Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gay????????

Pagina's : [1] 2

Shining_Star
23-05-2003, 17:31

Salaam peepz Ik heb een vraagje wat vinden jullie eigenlijk van jongens die over andere jongens zeggen dat ze bv een lekkere kon.tje hebben of als die jongen zegt dammmn die jongen ziet er echt kapot lekker uit :eek: (terwijl die jongen gewoon 100% hetero is) vinden jullie dat een jongen dat kan zeggen ????????????????????? Ik bedoel in mijn ogen zie ik dan gewoon dat die jongen gewoon shie gay trekjes heeft :eek: ewa let me know :zwaai:

Shining_Star
23-05-2003, 17:35
hahahahah oké dan sexmaster :bril:

Nadia_
23-05-2003, 17:42
Origineel gepost door real_jeblia Salaam peepz Ik heb een vraagje wat vinden jullie eigenlijk van jongens die over andere jongens zeggen dat ze bv een lekkere kon.tje hebben of als die jongen zegt dammmn die jongen ziet er echt kapot lekker uit :eek: (terwijl die jongen gewoon 100% hetero is) vinden jullie dat een jongen dat kan zeggen ????????????????????? Ik bedoel in mijn ogen zie ik dan gewoon dat die jongen gewoon shie gay trekjes heeft :eek: ewa let me know :zwaai: :schok: wajooooo zware gay :hammer:

Shining_Star
23-05-2003, 17:45
Origineel gepost door sweet_nadia :schok: wajooooo zware gay :hammer: :hihi: ik heb t die persoon ook gezegd "you are just a faggot ass n igga) en hij zei helemaal niej ik vind ze gewoon lekker klaar :eek:

Nadia_
23-05-2003, 17:49

Origineel gepost door real_jeblia :hihi: ik heb t die persoon ook gezegd "you are just a faggot ass n igga) en hij zei helemaal niej ik vind ze gewoon lekker klaar :eek: :melig: Wajoooo ik heb nog nooit een jongen horen zeggen dat hij de k.ont van een andere jongen lekker vind :maf: :D

Shining_Star
23-05-2003, 17:51
Origineel gepost door sweet_nadia :melig: Wajoooo ik heb nog nooit een jongen horen zeggen dat hij de k.ont van een andere jongen lekker vind :maf: :D :( ik wel :eek:

Shining_Star
23-05-2003, 17:54
Origineel gepost door Koh jeetje zeg ik mag niet eens ko/nt zeggen :hihi: je mag zoveel hier niet zeggen :kwaad: :zwaai:

esmaatjuuh
23-05-2003, 18:01
:lol: Lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Tfoeeeeeeeeeeee ieghhhhhhhhhhhhhhhh GGggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtfoeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee3 Yegggggggg :maf3:..

Shining_Star
23-05-2003, 18:04
Origineel gepost door NtoumaKadaba Nee mag je niet zeggen :bril: oke ik weet genoeg die vent is gewoon bi of 100% gay of anders is ie gewoon :maf:

Salim22
23-05-2003, 18:18
Nou, ja ik vindt he wel normaal eerlijk gezegd, als je dat zegt als jongens dan onder melkaar. Want meisjes zien je gelijk als Gay. Maar dan hoef je niet gelijk Gay te zijn.

Shining_Star
23-05-2003, 18:41
Origineel gepost door MrBnichiker EN JONGEN KAN WEL WAT GERUST ZEGGEN OVER EEN ANDERE JONGEN DAT IE ER GOED UIT ZIET OF GOED LICHAAM HEEFT MAAR DAAR MOET HET OOK BIJ BLIJVEN . WANT MEIDEN ZEGGEN VAAK OVER ANDERE MEIDEN DINGEN OVER HUN LICHAAM UITERLIJK DAN ZIJN ZE TOCH OOK NIET LESBO S TOCH :zwaai: ja oké daar heb je gelijk in maar in dit geval zegt die jongen gewoon tegen een ander jongen "damn die gast ziet er echt lekker uit en die a.ss is echt yum yum" :eek: sooooooo enne dat doen wij vrouwen (tenminste ik) niet bij andere vrouwen :zwaai:

Lady_moi
23-05-2003, 18:41
bah zo vies

Shining_Star
23-05-2003, 18:59
Origineel gepost door lady_moi bah zo vies ja zo vies :p

azou
23-05-2003, 20:01
Hij zit in ontkenings fase het zal me niets verbase als jij hem by de gay parade in A'dam ziet

Shining_Star
24-05-2003, 10:46

Origineel gepost door azou Hij zit in ontkenings fase het zal me niets verbase als jij hem by de gay parade in A'dam ziet :hihi: ;)

Pagina's : [1] 2