Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve Meiden

sWeEt_LaDy_
24-04-2006, 22:21

Eeej lieve Meiden Ik had een vraagje K had eerst erg veel last van Puisten , ECHT VEEL puisten.. Ewa k gebruikte dus Benzol....hydrogel ofzo iets ewa Hamdoulilah het is echt bijna weg , me Puistjes Alleen als k Ongesteld word , kom er wel eens Alleeen heb 1 probleemje , k heb nu van die rode vlekjes op me gezicht.. Overgehouden door die puistjes.. Nu is mijn vraag aan jullie , wat kan k er voor gebuiken? K hoorde positieve verhaaltjes over Kruidvat littekencreme Maar kan je die ook gebruiken voor deze rode vlekjes of mischien andere oplossing k ben jullie dan egt dankbaar kusss kusss

Sheromani
25-04-2006, 00:03
uhmm calendulan creme voor brand- en schaafwonden, hielp bij mij:)

sWeEt_LaDy_
25-04-2006, 08:54
maar liefje , het zijn geen brand of schaafwonden , maar egt vlekjes van puistjes overgehouden.. En die Calendulan , wat zijn jou ervaringen ermee?

crazygirl8291
25-04-2006, 16:51
Kan je me vertellen waar je het precies hebt gek0cht, h0eveel het kost en of het echt g0ed helpt. Ik heb o0k last van puistjes en wil er graag vanaf k0men. Alvast bedankt :goedzo: :kus: CrazyGirl

Siham-
25-04-2006, 16:53

Kan je me vertellen waar je het precies hebt gek0cht, h0eveel het kost en of het echt g0ed helpt. Ik heb o0k last van puistjes en wil er graag vanaf k0men. Alvast bedankt :goedzo: :kus: CrazyGirl Ja wil ik ook graag weten!:o

chaima21
25-04-2006, 17:43
ik gebruik het ook je kan het bij de apotheek halen voor bijna 4 euro en het helpt wel maar het nadeel is je krijgt een droge huid er van

Sheromani
25-04-2006, 17:59
maar liefje , het zijn geen brand of schaafwonden , maar egt vlekjes van puistjes overgehouden.. En die Calendulan , wat zijn jou ervaringen ermee? Ja ik had ook vlekken van mijn puistjes overgehouden.. daarvoor heb ik dus Calendulan creme voor lichte brand- en schaafwonden gebruikt.. Ik heb vandaag toevallig eentje gehaald weer:) kost €4,60 (bij DA drogist) :)

sWeEt_LaDy_
26-04-2006, 11:03
Dus meiden , calendulan is een g0ed product?

wipneusje
27-04-2006, 11:25
ik kreeg er een vette huid van...... als je een vettere huid hebt, dan moet je de calendulan gelei nemen, die neemt je huid heel goed op en werkt hetzelfde als de creme Bij mij werkt de gelei ook beter, omdat mijn huid ook vet is, voor een droge huid is creme wel weer goed

sWeEt_LaDy_
27-04-2006, 14:01
0kee k heb best een droge huid , dus k pak gewoon de creme , na hoeveel tijd zie je resultaat en wat zijn de bijwerkingen kussies

lay_D_AmEl
27-04-2006, 14:06
hey Ik wil de calendulan ook wel gebruiken maar ik heb niet zo heel erg last van puisten af en toe een paar. Maar is het juist niet slecht om middeltjes te gebruiken en het te bestrijden? En wordt het niet erger zodra je de creme niet meer gebruikt ? Wat is Gelei ? Gr Amel

Bella_Mafia
27-04-2006, 14:09
hey Ik wil de calendulan ook wel gebruiken maar ik heb niet zo heel erg last van puisten af en toe een paar. Maar is het juist niet slecht om middeltjes te gebruiken en het te bestrijden? En wordt het niet erger zodra je de creme niet meer gebruikt ? Wat is Gelei ? Gr Amel Nee hoor die candulan crème is niet slecht, mijn zusje gebruikt het ook. candulan is homeopatisch(natuurlijk dus).. P.S:Toevallig zie ik bij je locatie ook Limburg en Taza:hihi:

lay_D_AmEl
27-04-2006, 14:16
Ohh oke Maar wat is de Gelei dan voor iets ?

Lella_Meknessia
27-04-2006, 16:25
Moet je dat over je hele gezicht smeren, die creme of alleen op de plek waar je welleens puisten heb