Bekijk originele versie : Wat is jullie top 10 mannen en vrouwen??
Salaam lieve mensen,
Nou kom maar op met die top 10 mannen, en voor de mannen geldt natuurlijk de top 10 vrouwen laat me eens raden zeker shakira of jlo???
We w8ten het gerust af mensen...
Ciao Bella.....
Jeetje 10 STUKS!!!!!????????????
Nou, ik ken er geen 10 bedenken hoor......
mmmm, toch ff denken....humm......mannen....10stuks....hmmmm....
nee.......lukt niet.....
Oke komt ie:
Nummer 1: Mijn allerliefste en mooiste jongen van de hele wereld "hoessin".
Nummer 2: Bin Laden, hij heeft de mooiste ogen die ik ooit heb gezien, ik zou dolgraag aan zijn baard willen trekken...
Nummer 3: Mijn klasgenoot "Khalid" die jongen doet al jullie harten smelten als hoessin dit maar niet leest ach hij kent geen internet haha!
Nummer 4: Van Damme hij is ongelofelijk lekker ik heb hem lekker in het echt gezien....
Nummer 5: Cheb Mami die man doet me elke keer weer smelten...
Nummer 6: De koning van Marokko gozer is damn...good dat vrouwtje van 'm wat minder...
Nummer 7: Iglesias daar gaat mijn hart 200 keer zo snel van...
Nummer 8: Luis Figo damn...spanjaarden en italianen ik heb nog steeds een zwak voor ze...
Nummer 9: Brad Pitt (NOT) moet toch wat invullen bij nr. 9 kick niet zo op blond...
Nummer 10: Pim Fortuyn, toen hij een aantal kogels in zijn hoofd had, dat was toch wel een schitterend beeld, jammer dat we hem niet kunnen zien zwemmen in het hellevuur, o ben ik nou een beetje te erg??
Hmmm...zijn verdiende loon en straf!! Laat die arme man lekker debateren in het hellevuur met iemand die daar echt verstand van heeft!!!!!!!!
mahasalaam...
tha_lady
31-05-2002, 15:57
ik weet het wel hoor
1.hassan (die heeft lekker veel borst haar)
2.ali (heeft een mooie grote snor)
3. jhama (hij heeft een lekkere zweet geur)
4.dris (mooie lange gele teen nagels)
5.abdel ( die zweet voeten kan ik niet vergeten)
6. mohammed (die mooie grote pulken die je altijd uit je neus haald hmmm)
7. achmed (dat kroes haar van m)
8. omar( die skelet van je die je ziet als je je spieren spant)
9.said( die bolle buik van m er past geen normale riem om heen)
10. hakim ( z'n wenkbrauwen zo veel lekker veel als ikin je ogen wil kijken moet je dat om hoog doen voor ik ze zie)
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
dit is nog maar de helft de rest hou ik voor me zelf!!
laterZ :blauwkus:
younesel18
31-05-2002, 15:58
Wat betekt PIM??? Ik zeg het zo wel tenzij jullie het al weten
tha_lady
31-05-2002, 16:02
nou
Mouna1986
31-05-2002, 16:12
Ik heb er maar een die mij doet draaien en mijn hart te keer laat gaan en dat is niemand anders dan Ben affleck
tha_lady
31-05-2002, 16:15
Origineel gepost door Mouna1986
Ik heb er maar een die mij doet draaien en mijn hart te keer laat gaan en dat is niemand anders dan Ben affleck
heb je pearl harbor gezien? met josh hartnet aaaaaaaaaaaaa helemaal gek werd ik
LELIJKERD
31-05-2002, 17:41
Origineel gepost door younesel18
Wat betekt PIM??? Ik zeg het zo wel tenzij jullie het al weten
PIM ............ Pech In Mediapark
PIM: Puinhoop In Mediapark
Oke komt ie:
Nummer 1: Mijn allerliefste en mooiste jongen van de hele wereld "hoessin".
Nummer 2: Bin Laden, hij heeft de mooiste ogen die ik ooit heb gezien, ik zou dolgraag aan zijn baard willen trekken...
Nummer 3: Mijn klasgenoot "Khalid" die jongen doet al jullie harten smelten als hoessin dit maar niet leest ach hij kent geen internet haha!
Nummer 4: Van Damme hij is ongelofelijk lekker ik heb hem lekker in het echt gezien....
Nummer 5: Cheb Mami die man doet me elke keer weer smelten...
Nummer 6: De koning van Marokko gozer is damn...good dat vrouwtje van 'm wat minder...
Nummer 7: Iglesias daar gaat mijn hart 200 keer zo snel van...
Nummer 8: Luis Figo damn...spanjaarden en italianen ik heb nog steeds een zwak voor ze...
Nummer 9: Brad Pitt (NOT) moet toch wat invullen bij nr. 9 kick niet zo op blond...
Nummer 10: Pim Fortuyn, toen hij een aantal kogels in zijn hoofd had, dat was toch wel een schitterend beeld, jammer dat we hem niet kunnen zien zwemmen in het hellevuur, o ben ik nou een beetje te erg??
Hmmm...zijn verdiende loon en straf!! Laat die arme man lekker debateren in het hellevuur met iemand die daar echt verstand van heeft!!!!!!!!
mahasalaam...
meid hij is geen spanjaard of italiaan hij is portugees... ;) dat je het effe weet.. :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.