Bekijk originele versie : Marokaanse Boys
KwebbelTante
23-05-2003, 12:13
Hallo allemaal
Hier is Kwebbeltante en ik ben heeeel erg verdrietig
Weet je dat marokaanse jongens gewoon niet te vertrouwen zijn, ik heb nu al 3 jaar met mijn vriend en hij had belooft met me te trouwen, gisteren heb ik hem samen met een andre meid gezien en ze zaten te zoenen.
Ik ga hem vermoorden, wie wil me helpen??????
:kwaad:
KwebbelTante
23-05-2003, 12:49
ik help je wel!! je weet tog hoe ghatarlijk ik ben!! ik ben de ghatarlijkste van iedereen!!! Ik ben MO MARMITAAAAAAAAA!!!!!!
Ok wanneer en waar Mo Marmita :D
Nou jij kan er blijkbaar nog meelachen?????
Chaimaatje
23-05-2003, 13:02
Origineel gepost door KwebbelTante
Hallo allemaal
Weet je dat marokaanse jongens gewoon niet te vertrouwen zijn, ik heb nu al 3 jaar met mijn vriend en hij had belooft met me te trouwen, gisteren heb ik hem samen met een andre meid gezien en ze zaten te zoenen.
:kwaad:
ewa meid, ik ga je helpen........graag zelfs..zit hier ook met opgestapelde frustraties...WIJ PIKKEN TE VEEL!! :traan1:
succes meid! if u need help...im here :auw:
:zwaai: Chaimae!!!!!!
nour_elihsane
23-05-2003, 13:13
Meissie, ik weet dat het moeilijk is, maar als hij met een andere staat te zoenen dan betekent het dat hij niets voor je voelt. hoe hard t ook mag klinken!!
Ik zou t wel weten, ik zou me niet verlagen tot zijn niveau!!!!
Hij verdiend je niet meissie!
x-moi
chamalgirl
23-05-2003, 13:16
ik help je met alle plezier
misz_zineb
23-05-2003, 13:18
Origineel gepost door KwebbelTante
Hallo allemaal
:kwaad: misschien was hij haar niet aan het zoenen maar teste hij alleen of ze uit haar mond stonk of niet!! :D
KwebbelTante
23-05-2003, 13:23
Hallo mensen kwebbeltante weer even
ik dank jullie allemaal voor jullie reacties
Hij belde me net op en hij weet nog niet dat ik hem heb zien zoenen met die ****. Ik heb het hem verteld en hij zij dat ik het verkeerd gezien had, dat het iemand anders was, maar nu weet ik gewoon zeker dat hij vreemd gaat.
Ik heb hem gezegd dat het uit is ik wil hem nooit meer zien.
Hij begon te slijmen natuurlijk en bestormt me nu met telefoontjes.
Zijn alle jongens nou niet te vertrouwen, voel me nog steeds verdrietig want ik dacht hij is echt iemand speciaal, apart anders dan andere jongens. snik snik :(
Waarom zo'n lange relatie? Wat is het nut van zo'n lange relatie? Niks, nada! Het spijt me meid, maar ik kan geen medelijden met je hebben. Je had hem namelijk al na 3 maanden voor een ultimatum moeten stellen, of hij trouwt met je of hij kan vertrekken!!! Ik kijk er echt niet van op hoor dat je vriend vreemd gaat en ik zal je nog meer vertellen, dit was vast en zeker niet zijn eerste keer!!! Zo'n jongen heeft namelijk geen respect voor vrouwen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.