Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Temptation test

RealMadridGirl
23-05-2003, 11:03

> > > > Ik moet dit even kwijt, ik was gelukkig! Ik had al bijna een jaar een > > geweldige vriendin, en we besloten te gaan trouwen want onze relatie was > > geweldig, ze was lief en sexy. Alles wat een man maar wenst. > > Er was slechts een ding wat mij dwars zat, ...haar zus..., welke zelf > > ook niet mis was, maakte steeds avances en niet zo onopvallend ook! > > Ik voelde mij er soms ongemakkelijk bij. Op een dag riep ze mij bij zich > om > > de bruiloft goed door te nemen. Ze was immers Ceremoniemeester. Dus ik > ging > > er heen. Ze was alleen thuis, luchtig gekleed en fluisterde in mijn oor > dat > > ik > > binnenkort getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens had die ze niet langer > > meer kon controleren. Binnenkort zou ik mijn hart aan haar zus geven, > > dus wilde ze voor de bruiloft de liefde met mij bedrijven. Wat kon ik > > zeggen, ik > > was geschokt! Ze liep de trap op en zei: "Ik ga nu naar de slaapkamer en > > wacht op je." Even stond ik onderaan de trap, ik draaide me om en liep > naar > > de > > voordeur...ik opende hem en liep richting mijn auto, en daar stond haar > > vader. > > Met tranen in zijn ogen zei hij: "Je hebt de laatste test doorstaan, mijn > > jongen. > > Je bent de ideale man voor mijn dochter. Welkom in de familie." > > > > > > Moraal van het verhaal: LAAT JE CONDOOMS ALTIJD IN DE AUTO LIGGEN!!!!!

Tombie
23-05-2003, 11:07
[QUOTE]Origineel gepost door RealMadridGirl [B]> > TEmpation eiland hahah

Noa
23-05-2003, 11:12
hij is leuk!!

RealMadridGirl
23-05-2003, 11:19
i know :ego:

nabs_tangaouia
23-05-2003, 13:38

hij is goed!!