Bekijk originele versie : Waarschuwing 30 April
i_n_i_h_c_h
26-04-2006, 22:44
Ik sprak net een vriendin van me die kaartjes wou kopen via via (adv op internet) maar had voor de zekerheid eerst de organisatie gebeld. Deze vertelde haar dat het hier om valse kaarten gaat.
Dus raad ik jullie aan om de tickets gewoon bij de Ticketbox (bijv. Free Recordshop) te halen. Beter 3 euro extra betalen dan een hele gedoe bij de deur!!
Ze doen zich overigens voor alsof ze van Salama zijn!!
TRAP ER DUS NIET IN!!!
HoeBedoelJe
26-04-2006, 23:15
wees concreter, kaartjes voor wat?
en over welke website (adv internet????) heb jij het?
i_n_i_h_c_h
27-04-2006, 11:13
wees concreter, kaartjes voor wat?
en over welke website (adv internet????) heb jij het?
Ik heb het over de kaarten die hier op internet worden aangeboden!
Deze persoon met dit nummer 0627307868 en zich voordoet van Salama, verkoopt valse kaarten! Trap er niet in!
Mijn vriendin was er bijna ingetrapt, maar had voor de zekerheid de organisatie gebeld en die vertelde haar dat hij de boel oplicht met valse kaarten!!
Dus wees gewaarschuwd!!!
Deze persoon met o.a. dit nummer 0627307868 en zich voordoet van Salama, verkoopt valse kaarten! Trap er niet in!
Mijn vriendin was er bijna ingetrapt, maar had voor de zekerheid de organisatie gebeld en die vertelde haar dat hij de boel oplicht met valse kaarten!!
Dus wees gewaarschuwd!!!
ze zijn trouwens actief in omg. Rotterdam
misschien gun jij die jongen gewoon geen geld dus loop je maar te liegen dat ze vals zijn :S:S
HoeBedoelJe
27-04-2006, 17:52
Deze persoon met dit nummer 0627307868 en zich voordoet van Salama, verkoopt valse kaarten! Trap er niet in!
Dus wees gewaarschuwd!!!d
nou ik weet nog steeds niet voor wat die kaartjes zijn.
voor een feest? voetbalwedstrijd?
buskaartjes???
moeilijk he concreet zijn :moe:
i_n_i_h_c_h
27-04-2006, 21:09
misschien gun jij die jongen gewoon geen geld dus loop je maar te liegen dat ze vals zijn :S:S
Ik weet 1000% zeker dat het om valse kaarten gaat.
Mensen die kaarten heeft gekocht via via, kunnen het best de organisatie bellen op 0612260038 (SalhiSound) om zeker te zijn dat je geen valse kaarten hebt gekocht!!
Mijn vriendin heeft al aangifte bij de politie gedaan.
i_n_i_h_c_h
28-04-2006, 08:46
d
nou ik weet nog steeds niet voor wat die kaartjes zijn.
voor een feest? voetbalwedstrijd?
buskaartjes???
moeilijk he concreet zijn :moe:
Voor het feest 30 april zie banner en www.salhisound.nl!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.