Bekijk originele versie : Weet je wat echt "laag" is??
Weet je wat echt "laag" is??
Een man die zijn vrouw slaat om de meest kleinste dingen je zult ze ongetwijfeld hebben dat vind ik zo laaaaaaaaaaaaaaaaaag!!!!
Zulke dingen maken mij zo boos... :kwaad:
Moest er ff uit!!!
Ciao.....
Zo'n man geeft geen respect voor zijn vrouw en zijn huwelijk!!!!!!!!1
MissCasa
31-05-2002, 13:40
ben het helemaal met je eens maar zulke mannen blijven bestaan
er zijn ook vrouwen die zo zijn..........
zinalady
31-05-2002, 15:07
hey widad maar dat is maar een kleine percentage....en ja tuurlijk daar moet ook wat aan gedaan worden maar ik vind die mannen die hun vrouwen slaan nu toch ff ietsbelangrijker want als je eens wist hoe hoog die percentage is....echt erg wallah..... en vooral in onze cultuur is dat de gewoonste zaak dat de man zijn vrouw slaat!!! ik ben blij dat ik dat in mijn familie niet heb....maar wat ik wel meemaak is een oom van die mishandeld zijn vrouw niet lichamelijk maar geestelijk en dat is net zo erg....echt die mannen hebben problemen en die moeten geholpen worden vind ik!!!
beslama
Maar vraag is hoe ga je ze helpen en willen ze wel geholpen worden????
lynamina
31-05-2002, 15:15
Weet je waarom die mannen vrouwen slagen? ZE ZIJN ZO ONZELFZEKER van hunzelf ZO'N VENTEN HEBBEN HET GEVOEL DAT ZE HUN VROUW MOETEN ONDERDRUKKEN om er zelf ietskes beter uit te komen echt ZO REDENEREN ZE DE ***********!
En het spijtige is meestal dat in onze gemeenschap de vrouw moet verdragen, veel verdragen NEE HOOR TIJDEN VERANDEREN EN ALGOED ZOU IK ZO ZEGGEN!
Beslama A.
zinalady
31-05-2002, 15:41
jah maar ook een reden is dat ze zo zijn opgevoed.....hun vader deed precies hetzelfde en ga zo maar weer verder....het is voor hun de normaalste zaak van dewereld!!!! en weer een rede kan zijn is dat ze in hun jeugd problemen hebben gehad of wat dan ooker zijn genoeg redenenen maar jah zoals widad al zei hoe pak je zoiets aan!!! en jah ten eerste moeten ze eerst zien dat ze een probleem hebben dan pas kan je iets doen!!! en jah als ik in mijn omgeving zoiets zou merken dan zou ik er zker wat aan proberen te doen desnoods alleen maar praten maar ik kan niet zomaar niks doen....
maar het is gewoon heel moeilijk om te weten wat je in zo'n situatie moet doen !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.