Bekijk originele versie : Ik heb JOUW advies nodig!!!
Salaam iedereen.
Ik heb jullie advies nodig, de mensen in me omgeving hebben namelijk genoeg van mijn gezeik dus ik klop even bij jullie aan en ik hoop dat er iemand is die mij van advies kan voorzien. Het zit zo, een tijdje geleden kwam ik in contact met een ontzettende leuke jongen. Ik heb nooit geloofd in liefde op het eerste gezicht, maar vanaf het moment dat ik hem zag was ik gelijk verkocht. Dus na een tijdje klikte het gewoon perfect. In het begin was ik er toch een beetje sceptisch over, omdat het me niet eerder is overkomen, maar na verloop van tijd begon ik ook gevoelens voor hem te krijgen. Maar zo trots als ik was, liet ik daar zelden iets van merken, hij daarentegen was heel duidelijk over zijn eventuele plannen met mij. Maar hoe zal ik het zeggen, destijds (ongeveer 6 maanden geleden) was ik nog niet toe aan een relatie en bovendien waren de omstandigheden niet erg optimaal. Maar in plaats van hem daar van op de hoogte te stellen, besloot ik gewoon het contact in x te verbreken. Dat was een hele rare zet van mij, maar ik dacht gewoon niet helder na, ik heb gewoon me nummer veranderd en heb 'm verder ontweken. Een vuile rotstreek met andere woorden. Ik heb gewoon van de 1 op de andere dag niks meer van me laten horen. Hij heeft nog geprobeerd contact te zoeken, maar dat was tevergeefs, ik was onbereikbaar.....De maanden daarop kreeg ik met de dag meer spijt, er is ook geen dag geweest dat zijn naam niet door me gedachten is geschoten of dat zijn naam gevallen is. De reden dat ik er nu weer mee zit is, dat ik de laatste tijd vaak over 'm droom, echt fijne dromen zeg maar. Dus ik weet niet of dat iets betekent, misschien moet ik het gewoon wagen. Maar anderzijds zijn we nu al maanden verder, misschien heeft ie al een ander of is ie gewoon ontzettend boos over de manier waarop ik hem behandeld heb. Groot gelijk natuurlijk, maar ik zit er wel mee en ik heb er spijt van. Er komt nog een obstakel, namelijk het feit dat onze families elkaar kennen en niet erg gecharmeerd van elkaar zijn. Dus ik weet niet of ik dit gewoon moet laten varen of dat ik er gewoon voor moet gaan. Hij denkt volgens mij dat ik niks voor hem heb gevoeld. Ik weet niet hoe ik dit moet rechtzetten.
Ik zou het dus erg op prijs stellen als iemand me een goed onderbouwd advies zou geven.
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes :zwaai:.
karima001
22-05-2003, 19:51
IK zou gewoon als ik jou was naar hem toe stapppen en met hem praten vragen wat hij nog van jou vind enz. ik bedoel NEE heb je en JA kun je krijgen!
ik hoop dat het allemaal goed komt
en veel succes er verder mee
liefs karima
hmmmmm nare situatie meid ....k zou t zo laten zoals het is....
Groetjes....
mayanummer1
22-05-2003, 22:00
Beste meid,
Het zou zonde zijn als je hem zou laten lopen, je weet maar nooit wat de toekomst jou zal brengen. Nu is het nog niet te laat om op hem af te stappen en hem alles haarfijn uit te leggen. Als je het laat gaan dan zal je later misschien wel spijt kunnen krijgen....
Dus wees slim en praat met hem....
volg je hart,als je hem niet uit je gedachte kan krijgen zou ik zeker bellen en het uitleggen
Origineel gepost door mayanummer1
Beste meid,
Het zou zonde zijn als je hem zou laten lopen, je weet maar nooit wat de toekomst jou zal brengen. Nu is het nog niet te laat om op hem af te stappen en hem alles haarfijn uit te leggen. Als je het laat gaan dan zal je later misschien wel spijt kunnen krijgen....
Dus wees slim en praat met hem....
Ik denk ook dat je dit moet doen!!! :zwaai: :zwaai:
Ga eerst eens bij jezelf na wat jij wilt. Zet het op een rijtje, op papier oid. Mocht hij duidelijk binnen jou plannen vallen dan zou ik toch zeker contact zoeken. Ik denk dat je het wat dat betreft wat erger indenkt dan dat het is. Vaak helpt het om uit te leggen wat er op dat moment speelde. Als hij geintereseerd is dan zal hij dat zeker begrijpen. Vanaf dat punt is het helaas weer opnieuw beginnen elkaars vertrouwen te winnen.
Familie is een moeilijker probleem maar ik denk dat als het goed gaat tussen jullie beiden de familie zich maar moet schikken in de situatie. Met andere woorden, niets van aantrekken maar ga niet de confrontatie aan. Een langzame verandering werkt in zulke gevallen beter dan alles in 1x veranderen.
:zwaai:
MissMaffia
25-05-2003, 17:48
salaam bambi is lief.... ik heb het ook meegemaakt, ik heb het ook onverwachts uit gemaakt, en het is de grootste fout die ik ooit heb gemaakt. ik heb men nr veranderd hem ontweken van alles.... het lukte op een gegeven moment wel... maar ik heb er spijt van, ik ben er niet achterna gegaan, het was echt een domme fout neem van mij aan, ga ervoor.. maar denk wel als ALLAH wilt, kunnen jullie samen zijn... als je hem echt diep van binnen teurg wilt en hij jou ook, wat is de probleem dan?? wollah ik hoop echt dat het voor jou wel lukt... INSHALLAH..
groetjes.. verloren liefde
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.