Bekijk originele versie : Mijn vriend wil verder gaan dan een zoen
KwebbelTante
23-05-2003, 15:22
Ik word gek van mijn vriend
ik ben verliefd op hem maar hij wil altijd sex.
Soms beginnen we te zoenen en dan wil hij verder gaan, maar ik wil wachten tot aan mijn huwlijk.
Moet ik verder gaan of vinden jullie dat ik bij mijn standpunt moet blijven. :(
just_fouad
23-05-2003, 15:23
STANDPUNT
w8en
gekkie_tangawia
23-05-2003, 15:25
je moet bij je standpunt blijven
hij moet je wil respecteren.
als hij verder wil moet hij je maar om je hand vragen.
lovely_mariam
23-05-2003, 15:26
meid ik weet wat je bedoelt . been there done that! ik zou maar wachten als ik jou was en als hij van je houdt doet hij dat ook anders is het alleen maar lust......doe ik ook en ik merk toch wel telkens dat dat de juiste beslissing is ennnnn je krijgt er geen spijt van
lieve meid,
je bent er blijkbaar nog niet aan toe en heb je twijfels...
doe het dan niet om hem te plezieren maar laat hem jou plezieren..als hij van je houd wacht hij tot je eraan toe bent...anders ga je echt spijt krijgen...en ik bedoel als hij all1 maar aan seks kan denken..dumpen die man !!!! dan is hij nog niet serrieus genoeg blijkbaar wil die nog spelen...niet doen hoor meisje echt je gaan spijt krijgen later en dan denk je met tranen in je ogen shit had uik maar naar tante sherine geluisterd :p pas als je het ECHT zelf wil ...ok beloofd !! (K)
C_warrior
23-05-2003, 15:29
Nooit Seks voor de huwelijk NOOIT
Het gaat je alleen problemen brengen een vriend is nooit zeker of hij bij je gaat blijven ofniet hoe lief of hoe aardig hij is
Je maagdelijkheid is je waardigheid hou daar aan vast :goedzo:
Origineel gepost door KwebbelTante
Soms beginnen we te zoenen en dan wil hij verder gaan, maar ik wil wachten tot aan mijn huwlijk.
Standpunt pak hem en gooi je haren los en maak hem gek!!!!!!!!!!1
rah radi i7chiha lik ila glitih i7wik
Damaghrabi
23-05-2003, 15:34
Ik snap het het niet... je pleegt nu al ZINA dus maak het gewoon af en klaar is kees
Drugsdealer
23-05-2003, 15:35
Hmm...
Welke man wil alleen maar zoenen?
Ik ken er tenministe er geen een!
gekkie_tangawia
23-05-2003, 15:38
hahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhah ahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahah ahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahah ahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahah aha
ik zie het nu pas
om 12:13 zei je dat hij vreemdging met een ander meisje en dat je hem ging dumpen en vermorden hihhihh
en nu wil hij verder gaan
hahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha hhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhah ahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha
waga 3liek a 3afrita ihihihihi:P:P
jij praat te veel kwebbelje
C_warrior
23-05-2003, 15:43
Origineel gepost door D*********
Ik snap het het niet... je pleegt nu al ZINA dus maak het gewoon af en klaar is kees
Jij stimuleert haar om van een mug een olifant te maken :jammer:
Wat ben jij Aardig zeg om mensen zo te steunen...
Asalamoe aleikoum,
Ik begrijp niet dat jij als moslimmeisje weet dat God ons heeft opgedragen om geen seks voor het huwelijk te hebben en jij toch nog de vraag gaat stellen aan jouw medemens die door God is geschapen. Besteed maar wat meer tijd aan jouw huiswerk en het lezen van boeken over de religie.
Mijn Marokkaanse vriendin werkt in een abortuskliniek en zij schrikt van het aantal Marokkaanse jonge meisjes die abortus komen plegen. Echt ongelooflijk gewoon.
Jouw vriend is een echte vriend als hij jouw wensen weet te respecteren en als hij in God gelooft met hart en ziel, dan zou hij geen seks met jou willen voor het huwelijk, maar zo snel mogelijk een verloving regelen etv zodat hij dat op een legale manier kan doen. Hoeveel Marokkaanse jongens noemen hun vrouw **** als ze ruzie krijgen wanneer ze getrouwd zijn wanneer ze voor hun huwelijk gemeenschap hebben gehad. Stel dat jouw vriend genoeg van jou krijgt en verliefd wordt op een andere meisje en aan andere jongens gaat vertellen dat hij jou gehad heeft en jou dan ook nog zwart maken. Jij bent misschien hartstike verliefd en misschien dat jezelfs overweegt toch het onmogelijke te doen, maar geloof me als ik zeg dat als hij weg zou gaan als je geen seks met hem doet, dat hij dan helemaal NIETS om jou geeft, hij gebruikt je dan gewoon voor zijn lusten.
Wat voor spannends blijft er voor jou voor de bruiloft over als jullie nu al seks zullen hebben ? Beeld je in dat je morgen seks zult hebben met je vriend en dat hij overmorgen niets meer van zich zal laten horen, totdat jij hem belt en hij jou gaat zeggen dat hij niet meer verliefd is op jou.
Mijn broertje is hartstikke modern en een slimme intelligente jongen, maar als het op een huwelijk aankomt, dan geeft hij de voorkeur aan een maagd. Mijn broertje knapt af op meisjes die de man/jongen het gevoel geven toe te zijn aan seks voor het huwelijk.
Als ik jou was zou ik maar eens heel goed nadenken over jouwzelf en jouw toekomst. In de koran staat het antwoord zou ik zeggen over het wel of geen seks met je vriend...dus de vraag hier stellen op het internet was misschien wel een beetje overbodig....
Groeten,
Rabiya
ik zou zelfs stoppen met zoenen, en sex nog niet eens in mijn hoofd halen.
gekkie_tangawia
23-05-2003, 15:49
hahahahhahahahahahha
jullie zijn egt grappug
dat jullie hier serieus in op gaan
ze praat maar wat
kijk maar naar haar andere topic
die loopt niet egt met deze topic he ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.