Bekijk originele versie : Zaal NBC in nieuwegein Wie kan me er wat over vertellen.......
MoslimaAminatje
26-04-2006, 15:15
wie heeft er wel eens een feest gehad? is het mooiiiii
alle info is welkom :banana: :banana:
alvas bedankt.....................
groet Aminatje:kus:
MoslimaAminatje
26-04-2006, 15:26
:confused: :confused: :confused:
MoslimaAminatje
26-04-2006, 15:26
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2:
serenity
26-04-2006, 15:38
Vaker een feest in gehad, mooie zalen daar.
MoslimaAminatje
26-04-2006, 15:42
Vaker een feest in gehad, mooie zalen daar.
ey lief bedankt voor je reactie.....kun je me vertellen of ze meerdere zalen hebben mannen en vrouwen apart...
:kus: aminatje
serenity
26-04-2006, 15:44
Ze hebben in ieder geval 1 zaal in die 2-en gesplitst kan worden.
Niets te danken. :)
MoslimaAminatje
26-04-2006, 16:11
weet je mischien ook voor hoeveel personen die zaal is ik ben namelijk op zoek naar een zaal voor 250 man...xxxxxx
serenity
26-04-2006, 16:13
Voor zoiets ongeveer zal het wel groot genoeg zijn.
MoslimaAminatje
26-04-2006, 16:14
bedankt voor de info lief ik ga ze maar even bellen om een kijkje te nemen....
beni_bouyachie
26-04-2006, 16:44
Meisje die zaal is geschikt voor 2000 personen ..
In gala opstelling kunnen er 800 mensen in met een redelelijke dansvloer.
Als jij zegt dat je 250 mensen verwacht , is het veel te groot !
En sobiezo vind ik het geen trouwlokatie , is zo onpersoonlijk omdat het gewoon keigroot is + een hele hoge plafond heeft.
En niet te beginnen over de prijs .. rekening houdend dat ze het per dagdelen verhuren ... Marokkaanse gemiddelde tijden is van 18.00 tot 01.00 .. Dat ligt buiten de dagdelen , dus je moet het ook nog eens afkopen voor 2 dagdelen :moe: (8500 per dagdeel incl btw , 15000 hele dag als je onderhandelt buiten beperking houdend dat ze ook nog een beveiligings scan doen (beveiliging dus))
Hufters maar ja , meid ik probeer je niet te demotiveren . Maar vind het echt 10 keer niets voor een trouwerij ..
Heel veel suc6 :goedzo:
serenity
26-04-2006, 17:06
Ze hebben een kleinere zaal waar ik vaker Marokkaanse bruiloften met 2/300 man heb meegemaakt hoor BeniBouyachie.
tempted_2_touch
26-04-2006, 17:20
ik heb er een keer bruiloft gehad in een soort van griekse zaal met balkon :wow: weet je hoe mooi konden echt veel mensen in ... ik vind het een prachtige zaal... cateraar Al Ghazala die deed de catering misschien moet je het aan hun vragen maar is zeker een mooie zaal :goedzo:
MoslimaAminatje
26-04-2006, 17:43
Meisje die zaal is geschikt voor 2000 personen ..
In gala opstelling kunnen er 800 mensen in met een redelelijke dansvloer.
Als jij zegt dat je 250 mensen verwacht , is het veel te groot !
En sobiezo vind ik het geen trouwlokatie , is zo onpersoonlijk omdat het gewoon keigroot is + een hele hoge plafond heeft.
En niet te beginnen over de prijs .. rekening houdend dat ze het per dagdelen verhuren ... Marokkaanse gemiddelde tijden is van 18.00 tot 01.00 .. Dat ligt buiten de dagdelen , dus je moet het ook nog eens afkopen voor 2 dagdelen :moe: (8500 per dagdeel incl btw , 15000 hele dag als je onderhandelt buiten beperking houdend dat ze ook nog een beveiligings scan doen (beveiliging dus))
Hufters maar ja , meid ik probeer je niet te demotiveren . Maar vind het echt 10 keer niets voor een trouwerij ..
Heel veel suc6 :goedzo:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :
haii meid, mijn broer heeft binnenkort een bruiloft, en die houdt hem niet in het nbc maar daarnaast...Als het goed is het naast het heidehal...Maar het is een prachtige zaal..Mijn neef had daar een keer eerder zijn trouwfeest gehouden..Ze rekenen 10 euro per stoel, en met de tafelbekleding is het 3 euro 50...Het is daar echt ruim en het ziet er mooi uit...En het zijn twee aparte zalen!!
Papa_prinses
26-04-2006, 19:51
haii meid, mijn broer heeft binnenkort een bruiloft, en die houdt hem niet in het nbc maar daarnaast...Als het goed is het naast het heidehal...Maar het is een prachtige zaal..Mijn neef had daar een keer eerder zijn trouwfeest gehouden..Ze rekenen 10 euro per stoel, en met de tafelbekleding is het 3 euro 50...Het is daar echt ruim en het ziet er mooi uit...En het zijn twee aparte zalen!!
zou ik de adres mogen tel nummers van dit zaal en bc zaal
en beschrijf eens hoe ze eruit zien IK BEN echt benieuwd naar:maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.