Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verdriet SaMiax ... 4 EveR ...

TemsoenT
23-05-2003, 11:59

he sam dit is geen gedicht maare ik wil je alleen even Laten weten dat ik je echt een topvriendin vind .. we hebben upS & DownS gehad .. Maar hamdoelillah zijn we nog steeds goeie vriendinnen .. Sorry voor die ene keer ( je weet wel wat ik bedoel) maar je weet zelf dat ik het een beetje had gehad met al die S H I T ... en nu besef ik pas dat ik niemand moet geloven je hebt gezien dat als we mensen geloven alles stuk gaat .. Maar ik beloof je nu ik dat ik er altijd voor je zal zijn .. en dat ik van je hou .. dus je weet als er wat is Kom Naar me toe denya henya Like the oLd Times ... Wat van mij is , is van jou ... ik hoop dat je mijn woorden serieus zult nemen ... Dikke kus en een knuffel van Radia .. ( Temsoent) SaMiax En TeMsoenT 4 EveR FrienDs ... Ik Spreek je snel Thalla Frasek .. YouRe FrienD 4 EvER ... :zwaai:

SaMiax
23-05-2003, 12:38
Heeeeeeeeyy zinaaaaa..... Je WeeT.. wt er in de verleden is gebeurd, is gebeurd.. aan de ene kant had je wel gelijk.. maar aan de andere kant.. k dacht echt.. hmm vriendinnnen doen dit niet... maar k ben het allang vergeten joh.... ik zit er neit meer mee en dat m oet jij ook niet doen skat ;) and you know... BIJ MIJ KAN JE OOK ALTIJD TERECHT KOMEN.. JE BENT NET ALS EEN ZUSJE VOOR ME.. WAT JE MAAR WILT HEBBEN KRIJG JE VAN MIJ.. EN ALS JE SHIE PROBLEEM HEBT OF WAT DAN OOK... JUST CALL 06SAMIA EN REN GELIJK NAAR JE TOE.. ALS MIJN OUDERS ME NIET TEGEHOUDEN TENMINSTE :hihi: NOU SCHATJE.. I LOVE YA!!!! AND I'LL ALWAYS DO!! :Iluvu: THALLAY HE :Iluvu: KuS SaMiax

TemsoenT
23-05-2003, 12:40
:huil: hahahahahah dat zal ik zeker doen ... Kus Kus van R ....

SaMiax
23-05-2003, 12:43
Waarom HUIL JEEEEEEEEEEE!!! niet huilen :) alles is weer op zijn pooTjes terechtgekomen :boogie:

AbaHoeCh
23-05-2003, 14:13

aaaaaaaaahhhhh wat lief :Iluvu:

malikaatje
23-05-2003, 20:11
ja ik hou van samiax (L)(L)

SaMiax
24-05-2003, 17:34
Ik hou van JOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :blauwkus: :boogie:

TemsoenT
24-05-2003, 23:19
ihihihihihih

OuJdIa_L
26-05-2003, 00:21
eh lief man...Mag ik er ook bij komen :huil:

SaMiax
26-05-2003, 09:20
hehehe.. Tuurlijk mag je er bij komen :D hoe meer zielen hier hoe meer vreugde :maf:

malikaatje
28-05-2003, 18:35
hoeraaaaaaaaa nog iemand gezellieeeeeeeeeeee:D