Bekijk originele versie : Cellulites, hoe kom je er vanaf
Frikouja
23-04-2006, 22:15
haii dames..
ik had een vraagje...ik heb last van cellulites aan de dijen en wil er van af...(wie niettt :maf:)
wie heeft er ook last van en weeet hoe je het kan verhelpen....?
iemand tips, want ik vind het gwoon lelijjjkkkk
Marrakchiaa
23-04-2006, 23:18
nou dat wil ik ook wel weten wollah ik haat het zo sinasappel huid :jammer:
Gaatjes oeehhh word er echt ziek van heb zo een bodylotion een tijdje gebruikt maar helpt niet...Trainen is het beste vorige jaar had ik het niet doordat ik veel trainde maar dit jaar geen tijd om te trainen
blauwe_hemel
23-04-2006, 23:23
Ik geloof eerlijk gezegd niet in die cremes en al die gels die je moet insmeren, en zogezegd binnen een paar weken geraak je van die cellulitis af.. Ik zou het zelf niet weten, maar dacht aan sporten ofso om je huid strakker te krijgen?
Frikouja
24-04-2006, 10:20
ik heb ook die creme`s maar die heb ik heel even gebuikt en daarna niet meer...mijn probleem is dat ik snel afval en weer snel bijkom, waardoor ik er maar niet vanaf kom...ik ga inderdaad trainen...maar zou dat helpen tegen sinasappelhuid...?
kom je er wel ooit vanaf...?
Marrakchiaa
24-04-2006, 10:22
trainen is zo ie zo goed....je krijgt een strakkere huid waardoor die sinasappelhuid verdwijnt.
Bella_Mafia
24-04-2006, 10:24
trainen is zo ie zo goed....je krijgt een strakkere huid waardoor die sinasappelhuid verdwijnt.
Ja klopt !
Veel sporten en bewegen dus !!
Pearl_of_Rif
24-04-2006, 11:46
Wisseldouches helpen ook :)
je moet altijd eindigen met koud water dit helpt om de huid strakker te krijgen :D
verder helpt gezond eten ook en je moet nooit met gekruiste benen zitten,
dit kan cellulitis veroorzaken (of verergeren ) ;)
haii dames..
ik had een vraagje...ik heb last van cellulites aan de dijen en wil er van af...(wie niettt :maf:)
wie heeft er ook last van en weeet hoe je het kan verhelpen....?
iemand tips, want ik vind het gwoon lelijjjkkkk
sporten..veel water drinken ...en bodylotion maserend aan brengen ...:D
Wisseldouches helpen ook :)
je moet altijd eindigen met koud water dit helpt om de huid strakker te krijgen :D
verder helpt gezond eten ook en je moet nooit met gekruiste benen zitten,
dit kan cellulitis veroorzaken (of verergeren ) ;)
niet met gekruiste benen zitten ..dat wist ik niet..!!
goeie tip :goedzo:
Dat wist ik ook niet!!
Oh wat erg!
Ik heb niet heel erg, maar wel wat, maar ik stoor me er niet aan. Ik heb het geaccepteerd. Ik ga me niet helemaal uitsloven.
loco_rifia
24-04-2006, 14:51
sporten..veel water drinken ...en bodylotion maserend aan brengen ...:D
JUISt :goedzo:
Help echt ...Sporten, veel water drinken 2 liter en Na het douchen Smeren, Smeren ...en nog eens Smeren ..:D :D
JUISt :goedzo:
Help echt ...Sporten, veel water drinken 2 liter en Na het douchen Smeren, Smeren ...en nog eens Smeren ..:D :D
:D
Frikouja
25-04-2006, 00:09
heyyy bedankt dames...dat van gekruiste benen wist ik ook niet...zo zit ik vaaaaaaak...
op zich stoor ik me er ook nie aaan als ik mn kleding aan heb :p ..maaar als ik het zie dan vind ik t lelijkk
loco_rifia
25-04-2006, 14:21
heyyy bedankt dames...dat van gekruiste benen wist ik ook niet...zo zit ik vaaaaaaak...
op zich stoor ik me er ook nie aaan als ik mn kleding aan heb :p ..maaar als ik het zie dan vind ik t lelijkk
:hihi:
karima...
28-04-2006, 20:09
heeeelp wat kan je nog doen ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.