Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is nooit telaat om terug tekeren!!!!!!

Pagina's : [1] 2

shirien85
23-05-2003, 08:46

http://www.sharieff.com/images/allah%5B1%5D.gif Assalamu Aleikum Wr. Wb. Ik las in het werk van Ibn Kathir iets wat Al-Hakim beschreven heeft in zijn Mustadrak wat verhaalt is door Ibn Abbas, wat ik graag met jullie wil delen. Broeders en zusters/ vrienden, vriendinnen vertel aan de broeders en zusters die van de sirtal mustaqeen zijn afgedwaald en denken dat het toch al te laat is om het pad van Allah weer op te gaan omdat ze toch niet vergeven zullen worden het volgende; En Adam zei, O Allah! Heeft U mij niet gecreeerd met Uw eigen handen? Allah Antwoordde JA. Waarop Adam zei, heeft U mij geen leven ingeblazen vanuit uw ziel?, en weer antwoordde Allah JA. En toen ik (adam) niesde zei U "Yarhamukum Allah (Moge God je genadig zijn) en zei U dat Uw genade groter is dan uw woede? Weer zei Allah JA. Adam vervolgde, En U heeft beschikt dat al wat op mijn pad komt zal gebeuren? Allah zei JA. Toen zei Adam, Als ik oprecht berouw betoon, zal ik dan terugkeren naar het paradijs? Allah Antwoordde JA. Er zit grote wijsheid in deze hadith. Als iemand zich met oprecht berouw tot Allah wendt, zullen Insha Allah zijn of haar zonden vergeven worden, zoals ook de zonden van de eerste mens van Allah Adam en zijn vrouw Hawwa vergeven zijn toen zij zich tot Allah keerden. Het is dus nooit te laat om op het pad van Allah te komen broeders en zusters, als je maar oprecht bent. Moge deze woorden van wijsheid vele oren en harten bereiken! MX/R(abdulMalik)K Wassalam

shirien85
23-05-2003, 08:48
salaam alaikoem dat is de de barmhartigheid van allah swt, dus zeg ik ook aan alle verdwalen jongeren, kom terug, goed zal blij met je zijn en maak iets van je leven, nee beter gezegd laat deze leven voor je werken en ga niet voor deze wereld leven. wont de echte leven moet nog kemen. dit moet een weg zijn die je bewandelt, rasoel allah zei. zie deze wereld als een tocht van plek tot plek en dat je heel even onder een boom hebt gezeten om uit te rusten en dan verder. dit is maar een vertaling uit mijn hoofd, de werkelijke vertaling klinkt veel beter. wa salaam alaikoem warahmatoe allah

just_fouad
23-05-2003, 09:59
gaan we samen naar de hemel :stout:

shirien85
23-05-2003, 10:06
Origineel gepost door just_fouad gaan we samen naar de hemel :stout: wat ben jij stout wil je soms een slipper tegen je hoofd. samen naar de hemel. :Iluvu: :giechel: :giechel:

just_fouad
23-05-2003, 10:12

je mag slippers meenemen :stout:

shirien85
23-05-2003, 10:13
Origineel gepost door just_fouad je mag slippers meenemen :stout: hahahah :lol: :lol: walllah jij bent erg. :lol: :lol:

just_fouad
23-05-2003, 10:25
Origineel gepost door shirien85 hahahah :lol: :lol: walllah jij bent erg. :lol: :lol: erg :stout: nee hoor ik wil je alleen maar helpen richting de hemel samen uit samen thuis :stout:

shirien85
23-05-2003, 10:28
ik kan je wel wurgen :boos:

just_fouad
23-05-2003, 10:30
Origineel gepost door shirien85 ik kan je wel wurgen :boos: niet te snel ik moet wel genieten van je mooe gezichtje :stout:

shirien85
23-05-2003, 10:34
ahhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeee je gaat te ver :boos: saffi het is oorlog tussen ons :auw: :auw: :auw: :auw:

shirien85
23-05-2003, 10:35
kom maar op met je wapens :hihi:

shirien85
23-05-2003, 10:42
Origineel gepost door smartie2 Ik heb ook een wapen watch this http://www.blueprint-magazine.de/blue_8/polling/oilgun.gif :lol: :lol: zo schandalig dit gaat echt met ze gebeuren hoor die arabieren zijn echt dom ( arabische regering) :kwaad:

just_fouad
23-05-2003, 10:55
Origineel gepost door shirien85 ahhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeee je gaat te ver :boos: saffi het is oorlog tussen ons :auw: :auw: :auw: :auw: kan ik t goed maken met aardbeien :stout:

just_fouad
23-05-2003, 11:08
wat? tsssss jij denkt door maar ja :rolleyes: ik wou t weer goed maken mag dat niet ofzo oorlog beiendigen denk aan t moreel van een moslim... moet jij nodig zeggen he jouw probleem is dat je doordenkt dat alles echt is ik dol maar een beetje met sherien en blijkbaar heb jij er wat tegen m3arba overal mee bemoeien.... :kwaad:

just_fouad
23-05-2003, 11:24

tss lozerrrr ik heb genoeg aan mijn esmaatjuh (marmitaatjuh) hehehehe

Pagina's : [1] 2