Bekijk originele versie : Slurp Slurp.....zei een..
GillDeLaTouret
23-05-2003, 13:24
olifant :confused:
:kwaad:
Waar kom jij in een keer vandaan waarom heb ik je al lang niet meer gesproken he :kwaad:
GillDeLaTouret
23-05-2003, 13:28
:confused:
:rolleyes: ik ben hier al meer dan een maand volop aan t reageren enzo...jij bent hier lang niet geweest :)
of heb ik het helemaal mis:confused:
plus je reageerde nooit op mijn pms van 3 maanden geleden ofsjow :confused:
maar hoe is het met je? :)
Ik heb je 3 weken terug een mailtje gestuurd dat ik naar adam zou komen en je hebt niks terug gestuurd :kwaad:
Leg dat eens uit he o ja plus je bent nooit online op msn je hebt me toch niet stiekem geblokd he :kwaad:
GillDeLaTouret
23-05-2003, 13:35
Origineel gepost door zahia
Ik heb je 3 weken terug een mailtje gestuurd dat ik naar adam zou komen en je hebt niks terug gestuurd :kwaad:
Leg dat eens uit he o ja plus je bent nooit online op msn je hebt me toch niet stiekem geblokd he :kwaad:
ik blok nooit iemand...plus ik heb nooit een mail van jou ontvangen :confused:
misschien dat het bij ongewenste post terecht kwam en dat ik het niet had kunnen lezen :confused:
ik ben bijna 24/7 online :)
en je had me best een pm kunnen sturen :)
maar answer my question first ;)
Walah ik heb je een mailtje gestuur en ik ben bijna altijd online met webcam :D
Dus je hebt me gewoon geblokt dus ga maar goed in je lijstje kijken :ego:
Ik dacht ik ben in adam ik stuur hem een week van te voren een mailtje en je stuurt me gewoon niks terug :ego:
GillDeLaTouret
23-05-2003, 13:46
je was eerder nooit online :jammer:
laatste keer was toen je samen met iemand 2 minuutjes op msn kwam..dat was de laatste keer dat je tenminste bij mij online kwam :) en het gesprek was vaaaaaaaaag....:confused: eerst was jij het...maar toen ik verder msnte bleek het iemand anders te zijn die later pas zei dat het geen zahia was en dat jij naast haar zat :confused:
laat maar zitten.
ewa jah...had maar een pm gestuurd..had ik die nog kunnen lezen..:idee:
Oke ik vergeef je maar je moet maar lekker wachten want nou duurt het nog een tijdje vioor dat ik in adam ben :ego:
GillDeLaTouret
23-05-2003, 13:52
:rolleyes: ik sta te popelen om je te ontmoeten :rolleyes:
:)
maar waar was jij dan al die tijd...je was nooit op t forum :ego:?
jwel op verhalewnrubriek en ik heb mijn verhaal nou bijna afgelezen vandaar dat ik weer hier ben :D
GillDeLaTouret
23-05-2003, 14:00
met ee nbig smile erbij :ego:
ik geloof er geen barst van :ego:
pass dat link van je verhaal dan
het heet ik ik zag hem de verhaal heel grappig ga maar lezen ja :D
boesa
GillDeLaTouret
23-05-2003, 14:07
dus ik moet zoeken naar dat verhaal :rolleyes:
heb geen tijd...zoek wel later als ik tijd heb :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.