Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een mooie plek om na te denken??

Pagina's : [1] 2 3

Tombie
31-05-2002, 14:34

Iedereen heeft weleens shit in zijn leven, shit happens zeggen ze dan?? Waar ga je met je problemen naar toe en hoe los je ze op?? Moet je mensen om je heen hebben of juist niet?? Je wereldje is ingestort wat ga je nou doen?? Een goede plek is vooral ergens waar het lekker rustig is waar niemand je kan storen mijn favortiete plek is het strand daar kun je lekker op het zand zitten of liggen en piekeren, het kan ook in het bos tegen een boompje aan je kunt ook tegen de boom gaan praten misschien gaat ie praten of valt hij om van de ellende??? Hahahah, denk hier maar eens over na wat is voor jullie de ultieme plaats?? Love ya all, whenever you need help, tell it to Allah he will help you inshallah!!

Mouna1986
31-05-2002, 14:51
mijn favo plekje is miijn bed die op zolder ligt waar niemand komt daar kan ik wel uren zitten piekeren en ook huilen als het moet. :zwaai:

Dida
31-05-2002, 14:54
Ja ik zit ook lekker op me bed..En dan keihard de muziek aan of zo ..!!! Ciao Baby ;)

soussiasaida
31-05-2002, 14:57
Ik heb mijn eigen kamer dus dan word ik zowiessoooooo door niemand gestoord maar als ik effe alleen wil zijn dan ben ik dussss gewoon daar te vinden.

OUIDAD1
31-05-2002, 15:33

Origineel gepost door Tombraider Iedereen heeft weleens shit in zijn leven, shit happens zeggen ze dan?? Waar ga je met je problemen naar toe en hoe los je ze op?? Moet je mensen om je heen hebben of juist niet?? Je wereldje is ingestort wat ga je nou doen?? Een goede plek is vooral ergens waar het lekker rustig is waar niemand je kan storen mijn favortiete plek is het strand daar kun je lekker op het zand zitten of liggen en piekeren, het kan ook in het bos tegen een boompje aan je kunt ook tegen de boom gaan praten misschien gaat ie praten of valt hij om van de ellende??? Hahahah, denk hier maar eens over na wat is voor jullie de ultieme plaats?? Love ya all, whenever you need help, tell it to Allah he will help you inshallah!! haha...boom omvallen van ellende...die vond ik wel leuk.... :D :D maar ik zit dan in je buurt ...want mijn plek is:OP DE DUINEN ZITTEN EN NAAR HET STRAND STAREN....................en wie zie ik daar.......asjemenou...dat is tombraider...he zwaai 's f terug :zwaai: :zwaai:

mrs_jamila
31-05-2002, 15:36
MIJN BEDJE...met van die zielige muziek op!!!

Moonshine
31-05-2002, 18:18
hmm.......ik moet in mijn eentje zijn..en goed nadenken.....en waar ik het liefst ben is..........bij een meertje dicht bij een bos.........lekker rustig en om de hoek woon ik...dus er zal mij ook niet iets ergs overkomen.........enne oojaahhhh ben ik helemaal vergeten..mijn allerliefste plek...is in marokko...stah van mijn opa's huis......lekker in de avond in je eentje naar boven gaan en naar de sterren kijken,over alles en nog wat denken........en dan kom ik echt tot rust..........bye bye moontje

Selmaatje
01-06-2002, 13:00
aLLooooooo....Als ik me niet goed voel dan heb ik niet echt behoefte aan iemand dan wil ik gewooon alleeen en onbereikbaar zijn..Telefoon uit enzo...En lig ik in mn bed met van die relaxe muziek.....aaaaayyy THaLLaaaaaaaaa :zwaai:

zinalady
01-06-2002, 18:49
hahah wahejeh mojahied......kerkhof.......sooo daar kom ik zker niet tot rust hoor.vooral in mijn eentje en savonds wajoooo ik ren gillend weg!!! :eek: Maarre ehm jah een plekje waar ik goed kan en rustig kan nadenken....hmmmmm ff denken hoor jah mijn kamer natuurlijk ik kan daar lekker chillen enz....maar echt nadenken hmmm dat niet echt want ik heb super veel nichtjes en neefjes die dagelijks mijn kamer komen binnenstormen heheh en dat vind ik ook helemaal niet erg hoor!!!!! maar jah als ik me echt *** voel of wil nadenken dan ga ik meestal naar het fitnesse centrum ......ja heel gek maar daar kom ik echt lekker tot mezelf...vaak als ik bekende tegenkom dan zeg ik dat ik druk bezig ben met fitnesse dus liever niet gestoord wil worden en die smoes werkt perfect!! dus geen last van niemand :D en vaak als ik dan thuiskom dan voel ik me meteen beter en heb dan meestal een oplossing of wat dan ook bedacht dusss voor mij is dit de perfecte plek!!! bye bye :zwaai:

ffeiza
01-06-2002, 18:57
heee.... nou als eerste mn kamer... op mn bed.... met rustigggg muziek... of natuurlijk op de eerste plaats de koran..... maar echt mijn kamer.. daar doe ik alles lachen huilen.. gek doen.. hahaha beslemmaa :zwaai:

missriffia03
02-06-2002, 16:30
.................................................. hmmmmmmm eve over denke

lelalaila
02-06-2002, 19:13
hey!!!! ik meestal op me kamer op de zolder daar heb ik een enorme raam waar ik dan onder ga liggen op de grond en kijk dan naar de sterren! en soms ook wel gewoon achter in de tuin daar hebben we een hangmat hangen ook relax! maar het aller beste plaatsje is echt wel in marokko s'avonds op het strand! of in de kahedar van mijn oma! echt heerlijk! beslama :zwaai:

MissBlaBla
02-06-2002, 20:35
Bij mij hier in de buurt is een heel terrein waar geen kip komt. Wie hier niet bekend is, zal gegarandeerd verdwalen.... Ik zit er erg graag... Er is veel groen en bos... Ik zit er ook regelmatig als het allemaal weer eens tegenzit. Heel toevallig had ik er gisternacht last van. Ik ben naar mijn plekje toe gegaan en heb daar een tijdje gesnotterd samen met mijn beste vriend die er voor me wilde zijn. Daarna kan ik er weer een tijdje tegenaan... BlaBla

aSunnyFriend
02-06-2002, 20:38
ik heb meerder plekjes, nee nee ik heb niet veel problemen. Langs de rivier op een dam. In een parkje of soms in de auto en dan gewoon wat rondrijden. Salhdin

touraya
02-06-2002, 20:48

hmmmm....mijn beste plek om na te denken is ....op het strand, lekker op het zand en de korrels tussen je tenen en vingers voelen..en de wind die tegen je waait en die lijkt tegen je te praten......gewoon heeerlijk en vooral al het winter is....

Pagina's : [1] 2 3