Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anasheed band Nour uit Rotterdam: ervaringen?

buubuu
26-04-2006, 11:31

Salaamoe aleikoem, Graag zou ik wat ervaringen willen horen over Anasheed band Nour... Hadden ze mooie stemmen, kunnen ze goed slaan, maken ze een sfeertje, gingen mensen dansen??? Graag meer info, Moge Allah jullie belonen..........:D

buubuu
27-04-2006, 09:35
niemand??????????

buubuu
29-04-2006, 12:40
up...ik blijf em uppen tot dat jullie reageren ahaha

pindaatje
29-04-2006, 20:53
nee vind ze nie mee mooi zingen.. stoppen te vaak zijn van die jonge giegelende meiden........

buubuu
30-04-2006, 15:24

nee vind ze nie mee mooi zingen.. stoppen te vaak zijn van die jonge giegelende meiden........ oh, hmm, maar die ik aan de telefoon had heeft 2 kindjes? Kan je d'r wel op dansen??? En over dat stoppen, ze zei dat ze alleen zou stoppen bij eten en thee, en dan mag ik zelf anasheed cd's uitkiezen als opvullen, was het bij jou vaker en anders?? Thanks voor je reactie

Haarbol
30-04-2006, 15:38
ik was gister op een bruiloft waar zij waren .. er was een die echt een moooie stem had .. ze stoppen helaas wel te vaak en er is veel tijd tussen de nummers .. en dus ook te veel stilte .. zelfs toen het bruidje binnen was .. maar verder zijn ze wel ok .. salaam ou alaikoum

buubuu
30-04-2006, 15:41
ik was gister op een bruiloft waar zij waren .. er was een die echt een moooie stem had .. ze stoppen helaas wel te vaak en er is veel tijd tussen de nummers .. en dus ook te veel stilte .. zelfs toen het bruidje binnen was .. maar verder zijn ze wel ok .. salaam ou alaikoum oke, dat is wel minder van dat vake stoppen. Waar was de bruiloft? en kon je ook op de anasheed dansen, deden mensen dat? En als ze stopte hadden ze dan geen cd? Eentje had een mooie stem, met hoeveel waren ze precies... Ik ben zo benieuwd, heb ze nooit gezien of gehoord, maar al wel bijna gereserveerd voor mijn bruiloft dus ben heeeeeeeeel benieuwd naar elke kleine ervaring

Haarbol
30-04-2006, 15:56
hmmm .. ze waren met zijn 5en .. geloof ik .. en iedereeen danste zowat .. daar ligt het niet aan .. ze deden maar een paar x een cd op wanneer ze stopten .. bruiloft was in Zeist .. verder hoop ik dat Allah swt jou een gezegend huwelijk zal schenken .. en remember, de bruiloft is nixx .. het gaat om het huwelijk .. salaam ou alaikoum ..

buubuu
30-04-2006, 15:59
Amien, daarin heb je helemaal gelijk oegtie!!! MAsha allah, dank je wel voor je doea. Moge Allah jou een goed huwelijk geven in doenya en agira insha allah! Ng een vraagje? Doen ze ook nog een doea aan het begin of einde?

Haarbol
30-04-2006, 16:23
ameen .. nee dat niet, geen doe'a .. en ook geen Koran recitatie .. en dat mistte ik wel .. walakien .. khair insha Allah .. misschien kun je dat vragen en kun je met ze bespreken dat je liever geen stiltes wilt enso .. dat ze dan een cd op zetten (die al klaar ligt!) .. en wat je verder zelf wilt .. waar trouw jij dan, oegthie? salaam ou alaikoum

buubuu
02-05-2006, 11:43
ameen .. nee dat niet, geen doe'a .. en ook geen Koran recitatie .. en dat mistte ik wel .. walakien .. khair insha Allah .. misschien kun je dat vragen en kun je met ze bespreken dat je liever geen stiltes wilt enso .. dat ze dan een cd op zetten (die al klaar ligt!) .. en wat je verder zelf wilt .. waar trouw jij dan, oegthie? salaam ou alaikoum Ja, insha allah, ik had een van de zusters gesproken. En ze zou speciaal een dag naar mij toe komen om de weg te zien en persoonlijke dingen te bespreken vandaar dat ik hier deze topic had geplaats dan weet ik welke dingen fout of goed zijn gegaan en dan kan ik dat bespreken. Ik trouw insha allah, met de wil van Allah, in Apeldoorn in augustus. Gheir insha allah, heel erg bedankt voor je opmerkingen (May Allah bless u) en als er nog meer mensen zijn....alstublieft laat me weten hoe jij ze vond, wat ging goed, wat niet etc. Salaamoe aleikoem