Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Uithuwelijken" is dit niet iets uit de "antieke doos"??

Tombie
31-05-2002, 13:43

Dag lieve mensen, Er worden nog regelmatig meisjes uitgehuwelijkd, de turken doen het zelfs bij de jongens ook nog, laatst op mijn werk vroeg een collega van me 'jullie worden toch uitgehuwelijkd", ik wist niet wat ik hoorde en zei; tegen deze arme man 'ja, wat dacht jij dan?? Bij de geboorte al hoor dan zegt baba tegen jemaa nou wat zal het worden ahmed van de buren of najim uit de bergen??? Die collega geloofde het ook nog, en zei tegen me nou en wat zeiden je ouders nou ik zei, domme kaaskop!!?? Ik zeg tegen hem, weet je wat pappa zei dat ik met jan mocht trouwen jij dus hahahahah gozer werd rood sukkel d8 ik bij mezelf?? Sommige mensen zien ze echt vliegen.... Ciao.....

berberqueen
31-05-2002, 13:51
Hahaha, ja sukkel!!!!!! die was goed :zwaai: :zwaai: :zwaai: liefs berber

ghazella
31-05-2002, 14:01
hahahahahah grappig ik hoor het ook zo vaak.BEN JE UITGEHUWELIJKT. dan zeg ik JA ik moet met mijn neef trouwen. en ze geloven het ook. maare later zeg ik GRAPJE.

Tombie
31-05-2002, 14:06
Origineel gepost door ghazella hahahahahah grappig ik hoor het ook zo vaak.BEN JE UITGEHUWELIJKT. dan zeg ik JA ik moet met mijn neef trouwen. en ze geloven het ook. maare later zeg ik GRAPJE. wallah ze geloven alles die nederlanders ze zijn echt zo dom af en toe....

Lana
31-05-2002, 14:43

Nederlanders hebben echt een negatieve beeld hierover. Toen ik net begon te werken hebben ze die vraag ook aan mijn gesteld. Ik dacht dat ze een grapje maakte dus ik antwoorde ja mijn vader heeft mij uitgehuwelijkt aan een man van 80 jaar waarop ze zeiden echt waar en wat vind jij ervan ik antwoorde nou ik hou heel erg veel van hem want hij is heel erg rijk en hij heeft een eigen goudwinkeltje. Toen ik ze wit zag wegtrekken zei ik tegn hun geloven jullie dat echt. Ja zeiden ze ik dacht bij mezelf wat een domme mensen ( ik werk alleen met nederlanders). Nog een voorbeeld. Ik ben afgelopen zomer op vakantie geweest daar ben ik heel erg ziek geworden ik had namelijk een zonnesteek opgelopen dus die dokter daar had geadviseerd om mijn haar af te laten knippen (mijn haar kwam bijna tot mijn knieen dus het was echt heel erg lang) toen ik weer terug was zeiden mijn collega's mocht je je haar wel afknippen van je ouders waarop ik weer antwoorde ik kreeg eerst tien zweepslagen en toen mocht mijn haar eraf. ze geloofde het echt nog ook. Ik zeg ook altijd tegen mijn collega's domme vragen beantwoord ik met domme antwoorden

Dida
31-05-2002, 14:45
Je moet gewoon zeggen..Ik ben al getrouwd..Ja ja ik heb al 10 kinderen wist je dat niet ???????? Ciao BAby ;)

soussiasaida
31-05-2002, 14:49
Origineel gepost door Crazy_Baby Je moet gewoon zeggen..Ik ben al getrouwd..Ja ja ik heb al 10 kinderen wist je dat niet ???????? Ciao BAby ;) Inderdaad!! Een van mijn eerste vragen op mijn stage (nadat ze erachter kwamen dat ik marokaans was, tja saida dat klinkt ook zoooooooo nederlands) maar ja waar was ik gebleven....oh jaa dus de een van de eerste vragen was " Word jij ook uitgehuwelijkt" nadat ik boos nee zei, zeiden ze tegen mij oh jij bent zeker geen berber...........sloeg nergens op!

Dida
31-05-2002, 14:53
Origineel gepost door soussiasaida Inderdaad!! Een van mijn eerste vragen op mijn stage (nadat ze erachter kwamen dat ik marokaans was, tja saida dat klinkt ook zoooooooo nederlands) maar ja waar was ik gebleven....oh jaa dus de een van de eerste vragen was " Word jij ook uitgehuwelijkt" nadat ik boos nee zei, zeiden ze tegen mij oh jij bent zeker geen berber...........sloeg nergens op! Ajooooooooow zulke mensen zou ik slopen..!!! ik zou gelijk aan die Nederlander vragen..He zijn jou ouders gescheiden en is je vader uiteindelijk na al die jaren gewoon een homo..en heeft je moeder verlaten voor zijn nieuwe vriend..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt koeien zijn dat zeg..jeeeeeeeetje niet normaal seg ..!! Ciao BAby ;)

Widad
31-05-2002, 14:56
Het is niet alleen de nederlandse die zo denken hoor, ook andere niet islamitische culturen. Weet je hou dat komt, ze horen dat 1,2 meisje zijn uitgehuwelijkt en dat onze ouders, grootouders enz zijn uitgehuwelijkt duzz die denken hejj dit normaal. Wat ook grappig is, als je tegen hun zegt ik ga op vakantie naar marokko, dan is het automatisch "getrouwd terug komen" .... Maar ja ik heb het al tig x uitgelegd dat het niet meer zo is en dat het volgens het geloof niet eens mag.. maar op gegeven moment heb je geen zin meer om het steeds maar uitleggen. Duzz gewoon een domme antwoord terug geven!!! Boesa kbiraaa

soussiasaida
31-05-2002, 15:00
Origineel gepost door Crazy_Baby Ajooooooooow zulke mensen zou ik slopen..!!! ik zou gelijk aan die Nederlander vragen..He zijn jou ouders gescheiden en is je vader uiteindelijk na al die jaren gewoon een homo..en heeft je moeder verlaten voor zijn nieuwe vriend..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt koeien zijn dat zeg..jeeeeeeeetje niet normaal seg ..!! Ciao BAby ;) Hahahah jaaaa je hebt echt 100% gelijk, veel scheiden omdat ze na x jaren erachter komen dat ze toch meer voelen voor het andere geslacht.......ieggggggg tfoeeeee.......

berberqueen
31-05-2002, 17:05
Laatst kwam ik een oud leraar van mij (basisschool) tegen op straat. 1e wat hij tegen mij zegt, goh ik heb je laatst nog gezien je kwam je kinderen van school halen (iedereen met een hoofddoek dat ben ik), ik wist wel dat jij dat was, zegt hij. Nee, zei ik, ik kwam mijn kleinkinderen ophalen m'n dochter kon niet komen. Wollah hij wist niet wat hem overkwam, toen ik heb vertelde dat ik nog studeerde en nog niet getrouwd was, wist hij niets meer te zeggen................ya elmard, tfoe............en trouwens dat met dat slopen lijkt me een geweldig idee....................zeg maar waar en wanneer.............. xxxxxxxxx- berber-xxxxxxxxxxxxx

Tifah
31-05-2002, 17:14
HEEEEEY!! Gesjellig, een roddelhoekje!! :stout: :D:D:D

Punk_d
24-07-2005, 22:13
Antiek zou ik niet meteen zeggen, maar het is wel iets harams. Ouders mogen hun kinderen onder geen enkele voorwaarde uithuwelijken