Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : awilie levenloos

Pagina's : [1] 2 3

Souraida
27-04-2006, 10:27

:D ik zit vanaf gister letterlijk de hele dag op mnl. Hahahahah hoezo levenloos. Nee maar ff serieus ik heb niets te doen sinds gister. Misschien ga ik straks ff naar buiten met lina want dit is niet gezond. :lekkerpuh jullie zijn saaiiiiii!!!!!!!!!!

Mysticalia
27-04-2006, 10:29
:zwaai: enjoy je wandeling :zwaai: ik zit ook hele dag op m.nl maar ik werk dus gaat wel :D

oem_ayman
27-04-2006, 10:30
:D ik zit vanaf gister letterlijk de hele dag op mnl. Hahahahah hoezo levenloos. Nee maar ff serieus ik heb niets te doen sinds gister. Misschien ga ik straks ff naar buiten met lina want dit is niet gezond. :lekkerpuh jullie zijn saaiiiiii!!!!!!!!!! ik weet, je was heel de dag online, heb je gezien:jammer: look who is talking:hihi:

Souraida
27-04-2006, 10:31
:zwaai: enjoy je wandeling :zwaai: ik zit ook hele dag op m.nl maar ik werk dus gaat wel :D Precies je werkt dat is heel wat anders dan ik die hier binnen zit. OP msn is t ook saai. Ik kan nu niet schoonmaken anders maak ik me man wakker die nachtdienst had. Lina is blij dat ze wat makkelijker kan lopen dus die loopt kris kras door de woonkamer. En ik??? Ik verveel me te pletter!

Souraida
27-04-2006, 10:32

ik weet, je was heel de dag online, heb je gezien:jammer: look who is talking:hihi: :hihi: serieus? Is t echt zo opvallend dat ik er de hele dag was? Lelijkk!!! Ewa vriendinnen werken en ik heb geen zin om alleen naar buiten te gaan. :(

tangiia1
27-04-2006, 10:39
ik ben de laatste dagen/weken heeel weinig hier.Bevalt me prima :ego: als je toch niks te doen hebt,kom je helpen met klussen? :moe:

salwa23
27-04-2006, 10:40
Wat is Lina Mooi Massa allah

oem_ayman
27-04-2006, 10:41
:hihi: serieus? Is t echt zo opvallend dat ik er de hele dag was? Lelijkk!!! Ewa vriendinnen werken en ik heb geen zin om alleen naar buiten te gaan. :( heel opvallend:maf2:

wittewarda
als ik thuis zat had ik het wel geweten, dan was ik lekker met mijn dochter naar buiten gegaan. lekker wandelen of fietsen of naar de dierentuin...... maar helaas ik ben veroordeeld tot binnenzitten en werken (ahum...) gek, maar ik zit meestal alleen achter m.nl als ik op het werk ben, thuis zit ik er alleen achter als ik een recept op moet zoeken

Souraida
ik ben de laatste dagen/weken heeel weinig hier.Bevalt me prima :ego: als je toch niks te doen hebt,kom je helpen met klussen? :moe: :hihi: wallah ik vroeg me gister nog af waar jij de laatste tijd uithangt. Je bent er weinig de laatste tijd. Ik zit hier vastgekluisterd en t ergste is dat t zo saai is hier en valt niets te beleven. Wat betreft klussen, ik ben een kluns als t gaat om klussen dus neem je woorden maar terug voor je spijt krijgt:o

Souraida
27-04-2006, 10:42
Wat is Lina Mooi Massa allah :kus: shokran lieverd.

Souraida
27-04-2006, 10:43
als ik thuis zat had ik het wel geweten, dan was ik lekker met mijn dochter naar buiten gegaan. lekker wandelen of fietsen of naar de dierentuin...... maar helaas ik ben veroordeeld tot binnenzitten en werken (ahum...) gek, maar ik zit meestal alleen achter m.nl als ik op het werk ben, thuis zit ik er alleen achter als ik een recept op moet zoeken Ik ben gister met Lina en me man naar de kinderboerderij geweest. Misschien moet ik ook maar beginnen met recepten uit proberen.

tangiia1
27-04-2006, 10:43
:hihi: wallah ik vroeg me gister nog af waar jij de laatste tijd uithangt. Je bent er weinig de laatste tijd. Ik zit hier vastgekluisterd en t ergste is dat t zo saai is hier en valt niets te beleven. Wat betreft klussen, ik ben een kluns als t gaat om klussen dus neem je woorden maar terug voor je spijt krijgt:o waarik laatste tijd was? klussen,klussen en nog eens klussen.Kheb de hele woonkamer (van 30 vierkante meter) in mijn eentje behangen en geverfd:moe: (manlief deed de keuken in elkaar zetten enz):moe: daarna 2 daagjes naar mijn ouders geweest (mijn zoontje is daar gebleven...vermaakt zich prima zonder mij..):hihi:

badparel
27-04-2006, 10:44
Sinds het mooi weer is ben ik hier veeeeeeeeeeeel minder!:banana: Maar helemaal wegblijven lukt me nog niet :p

Souraida
27-04-2006, 10:45

waarik laatste tijd was? klussen,klussen en nog eens klussen.Kheb de hele woonkamer (van 30 vierkante meter) in mijn eentje behangen en geverfd:moe: (manlief deed de keuken in elkaar zetten enz):moe: daarna 2 daagjes naar mijn ouders geweest (mijn zoontje is daar gebleven...vermaakt zich prima zonder mij..):hihi: Zooooooooooo goed man. NEe ik kan echt niet klussen. Halve behang is er af ind e woonkamer en pas als me man vrij is kan hij eraan verder.

Pagina's : [1] 2 3