Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe kan ik hem testen of hij echt van me houd of om papieren

Pagina's : [1] 2

marocgirl18
22-05-2003, 17:41

ik had 2 jaar met een jongen uit marokko ik werd gewoon in een keer verliefd op hem :Iluvu:. en hij op mij dus hij ging me hand vragen en me ouders vonden het goed :p dus ik ging deze jaar trouwen 17 juli maar me ouders hadden later nagedacht dat ik eerst me school af moet hebben :confused: over 2 jaar ik vond het wel erg want we zien elkaar een keer per jaar :( dus ik had het hem vertelt dat me ouders willen dat ik eerst me school moet afmaken hij werd helamaal gek :eek: hij zegt nee ik wil nu met je trouwen dat hij bij me wil zijn dat hij me nooit ziet een keer per jaar :kwaad: maar ik vraag me af waarom hij zo snel wil trouwen ik wil weten of het gaat om de papieren of dat hij echt van me houd :Iluvu: en echt verder met me wil hoe kan ik hem testen wat hij van plan is :verliefd: help me aub xxxxxxxxx :zwaai:

farara
22-05-2003, 17:45
Dat kun je niet weten....meid....als je met hem een jaartje of drie getrouwd bent...en...als hij dan nog bij je is....dan weet je dat het niet om je papieren ging, tot die tijd...... Good Luck :D.......

marocgirl18
22-05-2003, 17:46
ik vraag niet wat jullie vinden ,maar hoe ik hem kan testen wat hij van plan is .xxxxxxxxxxx

Mustapha.AA
22-05-2003, 17:48
zeg tegen hem dat alles goed komt en dat je nu kan trouwen maar je moet wel in marokko gaan wonen en dat vind je leuk omdat je nederland haat en nooit meer terug wilt enz eble nle blaaaaaaaaaaaaaa

Hamida
22-05-2003, 17:48

wanneer hij met je trouwt om je papieren dan zal het hem tegenvallen hier in nederland als hij na die paar jaar weg bij je wilt kan je gewoon een proces aanspannen tegen hem en dan moet hij toch nog terug naar marokko. ik wens je wel heel veel succes en geluk met hem er zijn genoeg marokkanen uit marokko die met een meisje uit het buitenland trouwen houden wel echt van hun overal heb je rotte appels!! bousa

Endless
22-05-2003, 17:49
Zeg tegen hem, ik ben van plan om in marokko te wonen.. Als hij zegt, oke maakt niet uit schat als ik maar bij je ben.. Als hij gaat trippen enzo..:D..en helemaal boos etc.. Dan weet je waar ie echt op uit is..:):)

angelwoman
22-05-2003, 17:52
hahahaha:lol:

marocgirl18
22-05-2003, 17:54
jah dat kan wel, maar in het begin heeft tegen mij gezegd dat hij wil dat ik bij hem in marokko blijf. als ik het wil, maar dat kan iedereen zeggen hij kan weten dat ik daar niet wil wonen. geen marokaan wil daar nu wonen, alleen voor de vakanties. xxxxxx

farara
22-05-2003, 17:57
Origineel gepost door Hamida wanneer hij met je trouwt om je papieren dan zal het hem tegenvallen hier in nederland als hij na die paar jaar weg bij je wilt kan je gewoon een proces aanspannen tegen hem en dan moet hij toch nog terug naar marokko. ik wens je wel heel veel succes en geluk met hem er zijn genoeg marokkanen uit marokko die met een meisje uit het buitenland trouwen houden wel echt van hun overal heb je rotte appels!! bousa Als hij met haar trouwt om de papieren, dan zal het hem hier echt niet tegenvallen...daar gaat het toch om....en als hij slim genoeg is, dan wacht hij 3 jaar...met wat geluk...krijgt hij ook nog eens zijn Nederlandse nationaliteit....probeer jij hem dan hier weg te krijgen....al heeft hij 20 processen aan zijn broek hangen........meid...ik zeg je 1 ding.....weet waar je aan begint...misschien houdt hij echt van je....misschien niet....zekerheid heb je nooit....zelfs niet als je trouwt met een jongen van hier....dus....heel veel geluk :zwaai:

Mustapha.AA
22-05-2003, 17:58
okee doei ga trouwen en niet teveel zeiken :p

farara
22-05-2003, 18:00
Origineel gepost door Mustapha AA okee doei ga trouwen en niet teveel zeiken :p En jij moes...niet teveel zeuren....he :D

SaMiax
22-05-2003, 18:04
Origineel gepost door sarahci Zeg tegen hem, ik ben van plan om in marokko te wonen.. Als hij zegt, oke maakt niet uit schat als ik maar bij je ben.. Als hij gaat trippen enzo..:D..en helemaal boos etc.. Dan weet je waar ie echt op uit is..:):) :haha: dat zeg ik nou ook altijd

Lady_moi
22-05-2003, 18:10
zeg hem dat je heel graag in marokko wilt blijven wonen....check the reactie...

bint_duh_bledie
22-05-2003, 18:15
ja precies vertel hem dat je wel met hem gaat trouwen maar in marokko blijft wonen en dat hij dus een baan moet zoeken in marokko maar als hij echt van jou houd dan kan hij ook een jaar wachten om te trouwen

marocgirl18
22-05-2003, 18:18

'jah vind ik ook ik ga nog effe met hem praten en hij heeft me ooit vertelt dat hij een keer in belgie is geweest en dat hij het niks aan vond maar dat kan iedreen zeggen vind ik xxxxxxxxxxxxxxx

Pagina's : [1] 2