanders.Is dit nu gewoon bij nederlanders?

MaPrem
24-05-2003, 14:59

Origineel gepost door klonbyz Mensen zijn raar tegenwoordig. Zo stond ik laatst te praten met een nederlandse buurvrouw en haar 2 jarige dochtertje.En de buurvrouw vertelde mij dat haar dochterje binnenkort is bij opa moest gaan logeren.Niet vreemd zou je denken,maar zij(de moeder) vertelde mij dat zij was misbruikt door haar vader,en dat haar dochter het zelfde lot moest ondergaan omdat dat zo hoorde bij nederlanders.Is dit nu gewoon bij nederlanders? PARDON!!!???? ......sprakeloos..... Zeg me dat je dat niet seriues hebt meegemaakt en nu denkt dat dat gewoon is, zeg het!!

grendel
24-05-2003, 18:20
Origineel gepost door klonbyz Mensen zijn raar tegenwoordig. Zo stond ik laatst te praten met een nederlandse buurvrouw en haar 2 jarige dochtertje.En de buurvrouw vertelde mij dat haar dochterje binnenkort is bij opa moest gaan logeren.Niet vreemd zou je denken,maar zij(de moeder) vertelde mij dat zij was misbruikt door haar vader,en dat haar dochter het zelfde lot moest ondergaan omdat dat zo hoorde bij nederlanders.Is dit nu gewoon bij nederlanders? Ja, klopt helemaal. Alle Nederlanders zijn pedofielen. En alle Marokkanen besnijden hun dochters. Tevreden..............meneer ik-begrijp-er-niks-van-van-dus-ik-post-maar-iets-doms. --------------- Als Sesamstraat is afgelopen, meteen naar bed, he... ;)

doc25
24-05-2003, 18:23
grendel, ik geloof je niet.

klonbyz
24-05-2003, 19:12
Origineel gepost door grendel Ja, klopt helemaal. Alle Nederlanders zijn pedofielen. En alle Marokkanen besnijden hun dochters. Tevreden..............meneer ik-begrijp-er-niks-van-van-dus-ik-post-maar-iets-doms. --------------- Als Sesamstraat is afgelopen, meteen naar bed, he... ;) Simpelweg een reactie op jouw broodje-aap-verhaal.

nadiaaa
24-05-2003, 19:18
Origineel gepost door doc25 grendel, ik geloof je niet. Dat bepaalde bewegingen aan vrouwenbesnijdenis in Egypte doen en het een cultureel hoogstandje is in gebieden als Somalie, Igetrea en Ethopie geloof ik wel. Maar ik moet ook eerlijk zeggen Doccie, dat Grendel met de posting van deze topic de suggestie wekt te zijn geinspireerd door een andere topic m.b.t. de besnijdenis:D

doc25
24-05-2003, 20:47
Origineel gepost door nadiaaa Dat bepaalde bewegingen aan vrouwenbesnijdenis in Egypte doen en het een cultureel hoogstandje is in gebieden als Somalie, Igetrea en Ethopie geloof ik wel. Maar ik moet ook eerlijk zeggen Doccie, dat Grendel met de posting van deze topic de suggestie wekt te zijn geinspireerd door een andere topic m.b.t. de besnijdenis:D nee, het verhaal van zijn kennis die van haar aanstaande te horen krijgt dat ze zich moet besnijden. Of dat is een grap of een leugen.

nadiaaa
24-05-2003, 20:52
En door wat of wie zou hij geinspireerd zijn om een grap of leugen te vertellen? :D

doc25
24-05-2003, 22:23
Origineel gepost door nadiaaa En door wat of wie zou hij geinspireerd zijn om een grap of leugen te vertellen? :D ik weet wat je bedoelt a blonTje :p hij en die freemale zijn even ziek (ik hoop niet dat ze nu gaan vechten wie het "ziekst" is :hihi: )

grendel
24-05-2003, 22:29
Origineel gepost door doc25 grendel, ik geloof je niet. Doc, je hebt gelijk............... kben maar een ku.tjood en zionist....... jongen, geloof me nou maar,.......... ik heb wel wat beters te doen dan onzin hier op het forum te gooien.................in tegenstelling tot anderen..... geloof je me niet ? doe wat research naar Grendel,......... ik heb geen 1 bericht verwijderd., dusse......... veel plezier ;)

grendel
24-05-2003, 22:34
Origineel gepost door klonbyz Simpelweg een reactie op jouw broodje-aap-verhaal. .......broodje aap........ :D is goed jongen. Speciaal voor jou ga ik vragen of ze een foto-reportage maken, ok............dan zal ik ze hier posten....tevreden ? sorry, Klonbyz........... maak geen grappen....... this is ****ing real life.... don't blame me ;)

doc25
24-05-2003, 22:36

Origineel gepost door grendel Doc, je hebt gelijk............... kben maar een ku.tjood en zionist....... jongen, geloof me nou maar,.......... ik heb wel wat beters te doen dan onzin hier op het forum te gooien.................in tegenstelling tot anderen..... geloof je me niet ? doe wat research naar Grendel,......... ik heb geen 1 bericht verwijderd., dusse......... veel plezier ;) wat zeik jij nou over zionist enz..... ????? ik geloof je verhaal gewoon niet !

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35