Bekijk originele versie : Sommige marokkaanse jongens moeten hun oren laten uitspuiten!
Even stoom afblazen...
Ik vraag me af of het woordje 'nee' in het vocabulair van bepaalde Marokkaanse jongens zit. Ze zijn blijkbaar zo bekrompen dat ze niet begrijpen dat nee nee is. :kwaad:
Ik kan me hier zo aan ergeren. Zoals vandaag weer. Maar het bleef vandaag niet alleen bij woorden, er kwam lichamelijk contact bij te pas. Daar kan ik dus niet tegen, het is eng en zeer ongewenst.
En dan de meningen van sommige Marokkanen hierover: meiden met een hoofddoek worden niet lastiggevallen. Mijns inziens is dit ook onzinnig, alsof die meiden het wel verdienen om op onrespectvolle wijze behandelt te worden.
Ik draag een hoofddoek(+gepaste kledij) en ik word nog steeds geconfronteerd met 'zieke' jongens die aandacht te kort schieten! Dit vind ik jammer...
:jammer: zoals je weet dat waren dus de rotte appeltjes he
Lady_moi
22-05-2003, 19:03
*zucht* :jammer:
DonnaBella
22-05-2003, 19:13
Iwa ja, gebeurt bij elk meisje wel
Origineel gepost door NtoumaKadaba
hahahah heb je het over mij ?
Nee, niet over jou :)
Origineel gepost door Abdelhay
loop weg ga vooral niet praten want dan denken ze alleen maar dat je wat wilt.
Ik kan mezelf niet bedwingen niets terug te zeggen. Dat maakt de situatie juist erger maar toch kan ik mijn mond niet dichthouden...
Lady_moi
22-05-2003, 19:20
Flour meiske nie meer doen zulke mensen zijn het nie es waard :jammer:
Origineel gepost door lady_moi
Flour meiske nie meer doen zulke mensen zijn het nie es waard :jammer:
Ja ik weet het...
Het grappige van dit alles vind ik dat sommige jongens die me lastigvallen ken ik persoonlijk. Alleen herrinneren ze me niet meer. Met de meeste heb ik zelfs in de klas, in de moskee, mee gezeten.
MeSmOeMaAtJe
22-05-2003, 19:25
wajooooow je wil niet weten wat ik een keer bij een jongen had gedaan toen ie me lastig had gevallen..!!..altijd als ie me nou ziet, kijkt ie me niet meer aan..:hihi:
Maar ja ik zeg niet dat dat de beste oplossing is, maar jah zo zit ik in eenmaal in elkaar..!!
Origineel gepost door BeSmOeMa
wajooooow je wil niet weten wat ik een keer bij een jongen had gedaan toen ie me lastig had gevallen..!!..altijd als ie me nou ziet, kijkt ie me niet meer aan..:hihi:
Maar ja ik zeg niet dat dat de beste oplossing is, maar jah zo zit ik in eenmaal in elkaar..!!
Vertel eens, wat heb je gedaan :)
AbaHoeCh
22-05-2003, 19:28
je hebt die zeker een stomp gegeven :hihi:........of nog erger :hihi:
MeSmOeMaAtJe
22-05-2003, 19:32
Origineel gepost door flour
Vertel eens, wat heb je gedaan :)
Ten eerste heb ik alles bij elkaar geschreeuwd..!!..Maar blijkbaar was dat niet voldoende...:rolleyes:...En daarna had ik een sigaret in zijn nek uitgedrukt..!!..Hij vroeg er zelf om dussssss..:o
AbaHoeCh
22-05-2003, 19:33
Ten eerste heb ik alles bij elkaar geschreeuwd..!!..Maar blijkbaar was dat niet voldoende...:rolleyes:...En daarna had ik een sigaret in zijn nek uitgedrukt..!!..Hij vroeg er zelf om dussssss..:o
een sigaret van jou of van hem?
en had hij niks terug gedaan?
Dat moet duidelijk zijn voor hem. Volgende keer uit de buurt van je blijven he :hihi:
MeSmOeMaAtJe
22-05-2003, 19:38
Origineel gepost door AbaHoeCh
een sigaret van jou of van hem?
en had hij niks terug gedaan?
Hij Iets terugdoen..??????..:eek:..Tsss dat moest er nog eens bijkomen, dan had ie ze helemaal gekregen...:auw:
Ik was weggelopen en hij stond daar maar met een "stempel" in zijn nek...:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.