Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als JIJ het een dagje voor het zeggen had dan....?

Widad
31-05-2002, 11:17

Ja zeg het maar als jij het voor 1 dagje voor het zeggen had wat zou je dan allemaal veranderen of doen????????? Ik zou die dag de wet zo aanpassen dat ik voor de rest van MIJN leven de macht zou hebben van democratie naar dictatuur. En het eerste wat ik ga doen is alles kindermisbruikers/verkrachters de doodsraf geven!!!!! En nog veeeel meer maar ik ben ook beneiuwd naar die van jullie!!! Widadje

igzeneej
31-05-2002, 11:53
Nou nu vraag je me wat !!! ...Ik weet dat me leven dan niet zoals gepland zal verlopen !!! Hihi dan heb ik zo i zo 40 huisjes over de wereld !!! :D !!!!

soussiasaida
31-05-2002, 12:29
Ik zou alle arme mensen gaan voeden, de mensen in oorlogsgebieden het gevoel geven wat leven zonder angst is, ik zou mensen die jaren ziek zijn, beter maken. en ik zal de belastingopheffen, Ik zou een enkeltje geven voor alle criminelen, p*ooi*ers richting de sahara. Ik zou Bush mijn huis laten opruimen, Sharon persoonlijk neerschieten...etc etc. Dream on soussiasaida ;) .................

QueenEsje
31-05-2002, 12:47
IK ZOU ALLE ISRAELISCHE MILITANTEN UIT DE PALESTIJNSTE KAMPEN SCHOPPEN!!! ALLE LANDEN MOETEN HUN WAPENS VERNIETIGEN, OOK DE FORMULES VAN HET MAKEN VAN WAPENS INLEVEREN BIJ MIJ. BUSH, SHARON, LE PEN EN DAT SOORT TUIG UIT HET POLITIEK SCHOPPEN. ALLE ARME MENSEN LATEN ETEN TOTDAT ZE ERBIJ NEERVALLEN. MOSKEEEN BOUWEN AL OVER THE WORLD. OUSSAMA BIN LADEN UITNODIGEN VOOR EEN GESPREK. ALLE MENSEN DIE GEEN GELD HEBBEN OM BEDEVAART TE MAKEN, EEN RETOURTJE MEKKA GEVEN. BESCHERMING BESCHERMING EN NOG EENS BESCHERMING VOOR DE MOSLIMS TEGEN AL HET KWAAD DAT OP HEN LOERT! EN ALS LAATST NATUURLIJK ALLES KOPEN WAT IK NOOIT HAD KUNNEN BETALEN!! :D :rolleyes:

Widad
31-05-2002, 13:15

Origineel gepost door mojahied DAN VERANDER IK ALLES!! :zwaai: vertelllll...............

bent_Quemado
31-05-2002, 13:17
Dan zou ik, dan zou ik, ehh....... laat maar, dat is onmogelijk!!!

Widad
31-05-2002, 13:19
Origineel gepost door soussiasaida Ik zou Bush mijn huis laten opruimen, Dream on soussiasaida ;) ................. hahaahahah die is een goeie bush je huis laten schoonmaken... en hij mag geen gebruik maken van alle schoonmaakmiddelen (zoals stofzuiger, bezem, dweil ect.)

Widad
31-05-2002, 13:20
Origineel gepost door bent_Quemado Dan zou ik, dan zou ik, ehh....... laat maar, dat is onmogelijk!!! nee wie "a" zegt moet ook "b" zeggen ;) Je maakt me nieuwsgierig.......

Nawal19
31-05-2002, 13:42
Origineel gepost door soussiasaida Ik zou alle arme mensen gaan voeden, de mensen in oorlogsgebieden het gevoel geven wat leven zonder angst is, ik zou mensen die jaren ziek zijn, beter maken. en ik zal de belastingopheffen, Ik zou een enkeltje geven voor alle criminelen, p*ooi*ers richting de sahara. Ik zou Bush mijn huis laten opruimen, Sharon persoonlijk neerschieten...etc etc. Dream on soussiasaida ;) ................. soussiasaida, jij weet net zo goed als ik dat jij mensen die ziek zijn niet zal kunnen beter maken. Inna allahoe yasafie....en geen mensen dus.

Nawal19
31-05-2002, 13:47
wat dachten jullie van alle moois wat deze wereld ons te bieden heeft?? VEEL he!!! Ik heb nu een vraag aan jullie...... Wat zouden jullie liever willen>>>> 1 dag doorbrengen in zenna....enne het is maar max 1 dag! of je hele leven lang( ehh die is niet zo vreselijk lang max 90jaar voor de vrouwen en max.70 jaar voor de mannen) de hele wereld veroveren!!! Hahahah, ben benieuwd....ehh na dit leven zal allah je straffen voor verkwitsing en verspilling.....dus denk daar ook maar aan!!!! :D

Widad
31-05-2002, 18:52
sorry ik begrijp jou ff niet.....

emsoem
31-05-2002, 20:19
woooooooooooow als ik zo'n dagje kreeg alle leraaren de bak in en de ergtste dood en ik zal die fairous zeraoual een pakslaag geven oeeeeee jalatief en ik zou eens een modeator willen zijn en ik schop de koningin haar huis uit ze mag dan ff onze huis lenen hahahhahha dat is het eerste wat is zal doen ahaha =emsoem=

emsoem
31-05-2002, 20:22
en saron en busch zal ik gelijk met de grond maken en iedereen krijgt van mij geld zoveel tie mar wil (pas naa dat ik natuuurlijk alles heb gekocht wat ik wou hebben he hahah) =emsoem=

Widad
01-06-2002, 12:27
Origineel gepost door emsoem en iedereen krijgt van mij geld zoveel tie mar wil (pas naa dat ik natuuurlijk alles heb gekocht wat ik wou hebben he hahah) =emsoem= ewa dan blijft er niet zoveel voor ons over ;)

emsoem
01-06-2002, 12:41

HAHAHAA IK LAAT DAN VAN ALLES BIJMAKEN DUS WEES MAAR NIET BANG WIDAD HAHAAHHA =EMSOEM=