Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mazzel Toff !!! (als je deze topic nie snapt ben je raar)

Pagina's : [1] 2

_h4T3d_sE7eN
23-05-2003, 12:01

:maf3: De bar mitswa van een boedhist is het meest pijnlijke wat een jood maar kan meemaken. Omdat jehova getuigen nooit willen luisteren en koppiger zijn dan een moslim met een schapen-complex, hebben we al eeuwenlang het Abahoech-syndroom-probleemsituatie ... :rolleyes: Fast forward to present time: als Al Pacino in A Dog's Day Afternoon was opgepakt dan had Danny zich nooit om laten bouwen tot een vrouw en was Braziliƫ geen 3e wereldland geweest. De economie van Rwanda stortte in omdat de koffiemarkt wereldwijd instortte omdat Fidel Castro weer eens besloot de voorraden te bevriezen dus het werd er best koud ... (Cuba en koud ... go figure :rolleyes: ) Dus wij hier in Nederland massaal aan de thee terwijl we toch al een drugsnatie zijn (Frankrijk is het hier niet mee eens :jammer: terwijl Marokko nog steeds niet tot een akkoord kan komen over het exporteren van buitenlandse criminelen... tja, je bent ge-get dus if you can't do the time, don't do the crime. Want als je op die fles moet zitten in Kenitra dan ben je ver van huis .... abbwwuuuhhh :maf3: (Austin Power style) En Willem-Alexander maar ijlen over de Marokkanen in NL ... dat ze niet genoeg politieke druk zetten op de beleidsbepalers in Marokko. wederom ----> :rolleyes: Nederlandse Marokkanen die elke maand hun inkomen hier incasseren, die hier hun kinderen opvoeden, die hier hun moestuintjes kweken ... kortom, die hier ter wereld kwamen en naar alle waarschijnlijkheid hier zullen sterven ... zie jij ze al de Marokkaanse Zonnekoning opbellen, zo van: ey luister, ouwe ... meneer Potter is nie eg blij met jou beleid omtrent die knakkers die die Maroc proberen te smokkelen dus wat denk je ervan ? kenne we effe een dieltje sluite met Harry ? kom op, Mootje, hij heeft t al moeilijk genoeg met al die allochtonen hier. De PvdA werkt ook al niet mee en de LPF is hun billenmaat al een tijdje kwijt. En wij moeten het hier ontgelden. Is dit de dank die we krijgen voor al die doekoe's die we jou elke maand opsturen ? Om maar te zwijgen over het geld dat alle Marokkanen elke zomer daar verpatsen aan die gare souvenirs die jullie daar in elkaar draaien. Yeh mgharba :jammer: :maf:

_h4T3d_sE7eN
23-05-2003, 12:54
samenvattingen zijn voor simple minded people ... :bril:

zahia
23-05-2003, 13:09
:confused: Ik snap er geen **** van

SaraZena
23-05-2003, 13:39
Origineel gepost door zahia :confused: Ik snap er geen **** van :giechel:

ClaudioLopez
23-05-2003, 15:09

zo is de situatie gewoon ...... ik denk niet dat Harry en Mo een akkoord gaan sluiten hierover... :(

_h4T3d_sE7eN
23-05-2003, 20:39
:jammer: :rolleyes: :verdriet:

Endless
23-05-2003, 20:41
Ik ben raar..:verdriet:

Misssweetie
23-05-2003, 21:39
:confused:...ik ben een beetje raar........ik snap m een beetje nie.....maar voor de rest (een groot deel)wel:D

_h4T3d_sE7eN
23-05-2003, 21:52
wat snap je niet dan ?? :rolleyes: het deel dat Mo en Harry niet tot een akkoord komen of het deel dat joden en moslims eigenlijk maar 2 haartjes verschillen in opvatting ? :maf3:

DonnaBella
23-05-2003, 21:54
jah maar alpacino wordt nooi opgepakt dusss en de rest heb ik geen zin om te lezen

SweetMe
23-05-2003, 22:08
muhaHAhaHAH iK SNAP 'm zo'n beetje

Miss_Crazy
23-05-2003, 22:19
whaahah ooooooooooooooh ik snap um niet :rolleyes: :D

Dj_maroc
24-05-2003, 02:29
Leuke stijl van schrijven heb je :gniffel:

anoniem_girl
24-05-2003, 11:28
Origineel gepost door SarahCi Ik ben raar..:verdriet: Ik ook :)

_h4T3d_sE7eN
24-05-2003, 12:09

alleen maar rare mensen hier :)

Pagina's : [1] 2