Bekijk originele versie : Hoe ver kan je gaan in ee relatie met een marokkaanse meisje???
hallo mensen,
ik heb al 6maanden met een marokkaanse meisje!ze is heel lief enzo......maar het probleem is....hoe ver kan ik gaan bij haar????kijk het is geen sletje of zo....maar soms zijn we heftig aan het zoenen en dan gaat bij mij wel eens de rem los!(bij haar trouwens ook)voor ik het weet zit ik met mijn handen op plaatsen waar het niet hoord!.........ze zegt er niks van maar ik weet dat het niet goed is..........mensen wie heeft er raad!!!kijk met nederlanse meisjes was het altijd anders........!!!
moet ik een marokkaanse meisje anders behandelen dan een nederlanse????
groetjes.
mocromagic
22-05-2003, 22:52
je moet haar behandelen zoals je wilt dat een man je zusje behandeld.........hoe dat is ligt aan jou!!Vergeet niet de regels van de Islam!!!
ma3a salama
Salaam eleykoem wr wb
je moet kijken of ze moslim is of niet genoeg moslimse meisjes die nederlandse zijn. maar je gaat eigenlijk al veel te ver. daarom is een relatie verboden omdat een mens zwak geschapen is, spreek voortaan af met iemand er bij dan zal je niet aan haar zitten is beter
Meditel22
22-05-2003, 22:55
dat hun niet van hun ouders het mee hebben gekregen hoe gevaarlijk fitna is voor de moslims!
dat slaat nergens op, als het niet erg was geweest had Allah swt het wel toegelaten,
Meditel22
22-05-2003, 22:59
dat bedoelde ik shafje Moge Allah swt hun leiden. Want verleidingen tegenwoordig is te erg gewoon!
miss_mariam17
22-05-2003, 23:02
Origineel gepost door impossible
Ejwa licht eraan....als je series bent met haar en als je plannen met haar hebt waarom niet ...natuurlijk niet te ver gaan ..maar beetje zoenen en strelen ...en ja als ze het zelf wilt waarom niet :D
:schrik2:
:jammer:
Moge Allah (swt) je op de juiste pad leiden inscha Allah!!!
Meditel22
22-05-2003, 23:06
<
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP.....DAT ZEG TOCH NIET DAT IK DAT ALLEMAAL DOE E N.EUKFOUT
hahaha hier zie ik dat we tussen een shitana zit die gewoon wil doen wat Allah swt verboden heeft! Zusters laat haar gewoon doen wat ze wil want we hebben onze plicht gedaan
Brownsugar
22-05-2003, 23:07
JA KLOPT HEB JE OOK WEL GELIJK IN
MAAT JA IEDER ZIJN EIGEN KEUZE
ik ben het met je eens meid. als je zoiets zegt gaan mensen ook gelijk denken dat je het ook doet. Maar als je zelf maar beter weet. en ieder zijn eigen keus en zal de consequenties van zijn of haar keus moeten nemen. :zwaai:
miss_mariam17
22-05-2003, 23:07
<
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP.....DAT ZEG TOCH NIET DAT IK DAT ALLEMAAL DOE E N.EUKFOUT
hey wil je een beetje op je woorden letten!!!
miss_mariam17
22-05-2003, 23:10
en heb je mij horen zeggen dat jij het doet????????? ik zeg alleen moge allah (swt) je op de juiste pad leiden dan hoor jij te zeggen amien en niet *****
miss_mariam17
22-05-2003, 23:11
Mij moet je niet gaan vergelijken met je MOEDER................ drol dat je er bent :zwaai:
pas op met de woorden die je zegt en als je over mijn moeder begint ben je mij aan het verkeerde adres kom het dan ook recht ik mijn gezicht zeggen DROL dat JIJ bent!!!!!!!!!
miss_mariam17
22-05-2003, 23:13
Ik heb schijt aan deze mensen hierzo ...ik zeg gewoon wat ik er van vind en dat hun dan gelijk gaan denken ejwa jah zo zijn wij marokkanen
en juist ieder zijn consequenties
hier mag iedereen zijn mening zeggen dus jij ook!!!
Ik vraag me af hoe jij erbij komt dat ik denk dat jij ook zo bent :confused: als het wel zo is overgekomen dan biedt ik mijn excuses aan!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.