Bekijk originele versie : Just_fouad.....
Ik heb er maar weinig woorden voor :Iluvu:
just_fouad
23-05-2003, 14:06
:o i know i know
just in me onderbroek
fouad ben ik :stout:
Dit zou ik wel met jou willen doen en dan alleen met jou fouad!
Ik bind mijn fouad vast en zorg dat ie later zo'n bed koopt met van die tralies kan ie me ook niet ontglippen verleid ff een politieagent en jat zijn handboeien af want jaaa je moet natuurlijk wel echte hebben voor het echte werk die van de blokker gaan al in de verpakking kapot!
Ik bind hem vast geen hem een lekkere massage en zeg geile dingen in zijn oor! dan ga ik verder en verder en begin hem overal te zuigen en te likken tot ie helemaal gek wordt... En als ie hard begint te hijgen zeg ik hoo stop helemaal vergeten gtst begint zo hahahaha
Dat zijn niet de woorde van een dame je bent gewoon een man die zich als vrouw voor doet die zegen nette dames niet :D
just_fouad
23-05-2003, 14:19
klinkt allemaal erg verleidelijk ....
:stout:
maar ik weet t niet......
Origineel gepost door zahia
Dat zijn niet de woorde van een dame je bent gewoon een man die zich als vrouw voor doet die zegen nette dames niet :D :huil:
yasmine16
23-05-2003, 14:25
Origineel gepost door just_fouad
:o i know i know
just in me onderbroek
fouad ben ik :stout:
sorry maar dit moet er effe uit wajowwwww wat heb jij een mooie naam :verliefd: ..
veel liefs,
yasmine
Vind je me dan niet lief genoeg kijk nou eens ik ben gewoon een engeltje kijk naar dat kringetje boven mijn hoofd!
just_fouad
23-05-2003, 14:27
thanxxxxxxxxxxx :D
ik hou van complimentjes
jouw naam is mag er ook wel wezen :zwaai:
Hij negeert me gewoon waaaaaaaaaaaaaaaaat moet ik nou!??
:verdriet: :huil:
just_fouad
23-05-2003, 14:29
:Iluvu: ewa wanneer gaan we trouwen?????
doe iets sexy onder je bruidsjurk aan :stout:
hahahahhahaha:hihi:
Kijk dit zijn goeie berichten hahah fouad lief alles wat je maar wil ik zal je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig maken ik zal je gehoorzamen en ja en amen zeggen oke!
Maar ik heb 1 eis en dat is ik wil elke dag seks met jou en ik je armen slapen mag dat kun je dat doen voor me asjeblieft!!!!!!!!!!!!
:Iluvu:
Daum volgt!
just_fouad
23-05-2003, 14:35
no problemo
geen probleem komt allemaal voor elkaar
:stoer:
wanneer??????
Hmmmm moet ff wel rekening houden met jou wanneer schikt het jou a agie!??
just_fouad
23-05-2003, 14:39
nu
morgen
ik maak wel tijd voor je :verliefd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.