Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blaasontsteking

Samira_C
24-04-2006, 20:23

Ik heb zo'n pijn zeg!! :traan1:

Samira_C
24-04-2006, 20:30
Weet iemand een middel waarmee ik de pijn kan verzachten????

Kaftan2006
24-04-2006, 20:42
Ik heb zo'n pijn zeg!! :traan1: Mijn mamsie had dat ook! Bleek dus dat ze een steen in dr blaas had ofzoiets, en ze had er echt elke x last van meskiena:( Toen ging ze naar marokko naar plaatsen zoals Sidi 7razem, Sidi 3li & Sidi fezwen toen is die steen gevallen:banana:

NisriN
24-04-2006, 20:44
Weet iemand een middel waarmee ik de pijn kan verzachten???? Het is beter een bezoek te brengen aan je huisarts. Hij/zij zal je medicijnen voorschrijven waardoor je er ongeveer over ½ week van af bent. Ik weet hoe 't voelt. :jammer: Get well soon! Nisrin.

Zoughbia..
24-04-2006, 20:47

NISRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: Hoe gaat het? :D Lang geleden, he:o Sorry, Samira.. lijkt mij erg moeilijk, ik wens je veel sterkte enne beterschap!:goedzo:

Ik_Ben_Nadina
24-04-2006, 20:48
Ik heb zo'n pijn zeg!! :traan1: Veeeeeeeel water drinken, meestal gaat het dan vanzelf wel over.

NisriN
24-04-2006, 20:49
Veeeeeeeel water drinken, meestal gaat het dan vanzelf wel over. Is dat zo? :rolleyes: Gebeurde dat bij mij ook maar. :rolleyes:

NisriN
24-04-2006, 20:51
NISRIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hihi: Hoe gaat het? :D Lang geleden, he:o Sorry, Samira.. lijkt mij erg moeilijk, ik wens je veel sterkte enne beterschap!:goedzo: :wow: Leef jij ook nog!? Zo hey, dat is inderdaad lang geleden meid! Met mij gaat het zijn gangetje Alhamdoulillah, en hoe is het met jou? Hou je nog van Andy y Lucas musica? :hihi: Anyway, ik PM je zo wel. Vind het beetje onbeschoft om hier alles te gaan bespreken, off-topic en zo. :o :hadj:

Samira_C
24-04-2006, 20:55
Bedankt voor al jullie reacties!!!

Rzinia
24-04-2006, 21:42
lieverd ik heb het ook gehad en wou maar niet naar dokter, uiteindelijk eindigde ik helemaal krom bij de eerste hulp, waarna bleek dat de ontsteking door is gegaan naar mijn nieren. EN eerlijk die pijn is ondraaglijk. met antibiotica is het overgegaan. daarna kreeg ik het nog 3 keer tijdens mijn zwangerschap en toen ging ik ook op tijd naar de dokter en kreeg ik een middel tegen.

arabberber
24-04-2006, 21:43
veel drinken zusje en naar de dokter haha heb het namelijk ook vaak en het is zeker geen pretje pffffffffff

badparel
24-04-2006, 21:56
lieverd ik heb het ook gehad en wou maar niet naar dokter, uiteindelijk eindigde ik helemaal krom bij de eerste hulp, waarna bleek dat de ontsteking door is gegaan naar mijn nieren. EN eerlijk die pijn is ondraaglijk. met antibiotica is het overgegaan. daarna kreeg ik het nog 3 keer tijdens mijn zwangerschap en toen ging ik ook op tijd naar de dokter en kreeg ik een middel tegen. Pffff kik weet precies wat je bedoelt ik had het ook tijdens mn zwangerschap en het werd een nierbekkenontsteking allahie7fad,4 antibiotica kuren moesten er aan te pas komen! Samira,als ik jou was zou ik gewoon naar de huisarts gaan,je hebt antibiotica nodig!Allahie sjafiek insha allah!

f_mouslima2
24-04-2006, 22:48
:traan1: is mijn buurvrouw ziek:traan1: zal ik je een lekker warme glas kruiden thee brengen:D ik heb t nooit gehad elhamdolillah, dus weet ook niet hoe t voelt, maar zoals de rest al zei.. ga naar de dokter:hadj: !! Allah ishafiek inshallah

houda99
24-04-2006, 23:06
Allahiesefiek, wat ik wel grappig vind is dat ik wou typen dat crandbarry goed tegen blaasontsteking is. En wat zie ik onder je ot Cranberry 1200 mg Goed voor de Blaasfunctie Hoogst verkrijgbare concentraat je houd ons toch niet voor de gek he:hadj: