Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lees Maar!

LZN
31-05-2002, 17:07

|Aankomst Marokko| Direct bij aankomst dacht ik ah lekker slapen maar of ik dat deed NEE ECHT NIET mijn tante en mijn neef waren aan het wachten en hadden wat thee klaar gezet. Daarna rond 03.30 Marokaanse tijd gingen we slapen. De volgende dag gingen we naar mijn andere tante. Daar zaten we effe en later besloot ik de stad maar te verkennen dus was van plan om naar het café van mijn neven te gaan. Eenmaal aangekomen had ik ook geld meegenomen want mijn opa vroeg of mijn neef wat geld wou wisselen. Nou na de eerste minuut wist ik waar hij op uit was: MEISJES hijvroeg aan een meisje wil je met mij trouwen zodat ik naar Europa kan gaan. De eniste wat ik zei is jij weet niet hoe je moet handelen en hij zei jij bent nog te jong jij weet niet hoe dat moet., toen zei ik in mezelf ach ja ligt er maar net aan wat je jong noemt. Na een week ging ik naar Fes. Na 3 jaar zag ik mijn beste en favoriete neef hij was ook 17 en direct werd er lol gemaakt! Toen we in Fes eenmaal aankwamen toen wisten we niet waar ze woonde want ze waren verhuisd. Ik had veel verhalen gehoord jah ze zijn verhuisd in een villa. Nou ik dacht nou laatmij maar zien. toen we aankwamen kon ik mijn ogen niet weg houden van de meisjes 1 woord en dat WoW. Wij gingen 's avonds uit naar het centrum om wat chicki's te scoren. Eenmaal in het centrum besloten we meisjes eerst te achtervolgen zodat we wisten of ze allen waren of met ze ouders of met hun vriend waren als ze er 1 hadden. Nou de eerste dag liet ik al het werk over aan mijn neef want ik kon geen Arabisch maar alleen berbers daarom wou ik ook een nedermarokaanse dussuh dat verloopde iets soepeler maarjah toen gingen we naar en sliepen rond 03.00 To be contined................................

Pebbles
31-05-2002, 17:31
NEE, NEE, niet NOG een verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nadoriaaa
31-05-2002, 19:37
ewa a summerboy ga zo door!!!!!! tenminste je doet iets nuttigs of niet??? Ik zal je dik en dun steunen wanneer je hulp nodig hebt!!!!!!!!! ik vind het zo leuk als jongeren meer tijd aan schrijven besteden in plaats aan rotzooien op straat!! Nou ik hoor nog van je oky!!!!! Ma3a salamaa :zwaai: Nadoriaaaa

Wayagher
18-06-2006, 22:45
ga je het nog afmaken? het is al 4 jaar geleden :hihi:

ta7amoesht_
18-06-2006, 22:47

Shit héee, hoe kom jy er dan nu op:haha::maf: Allerlaatste pagina's nigh.. haha

Gentle_Woman
18-06-2006, 22:51
Shit héee, hoe kom jy er dan nu op:haha::maf: Allerlaatste pagina's nigh.. haha jah kdenk et ook. :haha:!

riffia_najoua
18-06-2006, 23:06
:haha: maar hij doet het wel goed, hij houdt het kort de meeste vertellen echt het hele gebeuren

meknessia__Y
18-06-2006, 23:09
ga door dan ben wel beniewd wat er dan gaat gebeuren

Feminino
18-06-2006, 23:18
hahaa, nedermarokkaanse yekk! hram 3liek...:giechel:! achtervolgen... ik ga slapen, droom jij ook maar verder...:hihi:!

MissGangsta
18-06-2006, 23:51
ga je het nog afmaken? het is al 4 jaar geleden :hihi: :haha: !

riffia_najoua
19-06-2006, 14:16
vervolg komt pas na de zomervakantie denk ik het vervolg heeft ie nog niet meegemaakt

Jasmina
19-06-2006, 14:38
vervolg komt pas na de zomervakantie denk ik het vervolg heeft ie nog niet meegemaakt Dat is een lange zomer dan, die topic is van 2002 :haha: Ik kan trouwens geen touw vast knopen aan dat hele verhaal :maf2: jasmina :zwaai:

riffia_najoua
19-06-2006, 18:42
van 2002? :haha:

RzPkT
19-06-2006, 19:07
Ik kwam, raakte bezopen, en werd gewekt in de boot terug. :gniffel: