Bekijk originele versie : Heeellppppp verloving regelen
Misses_Rif
25-04-2006, 18:09
Ik geef in de meivakantie een verlovingsfeestje. Ik hou het thuis met alleen familie.
Hoeveel jurken hadden jullie aan? Mijn schoonmoeder heeft een mooie takshita voor me genaaid. Hij is wit met zilver. Deze doe ik dan aan. Vinden jullie dat ik nog een jurk aan moet doen? Of is eentje genoeg?
Hebben jullie bruidsstoelen gehuurd of zaten jullie gewoon op de bank?:confused: Hebben jullie die versierd.
Dames kunnen jullie me alsjeblieft helpen want ik zit echt met me handen in het haar en ik heb maar een week de tijd om alles te regelen. :(
Misses_Rif
25-04-2006, 18:16
Dames help me please ik heb maar 2 weken de tijd om alles te regelen
Misss_ikram
25-04-2006, 18:39
hey meid 1 jurk is meer dan genoeg voor de verloving en als je het thuis gaat houden. en bruidsstoelen zijn echt niet nodig. ik zou zelf voor een witte jurk kiezen. groetjes ikram
tempted_2_touch
25-04-2006, 18:51
1 jurk ik is meer dan voldoende ... op je trouwerij kkunj e er zoveel aan als je wil dus meid dont worry...
je hoeft het niet zo groot aan te pakken je kan leuke stoelen huren of gewoon lekker op de bank het is maar wat je te besteden hebt
Misses_Rif
25-04-2006, 18:57
Ik denk dat we gewoon op de bank gaan zitten. Welke kleur stof moet ik over de bank leggen? En wat leg je eingenlijk op de tafel neer? Behalve een mooie vaas met bloemen?
tempted_2_touch
25-04-2006, 18:58
Ik denk dat we gewoon op de bank gaan zitten. Welke kleur stof moet ik over de bank leggen? En wat leg je eingenlijk op de tafel neer? Behalve een mooie vaas met bloemen?
gewoon mooie witte stof met motiefjes of zo... op de tafel moet je een etagiere leggen met koekjes en snoepjes en bordjes met chocolaatjes enzo
Misses_Rif
25-04-2006, 19:05
gewoon mooie witte stof met motiefjes of zo... op de tafel moet je een etagiere leggen met koekjes en snoepjes en bordjes met chocolaatjes enzo
:sjans: Dankje wel
Misses_Rif
25-04-2006, 19:05
Hebben jullie nog tips ofzo. Dan hoor ik ze graag.
Misses_Rif
25-04-2006, 19:06
hey meid 1 jurk is meer dan genoeg voor de verloving en als je het thuis gaat houden. en bruidsstoelen zijn echt niet nodig. ik zou zelf voor een witte jurk kiezen. groetjes ikram
Ja, ik heb ook een witte Takshita die ik aan ga trekken. Ik moet alleen nog iemand zien te vinden die mijn haren en make-up kan doen.
Misss_ikram
25-04-2006, 19:07
taart snijden en tegerlijkertijd fotos maken ringen verlovingsringen door de vinger of mischien leuke simpele bedankjes weggeven op eind van het feest
Hot_as_Marmita
Uhm,
Neem een donkere stof voor de bank, komt je jurk mooi uit, maar weer niet te donker. Witte rozen zijn altijd mooi, of andere bloemen in dezelfde kleur als de stof of jurk. Versieringen van organza stof, zo'n meisje verkocht ze hier op forum dacht ik.. Ehm
tempted_2_touch
Ja, ik heb ook een witte Takshita die ik aan ga trekken. Ik moet alleen nog iemand zien te vinden die mijn haren en make-up kan doen.
gewoon bij de kapper in de buurt heeft mijn nicht ook gedaan:goedzo:
Misses_Rif
25-04-2006, 19:09
taart snijden en tegerlijkertijd fotos maken ringen verlovingsringen door de vinger of mischien leuke simpele bedankjes weggeven op eind van het feest
:kus: Dankje wel meid voor de tip, doe ik.
Misses_Rif
25-04-2006, 19:12
Uhm,
Neem een donkere stof voor de bank, komt je jurk mooi uit, maar weer niet te donker. Witte rozen zijn altijd mooi, of andere bloemen in dezelfde kleur als de stof of jurk. Versieringen van organza stof, zo'n meisje verkocht ze hier op forum dacht ik.. Ehm
Mijn Takshita is wit met zilveren versieringen (glitter enzo). Welke donkere kleur zal daarbij passen?
Wat is organze stof :o Heb je daar misschien foto's van hoe dat eruit ziet?
Misses_Rif
25-04-2006, 19:12
gewoon bij de kapper in de buurt heeft mijn nicht ook gedaan:goedzo:
Jah, dat is ook wel een idee. Thanks.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.