Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AEL-bestuurslid Marmouch blijft vastzitten

Pagina's : [1] 2 3 4

Redactie
23-05-2003, 10:56

ALMELO (ANP) - Interim-bestuurslid Nabil Marmouch van de Arabisch Europese Liga (AEL) moet nog zeker tien dagen vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Almelo donderdag bepaald. Justitie verdenkt hem en een andere verdachte van afpersing en diefstal met geweld. De politie arresteerde de twee verdachten maandag, volgens de AEL wegens de zogenoemde laptopzaak. Het tv-programma Netwerk meldde eerder dat Marmouch verdacht werd van betrokkenheid bij de handel in gestolen computers. Gestolen computers spelen een rol, ,,maar de zaak strekt zich breder uit'', aldus een woordvoerster van justitie. Het geweldsdelict waar justitie de twee mannen van verdenkt, deed zich voor in november in Hengelo. Wat er precies gestolen is en wat voor soort geweld er gebruikt is, wil justitie niet zeggen. De verdachten zitten in beperkingen, wat onder meer betekent de advocaat van Marmouch niet inhoudelijk op zaak in mag gaan.
Bron: © ANP

Moezhint
23-05-2003, 12:42
Origineel gepost door Redactie ALMELO (ANP) - Interim-bestuurslid Nabil Marmouch van de Arabisch Europese Liga (AEL) moet nog zeker tien dagen vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Almelo donderdag bepaald. Justitie verdenkt hem en een andere verdachte van afpersing en diefstal met geweld. De politie arresteerde de twee verdachten maandag, volgens de AEL wegens de zogenoemde laptopzaak. Het tv-programma Netwerk meldde eerder dat Marmouch verdacht werd van betrokkenheid bij de handel in gestolen computers. Gestolen computers spelen een rol, ,,maar de zaak strekt zich breder uit'', aldus een woordvoerster van justitie. Het geweldsdelict waar justitie de twee mannen van verdenkt, deed zich voor in november in Hengelo. Wat er precies gestolen is en wat voor soort geweld er gebruikt is, wil justitie niet zeggen. De verdachten zitten in beperkingen, wat onder meer betekent de advocaat van Marmouch niet inhoudelijk op zaak in mag gaan. De AEL heeft de laatste weken onder lasternieuws te lijden dat is niets nieuws! Hier in Belgie hebben ze met de verkiezingen van alles verzonnen rond de persoon AbouJahjah en daarmee enkel bewezen dat ze zich belachelijk hebben gemaakt! Na de verkiezing konden we de slachtingen in Kongo aanzien, die al geruime tijd bezig waren! zo gaat dat hier. Ze vinden blijkbaar leugens belangrijker dan mensenlevens! Walgelijk gewoon!!! Maar de AELers zullen zich niet inlaten met zulke belachelijke leugens! Ze worden met zulke toestanden enkel sterker!! Moge de waarheid overwinnen!!

Koala
23-05-2003, 13:06
Origineel gepost door Moezhint De AEL heeft de laatste weken onder lasternieuws te lijden dat is niets nieuws! Hier in Belgie hebben ze met de verkiezingen van alles verzonnen rond de persoon AbouJahjah en daarmee enkel bewezen dat ze zich belachelijk hebben gemaakt! Na de verkiezing konden we de slachtingen in Kongo aanzien, die al geruime tijd bezig waren! zo gaat dat hier. Ze vinden blijkbaar leugens belangrijker dan mensenlevens! Walgelijk gewoon!!! Maar de AELers zullen zich niet inlaten met zulke belachelijke leugens! Ze worden met zulke toestanden enkel sterker!! Moge de waarheid overwinnen!! Hier lijkt me echt wel wat meer aan de hand dan een lastercampagne. Criminele activiteiten worden nu eenmaal bestraft. Zo simpel kan het soms zijn.

Moezhint
23-05-2003, 13:21
Origineel gepost door Koala Hier lijkt me echt wel wat meer aan de hand dan een lastercampagne. Criminele activiteiten worden nu eenmaal bestraft. Zo simpel kan het soms zijn. de verdachte is voorlopig slechts verdacht laten we hem dus nog geen crimineel noemen!

Moezhint
25-05-2003, 11:10

Origineel gepost door vikker Effe Cheppi roepen.......o nee, die is al weg. :D Voor je het nog ni weet looser...Cheppih is helemaal niet afgestapt en blijft een actieve bestuurslid van de AEL Nederland. Hij wil gewoon geen voorzitter zijn en daar hebben ze alle respect voor. Zij gaan hem niet dwingen hoor! ieder naar zijn vermogen dus...

kouzinalady
27-05-2003, 21:44
Wie Dhr. Marmouch niet kent moet niet oordelen over hem . Zo gaat het altijd in de marokaanse maatschappij de een zegt hij is verdacht en de andere maakt er van hij zit vast voor 3 jaar en is topcrimineel. Weet wel dat vele nls. ael-nl zwart willen maken en door zulke onzin uit te kramen lukt het ze aardig. Zelfs de moslims hebben een grote mond gekregen tegen hun eigen moslims. Maar goed... groetjes

an3sdej
27-05-2003, 22:13
.......Zelfs de moslims hebben een grote mond gekregen tegen hun eigen moslims. ......... Goede ontwikkeling !!!

Robbie
30-05-2003, 02:22
Tik zijn naam maar eens in bij Google, en dan de resultaten onder discussiegroepen doorlezen. He is guilty !!

islamietje114
30-05-2003, 17:21
robbie hoor je zelf praten!!! GOOGLE!!! Ben je nou werkelijkwaar zo dom als je naam zegt of wat? Heb je enig idee hoeveel onzin daar geplaats word??? Dus wat kom jij nou stoer doen met je guilty rechters weten niet eens of hij schuldig is of niet en jij komt hier stoer lopen verkondingen hij is schuldig? gaaaaaaaaa gaaa een nuttig leven lijden ofzo.... En denk 20 keer na voor je wat uitkraamt!!!!

kouzinalady
30-05-2003, 17:27
oeps sorry dit berichtje boven is van mij verkeerd ingelogt

kouzinalady
30-05-2003, 17:39
Vikker vergis je niet... ik heb het meegemaakt. Onschuldig 6 maanden vast !!! Voor niks... en kom mij nu niet wijs maken dat dit niet gebeurd!! En zjin eigen familie leden weten het minimale... meneer is namelijk nog in beperking en dan kom jij zeggen dat jij al heel wat weet. Alleen de details ontbreken??Het hele verhaal ontbreekt!! Wat dacht je daarvan.... Denk maar goed hier over na en ga de kranten maar goed lezen... ( blijkbaar word dat altijd geloofd als het om negatieve dingen gaat over een ander... zolang het jezelf maar niet overkomt he of niet?????) \

kouzinalady
30-05-2003, 17:41
by the way over ik heb het meegemaakt familieleden van mij 3jongens vast 6 maanden voor helemaal niks....

kouzinalady
30-05-2003, 20:13
goed gezegt merkwaardig he. Eeeh lieve schat van je moeder het zijn 2 broers en een neef die vast kwamen te zitten voor dezelfde zaakkkk in dezelfde periode voor het zelfde gebeuren ( ff voor de duidelijkheid aangezien ik alles moet uitkauwen) Maar goed....

Moezhint
30-05-2003, 21:03
Origineel gepost door jacko Hij heeft het zelf zitten toegeven!!! Hij was er trots op!!!! Jouw reactie is echt een domme reflex... net zo dom als nederlanders die racist zijn. Hij is van ons dus onschuldig..../ hij is van hun dus schuldig.... DOOOOOM Heb ik dan ooit beweert dat Cheppih voorzitter blijft? als je mijn reactie goed leest dan zul je daaruit kunnen afleiden dat ik heb gezegd dat ie een AKTIEVE BESTUURSLID blijft van de AEL. Ik heb wel toegegeven dat ie is afgestapt als voorzitter, en in alle eer maar niet van de AEL!!! over domme reflexen gesproken!?(en niet afgaan op mijn avatar want dat is niet slim!!) Ik heb hier onderaan een berichtje voor jou om je te bewijzen dat ie er toch nog is dus lees en huiver... ook de rozekontige travestieten die aan deze discussie proberen deel te nemen mogen meelezen!! ael lezing op de uva (Bericht #) hier heb je nadere informatie Al Firdous Studentenvereniging Nieuwe “Islamitische” politiek!?? Het is weer tijd voor een stevig debat……… Vind jij dat de Islam in Nederland aan verlichting toe is of juist niet? Scheiding van kerk en staat, waarom bij de Islam niet? Heb jij een uitgesproken mening over de rol van de Islam in de huidige politiek? Mohamed Cheppih (voormalig AEL-kandidaatvoorzitter) zal het thema inleiden, waarna hij zich zal blootstellen aan vragen van het publiek. Het Debat zal in goede banen worden geleid door Andrew Makkinga (o.a. bekend van Het Lagerhuis) Voor vragen en reserveringen: Isv_uva@hotmail.com Tel. Nr. 0622252269 Plaatsen zijn beperkt dus wees er snel bij!!!! Dinsdag 3 juni

kouzinalady
30-05-2003, 21:14

aahha you go girl

Pagina's : [1] 2 3 4