Bekijk originele versie : een verhaal (echt gebeurd)
hellogirls
31-05-2002, 21:16
dit verhaal is echt gebeurd gewoon heb ik de personages wat veranderd
en ook wat in de inhoud het begon allemaal zo mooi maar ...........
eeennnn lamia wollah hij is een goeie gast ,hij gaat zeker niet met je spelen ik ken hem.............
lamia was 13 jaar,ze zat in het 6 de jaar.nooit heeft ze iets gehad met een jongen.Ze was er nog jong voor.maar toen farid in haar leven verscheen begon het iets anders te worden.hij had licht bruine ogen en zwart haar.het begon allemaal toen zijn nicht hafida ,lamia moed begon te geven.Ze vertelde haar dat hij haar een mooi meisje vond.Ze geloofde haar.als hij haar op straat zag bleef hij altijd wel een half uur bij haar praten.Dagen gingen voorbij en zonder dat lamia het besefte begon ze farid dood graag te zien.Na maanden kon ze aan niemand anders denken dan aan hem.het schooljaar ging naar het einde toe.Nu 3 maanden gepasseerd.Farid bleef vriendelijk doen .hij stuurde haar berichtjes dat hij haar wou dat ze de mooiste was.maar het probleem was dat ze nog altijd niet te samen waren,altijd als hij naast haar stond begon hij afstand te nemen.En toen ze vroeg aan zijn nicht war er met hem was zei ze dat het normaal is ,ze verzond altijd een smoesje.Maar diep in haar hart voelde ze dat hij raar deed.Maar om dat ze hem te graag zag wou ze niet slecht gaan denken.Ze was trouwens nog te jong en had helemaak geen ervaring met jongens en wat trots wo uzeggen kende ze ook nog niet.daarom raapde ze heel haar moed bijeen en heeft de stap gezet en ze schreef hem uiteidelijkeen brief dat ze eht niet meer zonder hem kan de 3maanden die voorbij gegaan zijn kon ze aan niemand denken dan aan hem.Ze smeekte hem dat hij haar een antwoord zou geven of zijn gevoelens ook het zelfde waren.Want soms wist ze echt niet meer.Ze heeft dan de brief aan zijn nicht gegeven en vroeg haar of ze hem dat wou bezorgen ze verwachte ook een antwoord natuurlijk en liefst zo rap mogelijk.Wollah haar hart was in vuur de maanden die gepasseerd zijn.Hafida gaf haar altijd moed en zei tegen haar je moet niet bang zijn hij vertelt me altijd dat je mooi meisje bent dus wees maar niet bang.Die woorden deden lamia in de wolken vliegen.Maar het probleem was dat hij haar geen antwoord gaf.telkens was het hetzelfde excuus.IK moet goed nadenken.Maar wat hij niet begreep was dat het voor haar al te lat was want ze wou hem en niemand anders.Ze zag hem nu ook weer graag .Waarom gaf hij haar in het begin zoveel moed als hij nu nog moet denken.Ze wou er niet aan denken dus bleef ze geduldig op zijn antwoord wachten.
NA 6MAANDEN:
steeds had ze nog geen antwoord.hij bleef haar maar mooie complimenten geven.En dat gaf haar steeds moed dat hij haar wou.Maar6 maanden vond ze te lang dus besloot ze om bij hem te gaan en hen voor een definitief antwoord te vragen.hij wist niet wat voor pijn het deed dat hij haar altijd zo hopeloos liet.En zij zag hem nu TE TE TE graag om hem zo te vergeten.Elk keer als ze er nu aan dacht begon ze te paniekeren.Op een zomerege dag had ze met haar vriendin afgeroken om naar de kermis te gaan.Die 9 maanden die zijn voorbij gegaan voelde zij haar leeg ze had in niks zin meer.ZElfs met haar vrindienn als ze plezier maakten toonde ze haar glimlach maar van binnen werd ze gewoon kapot aan het gaan.Ineen toen ze op keek zag ze hem voor haar staan.Hun ogen kruisten elkaar.Maar dan merke ze op toen hij haar zag dat hij zich rap omdraaide.Alé waarom deed hij zo dacht ze .Zonder denken liep ze naar hem toe..........................
Hindaatje
31-05-2002, 21:33
hhahahahahhaahahahahahhahaahahahahahhahaahahahahah hahaahahahahahhaha..........achhh wat lief joh 13 jaar..hahahaa......wat is dit nou weer voor vreemd verhaal...sjonge jonge...hahahaa...kan er echt alleen maar om lache joh....hahahahahaha
Pinokkio
31-05-2002, 23:10
he ga door met je verhaaltje ben benieuwd en let niet op hindoetje
hellogirls
31-05-2002, 23:16
ehlen hindoetje ik ga effe normaal reageren
Je weet nog niks van het verhaal dat was het begin.het verhaal sleept zeker zo'n 5 jar mee dus tot ze zo'n ongeveer18 19 jaar wordt
el mohim beslama
lekkerding
01-06-2002, 18:52
Wanneeer komt het vervolg dan, als er een vervolg komt. Enne is het echt waar gebeurd??????
Ik wacht nog steeds, k hoop dat het niet te lang gaat duren
BYE BYE :zwaai:
hellogirls
02-06-2002, 12:17
hier het vervolg
Even antwoorden op "lekkerding"Ja het verhaal is echt gebeurd hoe vreemd het ook lijkt,Maar het is echt zo.Ik heb wel de namen veranderd natuurlijk.en ook een beetje van de inhoud maar de meeste dingen zijn echt werkelijkheid.Het probleem was dat het in het begin allemaal kinderspel was maar lamia was zo danig gevoelig dat het uiteindelijk alleen maar seriueser en seriueser begon te worden.
hier komt het vervolg:
Opeens zag ze dat er een ander meisje al lachend naar hem aankwam.Ze voelde een mes door haar hart gaan.Maar nee dacht ze bij haar eigen ik ga hem niks laten merken.Maar ze zag in zijn ogen dat hij het gemerkt had.Stoor ik vroeg het ander meisje.Ze kreeg gewoon geen antwoord"mag ik je even spreken Farid vroeg lamia.Tegen zijn zin ging hij mee met haar.En farid krijg ik nog een antwoord.EE...........e.begon hij ewa farid waarom doe je zo.Waarom laat je mij zo hopeloos.Ineens kreeg ze tranen en die tranen,waarom wil je mij niet begrijpen Wollah ik zie je graag en ik kan niet meer zonder je.DE mensen op de kerrmis keken hen raar aan.Hij spraak gewoon niet tegen haar hij wou haar gewoon geen antwoord geven.Ze pakte zijn arm vast ewa alsjeblieft geef me dan antwoord.Ineens rinkelde farid zijn telefoon.'Ja ja ik kom er sebiet aan 'zei hij
Ik moet je laten lamia ik moet voort gaan.En ik dan krijg ik nou geen antwoord.Zonder nog een woord te zeggen tegen haar liet hij haar snikkend achter.Na twee dagen belde hafida haar en zei tegen haar dat ze haar dringend wou zien.Ze spraken af.Toen lamia zijn nicht zag dacht ze aan niks anders dat ze uieindelijk nabijna 8 maanden een antwoord zou krijgen.Enne begon lamia heb je iets gehoord van Farid.Ewa lamia de mensen zeg eerst goeidag en hoe ist en daarna beginnen ze te spreken.Ah ja sorry zei ze rap Elmoehim vertel.HAFIDA begon:"Kijk lamia ik ga niet meer liegen tegen jou het wordt tijd dat je het weet,Farid vind je wel een leuk meid enwil..............................""NEE NEE onderbrak lamia haar al snikend"hij is een zeveraar ,hij heeft me nu al bijna een jaar moed dat hij me ook graag ziet hij stuurde me de hele tijd berichtjes,Wil je daar nu mee bedoelen dat al die mooie woorden de lucht zijn ingegaan,en dat al die woorden geen betekenis hebben,Hij is gewoon laf en.............."Ze zakte door haar benen.Lamia Lamia wat scheelt er nou Riep hafida.Hafida belde rap haar broer op en brachten Lamia naar het zieken huis.DE breor van lamia was nu ook in het zieken huis."En dokter wat is er met haar?vroeg hij.De dokter keek hem een beetje raar aan.Haar moeder kwam al roepend en wenend aangelopen naar de doker en haar zoon"Malha binti"Zei ze.DE dokter keek hen aan en zei:Jullie dochter heeft de volledige rust nodig"Maar wat heeft ze nu riep haar broer."Ze moeten oppassen voor haar hart, want als haar bloeddruk zo laag blijft heeft ze de kans om binnen een paar jaar een hart fractie te hebben,Haar hart klopt echt traag omdat er een ader verstopt zit,dus ze mag haar in de komende tijd om niks druk maken.Of erzullen ernstige problemen ontstaan met haar gezondheid,daarom mag er in de komende 2 agen ook geen bezoek bij haar ze moet echt volledig kalmeren.DE dokter ging weg en liet hen daar staan.
Na drie dagen mocht en de bezoekers binnen.echt haar kamer was vol,iedereen is afgekomen,haar vriendinnen haar famillie.Maar toch voelde zij een leegte van binnen.Ze wou liever dat een persoon haar kwam bezoeken dan dat al die mensen kwamen en dat was farid, hij was degene die haar gelukkig kon maken.Maar spijtig kwam hij niet af.Lamia deed het in het begin goed op school maar met de tijd ging het niet meer.Maar ze moest het volhouden.Nu was het een 1.5jaar gepasseerd en ze kon hem nog niet vergeten.En wat het ergste was ,was dat Farid haar begon te negeren.Als hij haar op straat zag of in eht stad deed hij gelijk of hij haar niet kende .Het deed zo'n een pijn van binnen dat ze soms echt haar hart hoorde wenen.Waarom deed hij zo .Hij wist datze ziek was .hij wist dat ze hem graag zag.alle dagen die voorbij gingen waren zwart voor haar.Met haar gezondheid ging het steeds slechter en slechter .Maar daarop letten zij niet.HAar moeder maakte haar steeds druk om haar dochter ,Ze zag haar steeds leiden voor haar ogen maar wist nooit wat de reden was.Vaak zat ze te huilen thuis En als haar vader of moeder of broers vroegen wat er met haar was zei ze steeds "Niks,Niks"Ja wat kon ze zeggen .Ze kan moeilijk vertellen dat ze verliefd is.ZE kan moeilijk vertellen dat haar hart in vuur staat.Ze bleef de pijn voor haar eigen houden.ZE at niks meer ZE ging nooit meer naar buiten.Haar vriendinnen zeiden altijd tegen haar "Wollah lamia je bent zo veranderd,Jij die altijd lachtte en lol maakte , we zien je lach niet meer."Dan begon ze telkens te huilen.Is dat liefde kan het een persoon zo kapot maken,Is dat nog normaal dat een gast je leven zo kapot maakt dat hij je zo doet leiden,dat hij je laat vergeten wat "Het leven" is. Al die vragen maakten haar gek .De maanden en dagen gingen voorbij en ze zat nog steeds met het zelfede probleem.Ze begon echt gek te worden.
Na2.5 jaar:
Het vervolg zal voor volgende keer zijn
Beslama :zwaai:
Selmaatje
02-06-2002, 12:36
Soooo damnnn...wel een beetje TE erge verliefdheid..
hellogirls
02-06-2002, 16:28
Mijn verhaal is al 188 keer bekeken en bijna niemand die reageert.
Moet ik ermee stoppen.Jullie zeggen het maar
EL mohim doei
beslama :zwaai:
Selmaatje
02-06-2002, 16:31
a neeeeee ga doorrrrrrrr.....
missriffia03
02-06-2002, 16:58
en toen......................................
Mrmassimo
02-06-2002, 17:40
Origineel gepost door hellogirls
hier het vervolg
Even antwoorden op "lekkerding"Ja het verhaal is echt gebeurd hoe vreemd het ook lijkt,Maar het is echt zo.Ik heb wel de namen veranderd natuurlijk.en ook een beetje van de inhoud maar de meeste dingen zijn echt werkelijkheid.Het probleem was dat het in het begin allemaal kinderspel was maar lamia was zo danig gevoelig dat het uiteindelijk alleen maar seriueser en seriueser begon te worden.
hier komt het vervolg:
Opeens zag ze dat er een ander meisje al lachend naar hem aankwam.Ze voelde een mes door haar hart gaan.Maar nee dacht ze bij haar eigen ik ga hem niks laten merken.Maar ze zag in zijn ogen dat hij het gemerkt had.Stoor ik vroeg het ander meisje.Ze kreeg gewoon geen antwoord"mag ik je even spreken Farid vroeg lamia.Tegen zijn zin ging hij mee met haar.En farid krijg ik nog een antwoord.EE...........e.begon hij ewa farid waarom doe je zo.Waarom laat je mij zo hopeloos.Ineens kreeg ze tranen en die tranen,waarom wil je mij niet begrijpen Wollah ik zie je graag en ik kan niet meer zonder je.DE mensen op de kerrmis keken hen raar aan.Hij spraak gewoon niet tegen haar hij wou haar gewoon geen antwoord geven.Ze pakte zijn arm vast ewa alsjeblieft geef me dan antwoord.Ineens rinkelde farid zijn telefoon.'Ja ja ik kom er sebiet aan 'zei hij
Ik moet je laten lamia ik moet voort gaan.En ik dan krijg ik nou geen antwoord.Zonder nog een woord te zeggen tegen haar liet hij haar snikkend achter.Na twee dagen belde hafida haar en zei tegen haar dat ze haar dringend wou zien.Ze spraken af.Toen lamia zijn nicht zag dacht ze aan niks anders dat ze uieindelijk nabijna 8 maanden een antwoord zou krijgen.Enne begon lamia heb je iets gehoord van Farid.Ewa lamia de mensen zeg eerst goeidag en hoe ist en daarna beginnen ze te spreken.Ah ja sorry zei ze rap Elmoehim vertel.HAFIDA begon:"Kijk lamia ik ga niet meer liegen tegen jou het wordt tijd dat je het weet,Farid vind je wel een leuk meid enwil..............................""NEE NEE onderbrak lamia haar al snikend"hij is een zeveraar ,hij heeft me nu al bijna een jaar moed dat hij me ook graag ziet hij stuurde me de hele tijd berichtjes,Wil je daar nu mee bedoelen dat al die mooie woorden de lucht zijn ingegaan,en dat al die woorden geen betekenis hebben,Hij is gewoon laf en.............."Ze zakte door haar benen.Lamia Lamia wat scheelt er nou Riep hafida.Hafida belde rap haar broer op en brachten Lamia naar het zieken huis.DE breor van lamia was nu ook in het zieken huis."En dokter wat is er met haar?vroeg hij.De dokter keek hem een beetje raar aan.Haar moeder kwam al roepend en wenend aangelopen naar de doker en haar zoon"Malha binti"Zei ze.DE dokter keek hen aan en zei:Jullie dochter heeft de volledige rust nodig"Maar wat heeft ze nu riep haar broer."Ze moeten oppassen voor haar hart, want als haar bloeddruk zo laag blijft heeft ze de kans om binnen een paar jaar een hart fractie te hebben,Haar hart klopt echt traag omdat er een ader verstopt zit,dus ze mag haar in de komende tijd om niks druk maken.Of erzullen ernstige problemen ontstaan met haar gezondheid,daarom mag er in de komende 2 agen ook geen bezoek bij haar ze moet echt volledig kalmeren.DE dokter ging weg en liet hen daar staan.
Na drie dagen mocht en de bezoekers binnen.echt haar kamer was vol,iedereen is afgekomen,haar vriendinnen haar famillie.Maar toch voelde zij een leegte van binnen.Ze wou liever dat een persoon haar kwam bezoeken dan dat al die mensen kwamen en dat was farid, hij was degene die haar gelukkig kon maken.Maar spijtig kwam hij niet af.Lamia deed het in het begin goed op school maar met de tijd ging het niet meer.Maar ze moest het volhouden.Nu was het een 1.5jaar gepasseerd en ze kon hem nog niet vergeten.En wat het ergste was ,was dat Farid haar begon te negeren.Als hij haar op straat zag of in eht stad deed hij gelijk of hij haar niet kende .Het deed zo'n een pijn van binnen dat ze soms echt haar hart hoorde wenen.Waarom deed hij zo .Hij wist datze ziek was .hij wist dat ze hem graag zag.alle dagen die voorbij gingen waren zwart voor haar.Met haar gezondheid ging het steeds slechter en slechter .Maar daarop letten zij niet.HAar moeder maakte haar steeds druk om haar dochter ,Ze zag haar steeds leiden voor haar ogen maar wist nooit wat de reden was.Vaak zat ze te huilen thuis En als haar vader of moeder of broers vroegen wat er met haar was zei ze steeds "Niks,Niks"Ja wat kon ze zeggen .Ze kan moeilijk vertellen dat ze verliefd is.ZE kan moeilijk vertellen dat haar hart in vuur staat.Ze bleef de pijn voor haar eigen houden.ZE at niks meer ZE ging nooit meer naar buiten.Haar vriendinnen zeiden altijd tegen haar "Wollah lamia je bent zo veranderd,Jij die altijd lachtte en lol maakte , we zien je lach niet meer."Dan begon ze telkens te huilen.Is dat liefde kan het een persoon zo kapot maken,Is dat nog normaal dat een gast je leven zo kapot maakt dat hij je zo doet leiden,dat hij je laat vergeten wat "Het leven" is. Al die vragen maakten haar gek .De maanden en dagen gingen voorbij en ze zat nog steeds met het zelfede probleem.Ze begon echt gek te worden.
Na2.5 jaar:
Het vervolg zal voor volgende keer zijn
Beslama :zwaai:
We zijn inmiddels al 2.5 jaar verder. Het gaat niet zo heel goed met Lamia, haar gezondheid is achteruit gegaan en ze heeft de lichamelijke conditie van een 75-jarige. Maar toen veranderde alles: Mr Massimo kwam in haar leven. Ze leerde hem in het ziekenhuis kennen. Hij was namelijk de broeder die haar verzorgde in tijde dat ze in het ziekenhuis lag. Mr Massimo was een leuke, rustige jongeman. En eigenlijk was het een schoolvoorbeeld van love-at-first-sight. Lamia en Mr Massimo zijn 2 maanden gelden getrouwd en het begin van het herstel van de gezonheid van Lamia zal insa-allah spoedig in het verschiet liggen. Mr massimo wist van alle heisa rond de persoon Farid en aangezien hij nu het leven deelde met Lamia wilde hij Farid terugpakken, dat is hem gelukt.
Mr massimo heeft Farid namelijk aangesteld als butler des huize Massimo, farid zal zijn best moeten doen om Massimo en Lamia in hun behoeftes te moeten voorzien, behalve een aantal behoeftes (........)
Mr massimo leefde nog lang en gelukkig en Farid ja farid............................................. ................................hahaha............ ...................die Farid toch..................................Loser....... .......................hahaha.............. ;)
en wanneer komt dat vervolg?? snel??
xxxprinsesxxx
09-06-2002, 12:36
hahahaha...mister massimo..je liet me echt lachen.....hahaha...ik keek eerst niet naar wie het had geschreven...dus ik d8 zo bij mezelf....huh??? :confused: ...kan niet man!! ineens kijk ik naar de schrijver van dat stukje.... :giechel: ...gekkie!!! maar wel vette fantasie heb je mister....maar ok...
Meid...ik wacht op een vervolg!!!!
KiZZzzz MOI
miss_alhoceima
09-06-2002, 16:15
13 jaar en al verliefd ewilih toen ik nog 13 jaar was zat ik nog in de zandbak te spelen en te knikkeren met me vriendinnetjes.
Hindaatje
09-06-2002, 16:19
precies miss_alhoceima,vandaar ook me reactie toen ik dit las,ennuh het is HINDAATJE geen HINDOETJE,
kiSs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.