Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwringen

baloe
22-05-2003, 18:33

ik heb een vraagje.........wie moet eigenlijk de trouwringen kopen als je gaat troouwen de MAN of de VROUW of SAMEN???? helP

bint_duh_bledie
22-05-2003, 18:35
samen is handiger en leuker en slimmer mannen hebben geen smaak sorry dat ik het zeg maar ik en mijn verloofde waren ook samen gegaan nadat hij aan kwam met twee van die bi ringen we zijn die dag nog nieuwe ringen gaan kopen veel su6

esmaatjuuh
22-05-2003, 18:35
op t.v gaan zie je zie niet samen een trouwRing Kopen... :maf3:.

bint_duh_bledie
22-05-2003, 18:38
en ik geef je een goeie tip ga niet naar antwepen voor de ringen maar je kunt beter naar een turk vlakbij gaan die hebben veel meer keus dan in antwerpen in antwerpen heb je heel de centrum vol juweliers met allemaal dezelfde sieraden ongelovelijk maar ik raad je echt aan om samen te gaan kan je meteen de exacte maat kiezen van jou en haar

baloe
22-05-2003, 21:12

en wie moet ze betalen???

farara
22-05-2003, 21:56
Origineel gepost door baloe en wie moet ze betalen??? Uuuuh...jij...misschien.... :D

Meryam20
22-05-2003, 22:28
Ik denk dat je samen moet gaan om de ringen te gaan kopen. Maar ik wil dat me man echt de ring van me krijgt dus dat ik die van hem betaal en hij die van me!!!! Ik vind het sneus dat hij zijn eigen ring moet betalen terwijl hij er wel een voor mijn betaalt!!! :p

C_warrior
22-05-2003, 22:30
Je moet ze samen kopen Samen selecteren welke het beste ringen Dat is een beetje het nadeel van trouwen... Je moet een ring dragen ik hou totaal niet van sieraden bij vrouwen is het mooi maar bij een man vind ik het niet zo Een tip koop het lekker in marocco

misz_zineb
22-05-2003, 23:09
Origineel gepost door esmaatjuuh op t.v gaan zie je zie niet samen een trouwRing Kopen... :maf3:. dat doen ze achter de schermen!!

misz_zineb
22-05-2003, 23:14
hier in rotterdam heb je een sieraden winkel.daar kan je je eigen ring ontwerpen!!das pas romantisch (alleen niet zo romantisch voor je portomonee)maar dat is wat ik insaalah wil en ik betaal hem dan ook wel voor hem!!