Bekijk originele versie : Columniste Ebru Umar mishandeld
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Andalusia20
23-04-2006, 22:41
AMSTERDAM - Columniste en schrijfster Ebru Umar is vrijdagavond in de buurt van haar huis in het Amsterdamse stadsdeel De Baarsjes mishandeld door twee jongens van Marokkaanse komaf. Ze kreeg een klap in haar gezicht, viel tegen een muur en raakte gewond aan haar hoofd. De jongens hadden haar eerst een tijdje achtervolgd, zo liet ze zondag weten.
http://www.parool.nl/radio/beeld/101905-umar.jpg
Umar publiceerde onder meer columns op de website van Theo van Gogh. Sinds november heeft de Amsterdamse de column van de vermoorde Van Gogh overgenomen in de Metro. De plek waar de filmmaker wekelijks zijn verhaal schreef in de gratis krant, bleef na de moord een jaar leeg.
Meteen na het incident heeft Umar 112 gebeld. Dezelfde avond heeft ze aangifte gedaan bij de politie. De politie in Amsterdam wil niet op de zaak ingaan.
Sabira23
23-04-2006, 22:46
Hmm ja erg. Associale marokkaanse jochies weer.
Ik haat dat wijf, daar niet van...sorry voor mn taalgebruik :D Ze is bovendien ook nog eens DOM. Heb haar wel eens horen praten (nou ja balken was het meer) over de Islaam.
Maar echt erg dat ze in elkaar is geslagen. Hebben Marokkanen nou niks geleerd van het hele Van Gogh gebeuren?
verbaast me niks, ik vond het eerder vreemd dat dit nu pas gebeurd is
ik kan die uitgeknepen kikker echt niet uitstaaaaaaaaaannn :auw:
maar jammer voor de beeldvorming weer natuurlijk :rolleyes:
Sabira23
23-04-2006, 22:47
ps. was het plaatsen van haar foto nou nodig :moe:
Hmm ja erg. Associale marokkaanse jochies weer.
Ik haat dat wijf, daar niet van...sorry voor mn taalgebruik :D Ze is bovendien ook nog eens DOM. Heb haar wel eens horen praten (nou ja balken was het meer) over de Islaam.
Maar echt erg dat ze in elkaar is geslagen. Hebben Marokkanen nou niks geleerd van het hele Van Gogh gebeuren?
ja ze zit geloof ik elke week wel weer bij at5 over de tafel te schreeuwen of bij nova en al die andere blabla-programma's en dan heeft ze ook nog een column pfff ze weet niet van ophouden
Andalusia20
23-04-2006, 22:49
ps. was het plaatsen van haar foto nou nodig :moe:
Ja om effe duidelijk te maken over wie het gaat. :D
Ik erger me altijd rot aan haar als ze met haar piepstem weer ons Marokkanen komt zwartmaken bij het programma zwart-wit.
Sabira23
23-04-2006, 22:50
Ja om effe duidelijk te maken over wie het gaat. :D
Ik erger me altijd rot aan haar als ze met haar piepstem weer ons Marokkanen komt zwartmaken bij het programma zwart-wit.
Nou je hebt eerder ONS mishandeld door het plaatsen van die foto. :moe:
Ik ga aangifte doen :ego:
latifa_soussia
23-04-2006, 22:50
Tja, dat is vragen naar problemen, in je eentje op stap in de Baarsjes...:hihi:
Ze mag al blij wezen dat ze nog leeft...:moe:
ja ze zit geloof ik elke week wel weer bij at5 over de tafel te schreeuwen of bij nova en al die andere blabla-programma's en dan heeft ze ook nog een column pfff ze weet niet van ophoudenhahaha zoals miem al zij ze vertelt alleen maar die bla dingen,en ze is ook zo associaal bij een discussie laat ze de anderen niet eens uitpraten ze wil dat iedereen naar haar luistert maar andersom niet zoals met die zwart wit gesprek op at5 zo irri is ze gewoon:nerd:
Marokkanen zwart maken doet ze niet voor niks dat blijkt maar weer, waarom kunnen wij marokkanen niet hoger staan dan zulke mensen en ons niet iedere keer neerhalen.....Marokkaanse jongens moeten zich ook eens normaal gaan opstellen in deze maatschappij, gaan ze nu de rol van god spelen door haar te straffen of dergelijke, moeten wij dat niet aan Allah (swt) overlaten.
Misselijk word ik van dat soort tuig bah
weet niet wat er nog te mishandelen valt aan haar gezicht :maf:
weet niet wat er nog te mishandelen valt aan haar gezicht :maf:
:lol: misschien is ze er wel beter uitgekomen, zit alles eindelijk op zn plek :maf:
NuevaAndalucia
23-04-2006, 22:54
Wel dapper van haar dat ze in Amsterdam durft te wonen en de Baarsjes nog wel. Niet dat ik het normaal vind dat ze in elkaar is geslagen maar het was wel te verwachten. Of ben ik gek?
weet niet wat er nog te mishandelen valt aan haar gezicht :maf:\\
Hahahahaha:rolleyes:
:lol: misschien is ze er wel beter uitgekomen, zit alles eindelijk op zn plek :maf:
:hihi: ....wie weet!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.