Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je eerste kus weet je het nog......

Pagina's : [1] 2 3 4

Tombie
31-05-2002, 14:29

Salaam lieve mensen, Mijn eerste kus ik vergeet het nooit was op 15 juli 2001 was 19 jaar oud en had nog nooit gekust??? Mijn aller eerste vriendje en die ik nog steeds heb elhamdoulilah, was in zijn auto ik schaamde me dood dat ik het niet kon, maar op een gegeven moment sloeg hij een arm om me heen ik d8 nee dit kan niet! Hij kuste me op mijn voorhoofd en ik zwijmel zwijmel... Hij keek me aan en kuste me heel voorzichtig om mijn mond ik d8 damn dit is best lekker go for it hahahah!!! Vanaf dat moment pats boem ging alles vanzelf... Ik kon het damn ik kon het gewoon nou ben ik top hahahah!!! Die dag vergeet ik nooit meer dat was lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr.......... Ciao bella.....

xxxprinsesxxx
31-05-2002, 15:41
echt toevallig!!!!!!!!!!!!!!! ik was zowel hier bezig als op mijn hotmail om mijn mail te checken...ik lees jouw bericht en wordt er voor mijn neus geopend...zijn foto!!! de foto van de persoon met wie ik al vor het eerst heb gezoend....weirde shit!!!! maar ok... KiZZzzz MOI

younesel18
31-05-2002, 15:50
Neeeee ik weet het niet meer. Ik weet ook niet of het lekker was of wat dan ook. Ik weet het echt niet meer. Volgens mij kreeg ik van iedereen wel kusjes. Maar ik weet wel van wie ik mijn eerste kus kreeg, namelijk van mijn moeder.!!!!!!!!!!!!!

doha
31-05-2002, 15:52
Salaam, Mhhhh mijn eerste kus dat weet ik nog heel goed, dat was met mijn lieve man, hij was zo zenuwachtig en ik dacht hij gaat mij toch niet zoenen en voor ik het wist gaf hij een kuns op mijn hand en ik dacht toen fieuw geen zoen en toen opeens een hele tedere kus op mijn mond. ik was meteen verkocht...... :Iluvu: Ma3a salama

Tombie
31-05-2002, 16:16

Origineel gepost door xxxprinsesxxx echt toevallig!!!!!!!!!!!!!!! ik was zowel hier bezig als op mijn hotmail om mijn mail te checken...ik lees jouw bericht en wordt er voor mijn neus geopend...zijn foto!!! de foto van de persoon met wie ik al vor het eerst heb gezoend....weirde shit!!!! maar ok... KiZZzzz MOI Hahaha da's toeval...

senhajiaa
31-05-2002, 16:52
Mijn eerste kus?? ik heb nog nooit gekust dus kan er niet veel over zeggen jammer heeee

Hindaatje
31-05-2002, 17:01
mijn eerste kus was lekker van mams en paps.....hihihi see ya all HINDAATJE

LELIJKERD
31-05-2002, 17:37
ik werd uit de baarmoeder van me moeder getrokken, en opeens zie ik me tante smachtend op me aan het wachten en die geeft me zo een pakkerd op me hele gezicht met die dikke lippen van d'r.

Pebbles
31-05-2002, 17:46
Omschrijving van de eerste kus: 2 monden, 4 lippen, 2 tongen, veel speeksel, mondgeur, (evt. stinkende mondgeur), bacteriƫn, bacillen, kikker in je mond, zoekende kikker in je mond, tanden, beugel, nog meer bacteriƫn, tandinfectie, een losse vulling...tja, mondkus.........moet ik me hierop verheugen???? :stomp:

JENIAA
03-06-2002, 12:56
:player: Lief heh ;)

Almoemin
03-06-2002, 13:05
Kussen...met mijn vriend??????................Vriend was toch haraaaam.....men mag toch geen relatie hebben voor het huwelijk???? of zijn er nieuwe regels toegepast??? Mensen waar gaat dit heeeen????? Vrees Allah SWT!!!!

ikramnadoria
03-06-2002, 13:09
mijn eerste kus vergeet ik nooit, dat was op mijn verloving, ik ging al bijna1.5 jaar met hem en al die tijd hebben we niet gekust, en aan het einde van de avond op mijn verloving, toen ik afscheid moest nemen was het raak, het was zo special voor ons allerbei, alleen wist ik niet hoe het moest dat was het grapigste er van.maar zijn tedere kus en knuffel kan ik nooit van mijn leven vergeten, als ik er nu aan denk dan voel ik hem echt weer.

miss_kabdani
03-06-2002, 14:30
[B]Salaam Aleikom, Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een jongen gekust. Maar je weet wat ze zeggen: B] Het lekkerste bewaar je voor het laatst!!!

igzeneej
03-06-2002, 14:36
hihih ik was er heel vroeg bij hoor !!! :D ik weet het zelfs niet meer !!!

missriffia03
03-06-2002, 14:41

Origineel gepost door miss_kabdani [B]Salaam Aleikom, Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een jongen gekust. Maar je weet wat ze zeggen: B] Het lekkerste bewaar je voor het laatst!!! ik sluit me bij jouw aan.

Pagina's : [1] 2 3 4