Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn sexfantasie!!

Pagina's : [1] 2

Tombie
23-05-2003, 11:53

Ik zie het helemaal voor me mensen.... Ik bind mijn man vast en zorg dat ie later zo'n bed koopt met van die tralies kan ie me ook niet ontglippen verleid ff een politieagent en jat zijn handboeien af want jaaa je moet natuurlijk wel echte hebben voor het echte werk die van de blokker gaan al in de verpakking kapot! Ik bind hem vast geen hem een lekkere massage en zeg geile dingen in zijn oor! dan ga ik verder en verder en begin hem overal te zuigen en te likken tot ie helemaal gek wordt... En als ie hard begint te hijgen zeg ik hoo stop helemaal vergeten gtst begint zo hahahaha Enna tenbhiekoem! :Iluvu: :Iluvu:

Zin_Rabat
23-05-2003, 11:56
Origineel gepost door Tombraider Ik zie het helemaal voor me mensen.... Ik bind mijn man vast en zorg dat ie later zo'n bed koopt met van die tralies kan ie me ook niet ontglippen verleid ff een politieagent en jat zijn handboeien af want jaaa je moet natuurlijk wel echte hebben voor het echte werk die van de blokker gaan al in de verpakking kapot! Ik bind hem vast geen hem een lekkere massage en zeg geile dingen in zijn oor! dan ga ik verder en verder en begin hem overal te zuigen en te likken tot ie helemaal gek wordt... En als ie hard begint te hijgen zeg ik hoo stop helemaal vergeten gtst begint zo hahahaha Enna tenbhiekoem! :Iluvu: :Iluvu: en dan in die kooi pak je een zweepje en sla je hem en dat windt hem op tfoeeee gatver gekkerd :D ;) :maf2:

just_fouad
23-05-2003, 11:58
Origineel gepost door Tombraider Ik zie het helemaal voor me mensen.... Ik bind mijn man vast en zorg dat ie later zo'n bed koopt met van die tralies kan ie me ook niet ontglippen verleid ff een politieagent en jat zijn handboeien af want jaaa je moet natuurlijk wel echte hebben voor het echte werk die van de blokker gaan al in de verpakking kapot! Ik bind hem vast geen hem een lekkere massage en zeg geile dingen in zijn oor! dan ga ik verder en verder en begin hem overal te zuigen en te likken tot ie helemaal gek wordt... En als ie hard begint te hijgen zeg ik hoo stop helemaal vergeten gtst begint zo hahahaha Enna tenbhiekoem! :Iluvu: :Iluvu: dierensexxx :lol:

Tombie
23-05-2003, 11:58
O ja zoek nog vrijwilligers hoor hahaha fouad kun je aan mijn eisenvoldoen?? hahahahahahah O wat heb ik een lol! :)

Zakaria_Magrabi
23-05-2003, 11:59

Origineel gepost door Zin_Rabat en dan in die kooi pak je een zweepje en sla je hem en dat windt hem op tfoeeee gatver gekkerd :D ;) :maf2: wajaowww whauhahahahhahahhaha :lol::lol: tfoeeee vies il

Tombie
23-05-2003, 11:59
Nou nou nou een beetje gevoel voor humor kan geen kwaad hoor iedereen heeft wel een sexfantasie hoor jij ook fouad!?

Zakaria_Magrabi
23-05-2003, 12:04
whuahahahahhahahah ;) :boogie:

Tombie
23-05-2003, 12:14
Origineel gepost door 2hot4ya Nee man, Geen gtst, ben je veelste geil voor geworden... Helemaal gek maken, totdat ie niet meer bijkomt, zelfs als ie losgemaakt wilt worden, om je te bespringen, lekker vastgebonden houden... 't echte werk, doe jij uiteraard zelf wel :ego: bovenop :stout: :stout: En hardop kreunen he, is goed voor extra opwinding... Ooo man wat ben jij goed a meisje ik heb je nodig kan je me alle kneepjes van het vak leren maarre die goede tijden slechte tijden kan ik niet missen anders zie ik stefeno niet weet je wel... Dan ga ik wel op hem zitten en zeg ik oooooohhhh jaaaa lekkker stefano!! hmmm ga door!! Is dat wat??

just_fouad
23-05-2003, 13:56
Origineel gepost door Tombraider Nou nou nou een beetje gevoel voor humor kan geen kwaad hoor iedereen heeft wel een sexfantasie hoor jij ook fouad!? met aardbeien en slagroom :Iluvu: :stout:

Tombie
23-05-2003, 14:00
Ooooo fouad lief ik mistje mijn engeltje...

just_fouad
23-05-2003, 14:02
ja ikwas op stage nu thuis regent niks te doen in de stad en trouwnes ik heb hier kop warme marokaanse hrira :stout: ja straks gaan we hard werken eerst volle maag :stout: heel hard werken

Tombie
23-05-2003, 14:10
Mag ik ook mee eten asjeblieft!! ;)

just_fouad
23-05-2003, 14:13
Origineel gepost door Tombraider Mag ik ook mee eten asjeblieft!! ;) marhbebik genoeg soep voor jou :stout:

Tombie
23-05-2003, 14:16
Je bent lief voor me samen door een rietje sluren dan maar!?? :Iluvu:

just_fouad
23-05-2003, 14:17

:stout: en aardbeien zonder vork :stout:

Pagina's : [1] 2