Bekijk originele versie : IB-Groep als je getrouwd bent?
lalla_salma2003
25-04-2006, 22:48
Hoi dames,
Ik ben nu op papier getrouwd maar ik heb nu een vraag. Ik zit nog op school maar ik heb begrepen dat als je getrouwd bent er iets veranderd bij de IB-Groep?
Kan iemand mij daar wat over vertellen?
Groeten Salma:goedzo:
Toffifee
25-04-2006, 23:31
Hoi dames,
Ik ben nu op papier getrouwd maar ik heb nu een vraag. Ik zit nog op school maar ik heb begrepen dat als je getrouwd bent er iets veranderd bij de IB-Groep?
Ik heb de IB-groep gebeld om dat te vragen voor mezelf en er verandert helemaal niets aan je toelage van studiefinanciering je ontvangt gewoon hetzelfde als wat je nu ontvangt:goedzo:
lieve_meiske
25-04-2006, 23:45
k d8 dat je dan altijd wat meer kreeg..omdat je dan een gehuwde vrouw bent..zoiets had ik gehoord:kweetnie:..
NoreJihan
25-04-2006, 23:47
Hoi dames,
Verandert niks... Ik was blij ......
Gefeliciteerd met jullie Huwelijken!!
Toffifee
25-04-2006, 23:53
k d8 dat je dan altijd wat meer kreeg..omdat je dan een gehuwde vrouw bent..zoiets had ik gehoord:kweetnie:..
:lol: jij bent goeddddd ik dacht dat je bang was dat je minder zou krijgen maar je dacht meer hahaha temshoemt:hihi:
lieve_meiske
25-04-2006, 23:58
:lol: jij bent goeddddd ik dacht dat je bang was dat je minder zou krijgen maar je dacht meer hahaha temshoemt:hihi:
nee wolah dat zei een vriendin van me die ook gaat trouwen:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.