Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben jij tevreden met.....

LZN
22-05-2003, 22:44

de manier waarop je nu leeft??? wat wil je veranderen??? :zwaai:.

beppie_truus
22-05-2003, 22:49
ik ben heel tevreden nu ik zou niks willen veranderen.

mimia
22-05-2003, 22:54
ik ben zooooo blij (zonder grap) met alles wat ik heb....en dat is veel en wat ik niet heb?? (die vette cabrio :( jammer dan.......toch ben ik erg tevreden! alhamdolilah!!!

Bario_Woman
22-05-2003, 22:54
Ik ben niet tevreden...maar ook niet ONtevreden. Ik zit er een beetje tussen in. Maar ja...ik denk dat het een moment opname is. Vorige week was ik bijvoorbeeld veel meer tevreden als nu. :zwaai:

Fous
22-05-2003, 22:55

Het kan altijd beter...

newkid
22-05-2003, 22:59
Voor het grootste deel ben ik tevreden met hoe ik leef. Er is 1 ding waar ik nog wat kan verbeteren. En dat is dat ik me te veel aantrek van problemen van anderen dat ik mezelf vergeet. Hierdoor voel ik me soms ongelukkig en alleen. NK

mimia
22-05-2003, 23:07
Origineel gepost door newkid Voor het grootste deel ben ik tevreden met hoe ik leef. Er is 1 ding waar ik nog wat kan verbeteren. En dat is dat ik me te veel aantrek van problemen van anderen dat ik mezelf vergeet. Hierdoor voel ik me soms ongelukkig en alleen. NK arme jongen.............:traan: dat probleem ken ik.... :(

newkid
22-05-2003, 23:12
Het is erg lastig he? Ik heb een te groot hart en wil graag iedereen helpen maar de belangrijkste ben je toch zelf. Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen om er nog wat aan te doen. Dankzij jullie voel ik me in iedergeval minder alleen. NK

cj_tetuani
22-05-2003, 23:12
Origineel gepost door ouiam_tet1 de manier waarop je nu leeft??? wat wil je veranderen??? :zwaai: ik heb naar mijn zin wat wil je veranderen??? dat ik een beter moslim wordt inshallah